Luke: Ma trezesc cu o durere groaznică de cap si nu stiu unde suntem si de ce suntem legați. Adam inca e adormit asa ca trebuie să îl trezesc. Adam trezestete suntem răpiti trezestete idiotule.
Adam: Ma trezesc din cauza lui Luke care striga ca anu descreierat si ce sa vezi suntem închiși intr.un depozit. Pe usa intra nimeni altul decât Bill un mafiot spaniol.
Luke: Ce vrei Bill.
Bill: Pe Adam mort. Vreau sa sufere cum am suferit eu cand mi.a omorât familia si prieteni.
Adam/Luke: O sa scăpăm de aici si vei fi mort.
Bill: Nu prea cred. Băieți mei va vor chinui putin pana cand va vor omora.
Băieți facetiva de cap cu ei.
Adam/Luke: Au apărut în fața noastră două matahale care ne.au tăiat pe spate si pe piept si abdomen si ne.au si biciuit...apoi acele matahale au scos pistoalele si ne.au împușcat în picioare.
Adam: O sa scăpăm de aici Luke vezi in buzunarul de la spate am un briceag ia-l si dezleagama.
Luke: Am reusit sa ne eliberăm dar nu stiu cum vom scapa de aici.
Adam: Vezi geamul ala. Luke trebuie să sărim.
Luke: Esti nebun suntem împușcați si răniți grav cum sa sărim de la etajul 1.
Adam: Bine fie nu vi eu sar vreau sa ajung acasa cat mai repede.
Luke: Ce imi faci tu mie Adam.
Adam: Am sărit pe geam si am văzut o mașină asa ca am luat-o si am fugit de acolo ne.am dus la sediu pentru ca aveam nevoie de doctor pentru rănile încasate.
Adam/Luke: Ne.au scos gloanțele si ne.au curățat rănile si ne.au bandajat acum mergem fiecare la casa lui.
Baietii: Aia doi lipsesc de 2 zile sigur au pățit ceva ce facem.
Marco: Vor fi bine il cunosc pe Adam scapa din belele.
Baietii: Marco si daca sunt răniți sau mai rau morti cum ii vom spune lui Rose va fi distrusă.
CITEȘTI
Adam Blake
ActionUn baiat rau care e capul mafie si este cel mai de temut mafiot dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti