Marco:Ma trezesc inaintea iubitei mele și imi fac rutina apoi ii las un bilet.
BiletScumpa mea a trebuit să plec am niste treburi de rezolvat sper sa nu te superi. Te iubesc mult îngeraș.
Selena: Ma trezesc si vad ca iubitul meu nu e lângă mine ma ridic din pat sa ma duc sa imi fac rutina dar imi atrage atenția un biletel il citesc si imi dau seama ca puiul meu are treaba.
Imi termin rutina si ma aranjez(media) si astept sa vina iubitul meu.
Marco:Am de gand sa o cer de soție o iubesc foarte mult si o vreau pentru mine sa îmbătrânim impreuna.
După ce am cumparat un buchet de flori si inelul ma duc acasa.
Stiu ca ce o sa fac o sa fie nebunesc dar trebuie să imi închid iubita in camera si sa pot aranja sufrageria sa o pot cere de sotie pe Selena.
Iubito Am ajuns unde esti.
Selena:Sunt in camera iubire.
Marco:Perfect ma duc si o strâng în brate si ii sărut buzele ei moi si dulci. Iubito iartă-mă că iti fac asta dar e o cauza nobila.
Fug repede afara din camera sa pot închide usa. Si strig iar un imi pare rau.
Selena:Ce te.a apucat Marcoo deschide usa altfel o sparg.
Marco:Iubito te rog ai rabdare.
Ma grăbesc si spre fericirea mea a iesit totul bine.
Gata iubito acum deschid dar închide ochi e o surpriză.
Selena:Marco o sa te omor după ce te.a apucat.
Marco:Ai răbdare iubito si vei vedea de ce am facut asta.Marco:Gata iubito deschide ochi.
Selena:Wow e asa de frumos.
Marco: Iubita mea frumoasa VREI SA FI SOȚIA MEA?
Selena:Da vreau. Ii sar in brate lui Marco si il sărut imi pune inelul si e asa de frumos.
Sunt asa fericita mersi iubitule.
Te iubesc enorm de mult.
Marco:Si eu te iubesc enorm de mult dar sa sti ca mai am o surpriză.Sper sa iti placa si surpriza asta.
Selena:Te iubesc dragul meu si ai aranjat asa de frumos nu stiam ca esti asa romantic.
Marco:Tu mai schimbat prințesa mea.
Imi iau prințesa stil mireasa si o pun usor in pat apoi incep sa ii sărut buzele si facem dragoste ca doi nebuni.
Selena:Am facut dragoste si sunt fericita sunt a lui si el al meu.
Marco:Iubita mea esti doar a mea si ma jur ca vei fi fericita lângă mine te iubesc si voi avea grija de tine.
CITEȘTI
Adam Blake
ActionUn baiat rau care e capul mafie si este cel mai de temut mafiot dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti