11.

281 9 4
                                    

După 20 de ani.
Adam/Rose: Fata noastra a crescut asa de mare acum e la facultatea de drept. Dar nu se ocupa doar de școală la vârsta de 18 ani Selena Blake  este capul mafie si se ocupa si de curse ilegale e o fata minunata si noi suntem mândri de ea.

 Dar nu se ocupa doar de școală la vârsta de 18 ani Selena Blake  este capul mafie si se ocupa si de curse ilegale e o fata minunata si noi suntem mândri de ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Selena: Ma trezesc devreme sa ajung la facultate azi la ora 13:00 termin orele. Sper sa vina Marco sa mergem la mafie. Am uitat sa va spun am doar o prietena o cheamă Vannesa Evens. Iar Marco e mana mea dreapta doar el a mai rămas în mafie ceilalti sunt la casele lor au famili.
Vannesa.

Vannesa: Imi astept prietena sa mergem la ore si vreau sa ii propun sa meargă cu mine in seara asta la o petrecere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vannesa: Imi astept prietena sa mergem la ore si vreau sa ii propun sa meargă cu mine in seara asta la o petrecere. Stiu ca nu va accepta pentru ca e vorba de bad boy-ul scoli dar numele lui e Aron Matterson.

 Stiu ca nu va accepta pentru ca e vorba de bad boy-ul scoli dar numele lui e Aron Matterson

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Selena: Am ajuns la scoala si sunt întâmpinata de prietena mea Vannesa.
Vannesa: Hei! Ce faci. Sa sti ca dupa ore avem de vorbit.
Selena: Scuze dar nu pot. Am putina treaba la firma cu Marco. Poti sa imi spui acum.
Vannesa: Bine iti spun. Vrei sa mergi cu mine la o petrecere te rog. Si fac fata de cățeluș stiu ca nu rezista si vreau sa meargă.
Selena: Off bine merg dar nu mai face față aia de cățeluș sti ca nu rezist.
Am acceptat pentru ca oricum vine weekend-ul. Si nu am nimic de pierdut ma mai distrez si eu.
Orele au trecut repede. Si il astept in fata facultăți pe Marco.
Vannesa:Hei Selena sa nu uiti ca dupa ce termini treaba mergem la mall sa cumpărăm rochii.
Serena:Bine te sun. Pa Vannesa.
Vannesa:Pa.
Marco:Scuze printeso am întârziat sti cum sunt părinți tai mi.au ținut morala ca daca nu te voi proteja ma vor omora.
Selena:Nu ii lua in seama sti destul de bine ca sunt bună și stiu sa ma apar si singura.
Marco:Stiu printeso. Acum hai sa mergem la mafie sti ca peste două zile avem transportul ala important de arme.
Selena:Da stiu si sper sa decurgă bine. Marco pot sa te intreb ceva?
Marco:Da.
Selena:Cum de esti asa de tânăr si nu esti de.o seama cu părinți mei adica zici ca esti de varsta mea de 20 de ani.
Marco:Uite printeso eu am intrat in mafie cu tatăl tău dar eram foarte mic cand am intrat acum am 27 de ani tatăl tău e mai mare ca mine eu sunt cel mai mic dintre prieteni noștri.
Selena:Wow deci esti mai mare ca mine cu 7 ani. Ai putea sa imi fi iubit esti aproape de varsta mea si arăți si bine. Scuze ca spun asta dar asta e adevarul.
Marco:Uite Selena stiu ca suna ciudat dar cand vrei sau cand ai timp ai crea sa iesim undeva.
Selena:Sigur mi.ar face mare plăcere.
Am ajuns la mafie si am discutat cu toti despre transport si acum ca am facut si planul sigur va fi totul bine.
Acum trebuie să imi sun prietena si sa mergem la mall.
Selena:Hei Vannesa ne vedem la mall in 15 minute.
Vannesa:Bine ne vedem acolo te pup.
Selena: Si eu.
Selena:Marco ma poti duce si pe mine la mall te rog diseară trebuie să ajung la o petrecere.
Marco:Sigur frumoaso te duc dar promitemi ca nu stai pana tarziu sti ca urmează transportul.
Selena:Stai linistit oricum mai mult de două ore nu stau.
Marco:Bine hai sa te duc.
Am ajuns la mall si o vad si pe prietena Selenei pe Vannesa.
Selena:Marco vrei sa mergi cu noi poate după ce cumpăr rochia accept propunerea cu iesitul.
Marco:Da merg.
Selena mi.am ales foarte repede rochia la fel si Vannesa si ea a spus că pleacă sa se aranjeze si ca va veni mai târziu sa ma ia.
Gata Marco acum putem merge sa bem un suc si sa vorbim ce vrei tu.
Marco:Uite eu sunt o persoana care spune totul in fata dar te rog după ce iti spun asta nu vreau sa te schimbi fata de mine te rog.
Selena:Orice mi.ai spune nu ma voi schimba promit.
Marco:Uite Selena eu te plac nu ca pe o soră e ceva mai mult.
Selena:Tu vorbesti serios adica nu faci mișto de mine chiar ma placi?
Marco:Da te plac foarte mult si nu as vrea sa stiu ca patesti ceva sau esti supărată eu te iubesc de cand erai o copilă de cand avea 17 ani ma topesc după tine.
Selena:Sti nu pot spune ca nu te plac asta ar insemna sa mint dar sa sti ca si eu simt ceva.
Uite eu trebuie să plec la petrecere dar cand ma întorc vreau sa mai vorbim.
Marco:Sigur frumoaso ma suni la orice oră. Acum hai sa te duc acasa.
Selena:M.am urcat in bmw-ul lui un i7 superb si in 5 minute am ajuns acasă si ma pregătesc si vreau sa ma vada si Marco. Am terminat aranjatul si sunt gata astept sa vina si prietena mea.
Vannesa:Gata am venit. Selena hai.
Selena:Sunt gata dar stai sa ma vada si Marco.
Vannesa:Bine dar nu scapi de o poza.
Selena:Ok
Marco:Printeso esti asa de frumoasa sa sti ca incep sa fiu gelos pe cei de la petrecere arăți minunat. Te rog ai grija de tine frumoasa mea.
Selena:Voi avea grija te rog ai incredere voi fi bine.
Ma apropi de Marco si as fi vrut să îl sărut pe buzele acelea frumoase dar il sărut pe obraz.
Isi duce mana unde i-am dat sărutul si e asa de drăguț, se pare ca si eu sunt asa îndrăgostită ca el.
Marco:Am rămas uimit cand frumoasa mea ma sărutat pe obraz as fi vrut să îi simt buzele lipinduse de ale mele dar sper sa ii pot spune ca vreau sa fim impreuna.
Selena/Vannesa.

Selena:Sunt in masina cu prietena mea cea mai buna

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Selena:Sunt in masina cu prietena mea cea mai buna. Dar nu stiu de ce ma tot gandesc la blîndul meu oare chiar sa fie asta iubirea. Sunt scoasă din gândurile mele de Vannesa.
Vannesa:Hei esti bine te uiti pe geamul ala de cand am plecat ce ai ?
Selena:Sa zicem ca acum aflu si eu ce este iubirea.
Vannesa:Te rog nu îmi spune că te.ai îndrăgostit de cand sau de cine.
Selena:De ceva timp sunt cativa ani de la 17 ani simt ceva dar nu stiam daca e iubire sau doar un sentiment ciudata. Si lucreaza cu mine la firma.
Vannesa:Wow tu chiar esti îndrăgostită nu ai glumit. Si de ce nu ii zici ce simti.
Selena:Nu stiu poate mie frica sa nu fiu dezamăgită. Dar cred ca ii voi spune.
Vannesa:Asa te vreau.

Adam Blake Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum