După 20 de ani
Părinți Evei si ai lui Aiden au murit.
Băiatul Evei si al lui Fabbian a crescut si seamănă leit cu tatăl lui (poza media). Acum Mario Castello are 20 de ani si e un bărbat fermecător dar el le calcă pe urma părinților cu mafia .
Aiden sa căsătorit si el si asteapta sa se nască și îngerași lui.
Eva si Fabbian sunt fericiti si mândri de băiatul lor. Si.ar dori ca si băiatul lor sa se căsătorească dar el se scuză mereu ca e inca un copil si vrea sa mai copilărească.
Aiden:Sau nascut si copilași lui si e cel mai fericit.
Acum ne strângem cu toti la un grătar si il vad pe Mario cum isi analizează verișorii.
Mario:Pot sa il tin in brate si eu pe micuț.
Aiden:Sigur dar ai grija sigur va plânge nu prea sta in brate la oricine.
Mario:Pana la urma e un Blake sigur ma va place si nu va plânge
Il iau pe micuț in brate si ma bucura faptul că începe să râdă si ma prinde de degete e asa scump. Începe să imi placa si rolul de parinte.
Aiden:Hei vreau sa va fac un anunț mai ales tu Mario trebuie să asculți.
Mario:Da unchiule.
Aiden:Uite si eu am hotărât să mă retrag lângă soția si copii mei mafia nu mai e de mine am îmbătrânit si as vrea sa iti ramana tie vreau ca tu sa conduci mafia chiar daca ai numele Castello ai sânge de Blake. Si vreau sa fi capul mafiei si te rog sa ai grija nu vreau ca nepotul meu sa fie in pericol.
Mario:Mersi unchiule esti tare.
Eva/Fabbian:Felicitări fiule. O sa fi un mafiot bun.Sfarsit.
Sper ca va placut cartea mea. Stiu ca nu am facut multe capitole dar sper ca va placut si asa.
Mi.as dori ca cei care mi.ati citit cartea sa imi lăsați comentari si cu parerea despre carte.
Multumesc!
CITEȘTI
Adam Blake
AcciónUn baiat rau care e capul mafie si este cel mai de temut mafiot dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti