Rose: Adam sa sti ca nu imi pasa de trecut mie imi pasa de viitor pentru ca eu chiar te iubesc si nu imi vad viața fără tine.
Adam: Iubito esti minunata ma bucur foarte mult ca mai inteles si nu ai plecat de lângă mine după ce ti.am zis ca sunt un mafiot.
Rose: Sa sti ca voi rămâne lângă tine orice sar intampla nu voi renunta la tine iubitule. Tu esti tot ce am.
Adam: Iubito eu o sa te las o oră singura am putina treaba pana in oras promit ca vin repede.
Rose:Bine iubitule dar sper sa nu mai vii rănit pentru ca mi se rupe sufletul daca patesti ceva.
Adam: Voi fi bine scumpă mea.
Ma apropi de ea si o sărut cu atata iubire si ață dor pentru ca mi.a lipsit enorm. Fata asta ma facut un alt om un om mai bun.
Am plecat cu bmw-ul meuMa duc la o florărie sa iau un buchet mare de trandafiri apoi vreau sa o cer de soție.
Am luat tot ce am avut nevoie acum ii sun pe băieți.
Adam:Salut Marco!
Marco:Salut frate ma bucur ca esti bine.
Adam:Frate aduna băieți si veniti la mine am un anunț de facut. Sa iei sampanie si ce băuturi mai vreti voi o sa petrecem.
Marco:Hei cineva e fericit sa nu imi zici ca esti tata:))))
Adam:Ha ha. Încă nu dar cine stie am planuri mari.
Marco:Bine hai ca ne vedem la tine. Pa.
Adam:Pa frate.
Rose:Oare ce pune la cale băiatul ăsta de cand sa intors si i.am spus ce simt pentru el se poarta ciudat. Cine stie ce o avea în minte băiatul ăsta.
Adam:Iubito am ajuns vino afara trebuie să iti spun ceva.
Rose: Vin acum iubitule dar ce e toată graba asta.
Baieti: Hei.Am ajuns acum care e treaba.
Adam:Haideți afara trebuie să vă arăt ceva.A început focul de artificii si pe cer scria...Apoi m.am pus in genunchi si i.am dat buchetul de flori cu un inel in el si am spus cuvintele din nou
VREI SA FI SOȚIA MEA ROSE ?
Rose: Da Da Da. Da Adam vreau sa fiu soția ta te iubesc asa de mult mersi pentru tot. Bieții fluierau si aplaudau si ne.au felicitat am petrecut toată noaptea a fost minunat acum o sa ne gandim cand vom face nunta abia astept sunt asa fericita.
CITEȘTI
Adam Blake
AcciónUn baiat rau care e capul mafie si este cel mai de temut mafiot dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti