Selena:Am ajuns la petrecere si nu pot sa cred la ce petrecere ma adus prietena mea știa destul de bine ca nu il pot suporta pe Aron Matterson e un idiot e bad boy-ul școlii si se crede mare smecher.
Selena:Dacă stiam ca ma aduci aici as fi zis din start nu.
Vannesa:O haide ne vom distra si nu il vei baga in seama doar distreazate.
Aron:Se pare ca au venit si fetele care nu ma plac. Oricum pe blonda o vreau si va fi a mea.
Aron:Buna fetelor sper ca ca simtit bine.
Vannesa:Buna. Da ne simtit bine.
Selena:Buna. Spun sec. Da e ok ca orice alta petrecere.
Aron:Off tot asa intepata esti. De ce nu ma placi ce ti.am făcut.
Selena:Nu te plac si gata.
Eu ma duc sa imi iau ceva de băut.
Vannesa:Hei nu te uita asa la mine daca te.ai comporta frumos la scoala poate acum te.ar fi placut.
Aron:Sti ceva nu se va întâmpla asta eu sunt un bad boy.
Vannesa:Fa ce vrei nu îmi pasă.
Selena:Ma duc si imi iau un suc de portocale si imi scot telefonul si trimit un mesaj lui Marco.
Mesaj
Buna!
Sa sti ca si eu te plac de ceva timp.
Doar ca mi.a fost frica sa iti spun credeam ca si tu ai vreo iubita.
Sa sti ca nu ma distrez aici ai putea veni sa ma iei de la Aron Matterson.Marco:Imi aud telefonul si imi dau seama ca am primit mai multe mesaje. Cand ma uit la mesaje vad ca e frumoasa mea. Ma îmbrac repede si plec spre Matterson. Nu pot sa cred ca si ea ma place in seara asta ii voi spune daca vrea sa fie iubita mea.
Selena:O caut pe Vannesa sa ii spun ca plec. Cand o gasesc vad ca e deja praf nu se mai tine pe picioare.
Hei eu o sa plec ne vedem maine bine.
Vannesa:Bine tu pierzi.
Selena:Nu am ce pierde. Pa
Vannesa:Pa ai grija.
Selena:Si tu la fel te pup.
Selena ma îndrept spre ieșire si ce sa vezi un Aron mort de beat care vrea sa zică ceva dar il împing ca sa pot iesi. Am iesit si il vad pe Marco pe capota masini ma astepta. Nu mai stau pe gânduri și ii sar in brate si ii spun ca il iubesc.
Marco:O strâng în brate pe frumoasa mea si cand aud cuvintele cele mai frumoase cum ca ma iubeste arunci ii spun si eu ca o iubesc.
Frumoaso vrei sa fi iubita mea te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta.
Selena:Da vreau sa fiu iubita ta si eu te iubesc enorm de mult.
Sunt fericita sa sti crede.ma ca tu imi oferi liniste si protectie si iubirea de care am nevoie de iubesc iubitule.
Marco:Iubito mai facut cel mai fericit bărbat din lume. Acum hai sa mergem acasa si maine le vom spune si părinților tăi de relația noastră.
Selena:Sigur iubitule.
Am ajuns acasă si m.am schimbat in pojamalele mele. Dar sinceră sa fiu nu as vrea sa plece Marco asa ca ii spun.
Iubitule vrei sa rămâi cu mine te rog.
Marco:Dacă asa vrea iubita mea raman.
Ma bag in pat lângă ingerasule meu si o strâng la pieptul meu a luat-o somnul imediat e asa dragalas cand doarme. Fata asta ma înnebunește. O iubesc enorm. Astea au fost ultimele cuvinte si am adormit lângă raza mea de soare.
CITEȘTI
Adam Blake
ActionUn baiat rau care e capul mafie si este cel mai de temut mafiot dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti