A Kezdet §8

20 0 0
                                    

November 10. Hétfő

~ -Tehát a következő órán órai munka jegyért Pósa előadást tart.Ez kiváló felkészülés a versenyre.
Ricsi kezéből kiesett a toll,és riadtan nézett fel.
-Mi? -kérdezte,mire Zsolti és Dávid hangosan felröhögtek. ~

November 12. Szerda

~ Csak vacsorára hagytam abba a tanulást,aztán folytattam.Az előbb fejeztem be,így hogy elmúlt 10 óra,és a fejem szinte szétrobban,mert egymást támadják benne a görögök és a rómaiak. ~

November 14. Péntek

~ -Hé Zsolti,ott a barátnőd. -mutatott le Dave Tarr Zsofira,aki egy 10.-es fiút rángatott.
-Vicces vagy. -zsörtölődött Zsolti,mi pedig halkan nevettünk. ~

November 19. Szerda

~ Az arcomra kent csodakrém miatt reggel úgy ébredtem,hogy beleragadt az arcom a párnába.A homlokomon lévő pati kisebb lett,de jött még kettő,csak kicsit arrébb.Ha így folytatom,összekötöm őket,és Göncöl szekér lesz a homlokomon. ~

December 2. Kedd

~ Egyedül vártam Virágot a kapu előtt.
-Gyalog megyünk. -köszöntem,mire felnézett a szemébe húzott mikulás sapka alól.
-Apukád?
-Egy hetes üzleti konferencián.
-Anyukád?
-Hófelhőket kerget. ~

December 2. Kedd

~ ... -Csak nem volt betekerve az egyik. -vonta meg a vállát Cortez.
-Erre nem is gondoltam. -nézte anyu hunyorogva a kivilágított pagodát.
Mellesleg olyan erős égők vannak a fényűzérben,hogy az űrből is látszik.De mindegy. ~

December 4. Csütörtök 

~ -"Ki itt belépsz,hagyj fel minden reménnyel" -kezdte,mire már félig felemeltem a kezem.
Kardossal találkozott aa tekintetünk,finoman biccentett jelezve,hogy tudja hogy tudom,aztán folytatta.
-Reni,Kinga és Arnold kivételével a többiek véleményére vagyok kíváncsi.
Kissé lejjebb csúsztam a széken,és némán figyeltem,hogy ki mit mond.Kardos megismételte az idézetet,aztán felszólította Dávidot.
-Öhm. -vakarta meg az állát Dave.
-A pótvizsgaterem ajtaja feletti kiirás? -tippelt mire hangosan felnevettünk.
-Nem Felmayer,ez nem talált,de úgy érzem azt a kiírást is lesz alkalmad olvasgatni. -rázta meg a fejét Kardos,és a jelentkező Andrishoz fordult. ~

December 5. Péntek

~ -Kinga elégedetten bólintott,aztán Zsoltira förmedt.
-Azt a kis harangot hoztad?Mégis mit kezdjek vele?Nyeljem le?
-Jó lenne. -vágta rá Zsolti,majd széttárt karral körbenézett.
-Dave semmit sem hozott,mégis engem szúrsz le?
-Ostoba! -nézett az ég felé Kinga
-Dave nem karácsonyozik,hanem hanukát tart.Honnan szerezzen karácsonyi díszt? -nézett unottan az ég felé,aztán felgyalogolt a lépcsőn.
Mi mosolyogva néztük az értetlen Zsoltit.Ezen még elvan egy darabig (mármint azon,hogy Dave okosan kivédte a díszítés témát). ~


XoxoK.

idézetekWhere stories live. Discover now