Március 20. Péntek
~ -Feta sajtos szendvics kapribogyóval és jégsalátával. -mosolygott.
Összeráncolt szemöldökkel néztem a kezemben tartott szendvicsre,és próbáltam rájönni,hogy miért csomagol nekem görög ételt.
-Jó,majd eljárom a szirtakit,miután megettem. -vágtam rá,anyu pedig elnevette magát. ~Március 20. Péntek
~ -Felmayer,azonnal tedd le a telefont!
-De ez belső hívás!CTU! -magyarázta Dave,az ig.helyettes azonban megrázta a fejét.
-Engem az sem érdekel,ha CIA!Ez egy iskola.Tedd le a telefont. ~Március 20. Péntek
~ -Pósa,te pedig kezdj valamit a hajaddal,mert ha így folytatod,átrakrak tornaórán Korponay tanárnőhöz. -szólt rá Ricsire Máday. ~
Március 20. Péntek
~ -Te jó ég!Ricsiék mondták,hogy rossz a helyzet,de nem gondoltam hogy ennyire! -hüledeztem tovább.
-Nem gáz. -rázta meg óvatosan a fejét.
-Nem gáz. -csettintett a nagymamája rosszallóan.
-Nem gáz,ha valaki felelőtlenül,felszerelés nélkül megy korlátra,és egy balul sült kick-flip után darabokban hever a földön.Ugye?
-Jól vagyok nem? -nézett unottan a plafonra Cortez.
-Fogjuk rá.Viszont aki ilyen hősiesen viseli a balesetet,annak meg se kottyan a házit bepótolni.
-Ne már. -dobta félre Cortez a joysticket,és hiteltelenül meredt rám.
-Tanulni valót hoztál?
Mosolyogva megvontam a vállam.
-Olyasmi.
-Óriási.
-Jólvan,Tony Hawk,szedd össze magad.Egy kis leírásba még senki nem halt bele. -vigyorgott Cortez nagymamája.
-Még. -vágta rá Cortez. ~Március 20. Péntek
~ -Most komolyan,látnod kéne magad.Úgy ülsz ott,mint egy váróteremben.
-Ó. -bólintottam,és kicsit kényelmesebbre vettem a figurát.
Ami azt jelenti,hogy nem görcsösen merev háttal ültem,hanem kicsit begörnyedtem.Micsoda luxus.Cortez még nézett egy darbig,aztán jól kiröhögött.
-Te tudod.De azért megmozdulhatsz,meg vehetsz levegőt. -gúnyolódott. ~Március 24. Kedd
~ -Antai-Kelemennel mi van?
-Lábadozik. -üvöltötte Ricsi,mire Zsolti elkezdett röhögni azon,hogy lábadozik. "Szó szerint lábadozik,merthogy eltört a lába,hahaha"
Kardos értetlenül meredt rá,aztán legyintett.
-Valaki látogatja?
-Persze! -vágta rá Zsolti.
Kardos körbe nézett a teremben.
-Valaki értelmes látogatja? -javította ki magát,mire mindenki kiröhögte a lealázott Zsoltit.
-Én viszem neki a tanulni valót.
-feleltem halkan.
Kardos némán bólintott,nem volt több kérdése,úgyhogy kiment a teremből.Zsolti Kardos távozása után felháborodva hőbörögni kezdett.
-Mi az hogy értelmes?Én nem vagyok értelmes?
-Muszáj válaszolni? -pattant fel Kinga,és összepakolta a cuccait.
-Hallgass,ló. -förmedt rá Zsolti.
Kinga lesajnálóan megrázta a fejét,és kiviharzott a teremből. ~Március 26. Csütörtök
~ Törin Barka kiméletlenül összefoglaltatott velünk,és bejelentette,hogy hétfőn témazárót írunk.Erre Dave jelezte,hogy úgy érzi,hétfőre megbetegszik.A bejelentését az osztáy röhögve díjazta,Barka kevésbé értékelte.Dave tuti kiemelt figyelmet kap dolgozat írás közben. ~
XoxoK.
YOU ARE READING
idézetek
RandomItt elolvashatjátok az Szjg-ből kimásolt általam kedvelt idézeteket.Remélem sokatoknak tetszni fog. :)