După 9 luni
Eva:Ma duc spre spital cu soțul meu si fratele si părinți mei pentru ca azi e ziua cea mare fiul meu se va naște. Abia astept sa imi strâng în brate puisorule.
Am ajuns la spital si intru in sala de naștere.
Fabbian:Am atatea emotii azi se naște puisorule meu se naște printul.
Sunt fericit ca o am pe Eva si mai ales ca mi.a dăruit o comoară.
Aiden/Parinti:Suntem fericit ca avem un nepot abia asteptam sa il vedem o sa fie rasfatatul familiei.
Eva:Doctorul mi.a zis ca am un băiețel minunat de nota 10. Acum imi tin printisorul in brate e asa scump.Seamana cu Fabbian. O sa fie un bărbat fermecător ca tatăl lui.
Doctorul:Domnule Fabbian Castello puteți sa mergeți în salonul soției dumneavoastra aveti un fiu minunat va seamănă leit.
Fabbian:Ma duc intr.un suflet sa imi vad băiatul si e asa micuț si frumos nu credeam vreodata ca voi avea familie dar uite ca mi sa intamplat si mie odată in viata sa fiu cel mai fericit bărbat.
Iubito pot sa il tin si eu in brate.
Eva:Sigur iubire.
Dar ai grija.
Fabbian:Doamne am atatea emotii cand il tin in brate.
Iubito o sa va protejez cu prețul vieți sunteti comorile mele.
Aiden /Parinti: Am intrat sa ne vedem si noi nepotul si e asa dragalas cum sta el cumintel in bratele tatălui său e o comoară de băiat.
CITEȘTI
Adam Blake
ActionUn baiat rau care e capul mafie si este cel mai de temut mafiot dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti