14.

170 8 0
                                    

Aron:O sa dispar o perioadă din viata ei dar nu ma voi da batut. O fi scăpat Marco dar nu voi permite sa se mai apropie de frumoasa mea.
Luke:Mi.am găsit fiul stând pe canapea.
Esti constient ca ai rănito destul pe fata aia de ce nu o lasi in pace sa sti ca iti spun sincer nu te mai lega de ea altfel mafia ei te va omora.
Aron:Bun si ce ai vrea sa fac o iubesc de cand eram mici.
Luke:Aron de ce nu încerci să privești altfel situația prietena ei Vannesa e frumoasa si deșteaptă de ce nu încerci să o cucerești. Nu te mai incapatana Selena il iubeste pe Marco.
Aron:Bine fie le dau pace dar daca Marco moare accidental atunci sigur intervin eu.
Luke:Esti asa incapatanat ca mama ta. Laso balta.
Marco:Azi ma externeaza si ma pot duce la ingerasul meu sa stau lângă ea sa stiu ca e bine nu o voi mai scapa din ochi nici o secundă.
Selena:Ma trezesc cu o durere insuportabilă de cap si pe marginea patului il vad pe Marco.
Iubitule ce faci acolo vino lângă mine. Mi.a fost dor de tine iubirea mea.
Marco:Off cat ma bucur ca esti bine dragostea mea si tu mi.ai lipsit. Dar de ce nu ai mâncat si ai stat sa ti se faca rau.
Selena:Pentru ca Aron nu e asa de prost ar fi vrut să mă drogheze si sa nu mai stiu de nimeni. Si el sa isi poata pune in aplicare planul.
Marco:Iubito eu si părinți tai am hotărât să te muți la mine ce zici.
Selena:As fi foarte fericita sa stau lângă tine iubitule.
Marco:Bine pai atunci te las sa te îmbraci cu hainele astea si mergem acasa ingerasule.
Selena:Azi am plecat de la spital si merg acasa sa imi fac bagajul pentru a ma muta cu iubitul meu. Sunt asa de fericita.
Marco:Sunt cel mai fericit bărbat am un îngeraș lângă mine si o iubesc nespus de mult abia astept sa isi faca bagajul si sa ne mutăm sa fim mereu doar noi doi.
Selena:Am ajuns acasă si imi îmbrățișez părinți si le spun ca ma duc sa imi fac un dus apoi imi fac bagajul.
Ai mei sunt de acord cu mutatul si chiar se bucură pentru mine.
După ce am terminat cu tot cobor jos si imi mai strâng în brate odată părinți și le spun ca ii voi vizita.
Marco ma ajuta sa pun bagajul in masina si ne urcam amândoi si plecam spre casa lui.

Marco ma ajuta sa pun bagajul in masina si ne urcam amândoi si plecam spre casa lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ajuns la casa lui si e o casa superba si are câteva flori la intrare.
Marco:Iti place iubire?
Selena:E superba dragostea mea dar nu asta ma intereseaza pe mine. Eu vreau doar sa ne iubim noi si sa fim fericiti.
Marco:Atunci ingerasul meu te voi face cea mai fericita din lumea asta.
Selena:Iubitule pot sa te intreb ceva?
Marco:Sigur frumoaso.
Selena:Dar noi cand vom fi o familie. Scuze ca sunt asa directă doar ca sunt nerăbdătoare pentru ca te iubesc foarte mult.
Marco:Iubito noi deja suntem o familie stiu inca nu te.am cerut de soție dar cine stie poate se va întâmpla cat de curând poate chiar cand nu te astepti.
Selena:Bine. Acum ce ai zice daca ma ajuți sa despachetez si dupa sa pregătim ceva de mancare. Si sa ne odihnim pentru ca a fost o zi grea.
Marco:Lasă că despachetez eu si du-te tu si pregateste ceva bine pui.
Selena:Bine iubire. Ce ai zice de niste paste.
Marco:Si ar merge si un vin rosu.
Selena:Bine ma duc sa pregătesc.
După ce pregătesc pastele le asez frumos in farfuri si pun si vinul in pahare sper sa ii placa si lui Marco.

După ce pregătesc pastele le asez frumos in farfuri si pun si vinul in pahare sper sa ii placa si lui Marco

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Selena:Iubitule hai sa manânci.
Marco:Imediat iubire.
Selena:Ne așezăm amândoi la masa si ma uit la iubitul meu si sper sa ii placa.
Marco:Iubito de ce nu mănânci.
Selena:Asteptam sa zici ceva daca iti plac sau nu.
Marco:Sunt delicioase iubito.
Acum mănâncă bine si dupa hai sa ne odihnim.
Selena:Am mâncat si dupa am strâns masa. M.am dus in camera cu iubitul meu si am adormit foarte repede.
Marco:Ingerasul meu doarme deja asa ca ma apropi de ea si o strâng în brate. Nu as vrea sa ma dezlipesc de ea niciodată o iubesc prea mult.

Adam Blake Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum