A Kezdet §1

74 0 0
                                    

Augusztus 30. Szombat

~Anyu felkelt a babzsákomról, és kifelé indult,az ajtóban azonban megállt apu mellett,és a fejét rázva szólt.
-Már vége a "macikorszaknak"
-Vége?Mikor lett vége?-döbbent le apu.
-Az mindegy,annyi a lényeg,hogy vége.Mostmár ciki-magyarázta anyu.~

Augusztus 30. Szombat

~-Nézd csak meg a tükrét.-mutatott anyu az íróasztalom fölötti falrészre felszerelt tükörre.Apu összeráncolt szemöldökkel meredt a képekre és matricákra.
-Ki ez a tag?-kérdezte
-A Karib-tenger kalózai-segítette ki anyu
-És ez nem ciki?Egy középkorú ember van a lányom tükrén-nézett körbe értetlenül apu.~

Augusztus 30. Szombat

~A maci ciki,Johhny Depp menő.Ezt jegyezd meg.~

Szeptember 1. Hétfő

~-Reni,tudom,hogy az első nap a gimiben nagyon kemény,emlékszem nekem is az volt.Csak egyet tudok tanácsolni.-nézett mélyen a szemembe
-Ne hányd el magad.~

Szeptember 1. Hétfő

~...Állt fel anyu,és a konyhába indult.
-Ki kér pudingot?
Apuval összenéztünk,és láttam,hogy óvatosan megrázza a fejét,amin én hatalmasat nevettem.
-Á,bőven jóllaktunk mindketten.Talán majd később.-válaszolt helyettem is.Anyu döbbenten megállt a kpnyhapultnál,és ránk nézett.
-Biztos?Hazafelé vettem.-mutatta fel a kezében tartott,dobozos desszertet.
-Mégis kérünk-bólintott apu,én meg újra felnevettem.
-Remélem nem azért kértek mert nem én csináltam...-tette le elénk anyu.
-Dehogy!-vágtuk rá egyszerre.Ez így elég gyanús volt.~

Szeptember 3. Szerda

-Gondos igazán kemény magnak bizonyult,rekordidő alatt lezavarta az új ülésrendet,és már bele is kezdett volna,de Virág szomorúan álldogált a padja mellett.
-Miaz?-kérdezte Gondos ijesztően közelről.
-Nekem nincs padtársam
-Hogyhogy nincs?
-Hiányzik-vonta meg a vállát szomorúan Virág.
-De egyszer vissza jön,nem?Vagy netán nem?Hm?Mi?-förmedt rá Gondos.Virág rémülten vissza ült a székére,és óra végéig meg se nyikkant.~

Szeptember 3. Szerda

~Virág kicsit megdöbbentő.És megette a szendvicset.Ez még megdöbbentőbb.~

Sziasztok!Íme felraktam az első részt az idézetekből.Remélem tetszenek nektek.Napi rendszerességgel hozom majd őket.Szép napot nektek.

Xoxo.K

idézetekWhere stories live. Discover now