Adam: Sunt asa de fericit ca te am iubito tu mai facut un alt om mai schimbat in bine. Te iubesc enorm de mult soția mea.
Rose: Si eu sunt fericita si ma bucur ca esti soțul meu. Te iubesc Adam.
Baietii: Adam noi plecam daca e vreo problema ne suni. Pa.
Adam/Rose: Pa băieți.
Adam: Iubito ce ai zice daca am face nunta peste trei săptămâni.
Rose:Iubitule mi.ar place enorm de mult dar sti ca ar trebui să ne apucăm de acum de pregătiri.
Adam:Bine pai atunci o sa incep de azi ma duc sa fac pregătirile la restaurant. O sa meargă si băieți cu mine. Si tu daca vrei poti sa iti suni o prietena si va merge si Marco cu voi.
Rose:Bine iubitule pai o sa imi sun acum prietena.
Emma West.Rose:Buna Emma!
Emma:Hei Rose de ce nu mai dai un semn de viata.
Rose:Scuze dar mi sau intamplat multe in ultimul timp o sa iti povestesc azi trebuie să imi cumpăr rochie de mireasă.
Emma:Poftim prietena mea cea mai buna se mărită si nu zice nimic nu îmi zice că are un iubit si a ceruto de soție sa sti ca ai de dat niste explicați.
Rose:Ti.am zis iti voi spune pe drum ne vedem la mall.
Emma:Bine te pup.
Rose:Si eu.
Adam:Salut Marco!
Marco:Salut! Am o presimțire că vrei sa ma trimiți undeva asa e?
Adam:Da te rog promit ca nu te mai trimit nicăieri asta e ultima dată.
Marco:Deci ce trebuie să fac?
Adam:Trebuie să te duci cu Rose si prietena ei la mall sa isi cumpere rochie de mireasă. Cat timp eu si băieți aranjam la restaurant.
Marco:Ma duc doar pentru ca nu am chef sa aranjez mese. Hai ca ma pregătesc si ma duc sa le duc pe fete pa Adam
Adam:Pa.
Rose:Astept sa vina Marco si sa mergem odată sa aleg rochia sunt asa nerăbdătoare.
Aud un clanson si imi dau seama ca el e asa ca ies afara si il vad pe Marco cum asteapta.
Rose:Buna Marco.
Marco:Buna! Sa inteleg ca daca iti iei rochie nu vom sta 5 ore nu ?
Rose:Stai linistit nu sunt fana mall o sa dureze maxim o oră sau două.
Marco:Asa putin wow.
Am ajuns la mall si ce sa vezi o fata asa de frumoasa se apropie de Rose si o ia in brate si cand aud.
Emma: Rose nu stiam ca vine si soțul tău.
Rose: Nu el e soțul meu. El este cel mai bun prieten al sotului meu.
Emma:Am inteles. Bine pai hai sa mergem sa iti iei rochie si pantofi.
Rose:Hai.
Nu a durat foarte mult si mi.am găsit rochia perfectaMarco:Rose esti wow lui Adam o sa ii placa la nebunie rochia.
Rose:Crezi ?
Emma/Marco:Rose nu ii va plăcea o va adora.
Rose:Mersi prieteni. Acum haideți să imi iau si pantofi apoi mergem sa isi ia si Emma rochie.
Marco:Bine.
Nu a durat foarte mult ca fata asta si.a găsit si pantofi. Chiar are gusturi bune .Rose:Eu gata am terminat mai are doar Emma.
Emma:Rose uite ce drăguță e rochia aia hai sa o probez sa vad daca imi sta bine.
Rose:Hai.
Emma:Doamne e asa frumoasa rochia asta pe asta o voi lua.Emma: Gata acum hai sa mergem acasa. Te pup Rose si apropo cand e nunta ?
Rose:Peste trei saptamani.
Emma:Bine. Sa sti ca e frumos băiatul ăsta cine stie poate pana la nunta iese ceva.
Marco:V-am auzit fetelor. Si Emma daca iti place de mine spune-mi in fata. Si incep sa rad.
Rose:O vad pe Emma cum e roșie la fata si a plecat foarte repede. Cred ca il place si sa emotionat.
Marco:Hei nu am vrut să o fac sa plece.
Rose:Stai linistit nu de asta a plecat să emoționat.
Marco:Am inteles.
La scurt timp am ajuns acasă si Adam cu băieți tot atunci au ajuns si ei acasa.
Adam:Iubito asa repede te.ai intors.
Rose:Nu apuc sa zic nimic ca mio ia Marco inainte.
Marco:Soția ta nu e fana mall deci bucurate ca nu sta 10 ore prin mall pentru o rochie.
Rose:Voi ati terminat pregatirile.
Adam:Da iubito am terminat tot si acum vom aștepta ziua nunți.
Rose:Ma bucur ca ai terminat iubire. Băieți mergeți sa bem un suc sau stam aici afara.
Baietii:Rose noi nu mai stam mergem sa ne odihnim.
Rose:Bine. Marco stai.
Marco:Da sa intamplat ceva?
Rose:Mersi pentru tot.
Marco:Nu ai pentru ce.
Adam:Iubito hai sus.
Rose:Ma duc sus in camera mea si imi pun lucrurile in dulap. Apoi il vad pe Adam cum vine si ma sărută pasional si ma pune in pat si continuă cu saruturile pe corp. Am făcut dragoste i.am oferit tot ce am avut eu de pret el a fost primul bărbat din viata mea si sunt fericita.
Adam:Iubito mai facut cel mai fericit bărbat acum esti a mea pentru tot restul vieți. Te iubesc ingeras.
CITEȘTI
Adam Blake
ActionUn baiat rau care e capul mafie si este cel mai de temut mafiot dar ce se va întâmpla cand se va îndrăgosti