Október 2. Csütörtök
~ -Szóval ő a balhés szépfiú? -kérdezte.
Csodálkozva néztem rá,mire mosolyogva legyintett.
-Egyébként Virág tehetséges,nagyon ügyesen rajzol.Remélem nem hanyagolja a szakkört,van hozzá érzéke.
Köpni-nyelni nem tudtam,annyira ledöbbentem.
Anyu honnan,de honnan szedi ezeket az információkat?Komolyan felismerte a tükrömre ragasztott rajzból Cortezt?Hihetetlen. ~Október 6. Hétfő
~ -Hol van Pete Wentz? -kérdezte Ricsi,Virágot hiányolva,úgy látszik más is megszokta már h reggelente együtt érkezünk. ~
Október 7. Kedd
~ -Reni,akarsz köszönni Zsoltinak?
-kérdezte,amikor beléptem.
-Te webkamerázol a suliban?
-döbbentem le,majd látva Dave teljesen természetes arckifejezését,megvontam a vállam,és odamentem hozzá.A képernyőn lévő kis ablakban Zsolti erőltetetten köhögött,majd amikor meglátott,abba hagyta.
-Ja,Reni az?Szia Reni! -vigyorgott,és nem úgy tűnt mint aki szörnyen beteg.
-Lógós. -közöltem összehúzott szemekkel,mire Dávid és a kisablakban Zsolti is felröhögött. ~Október 8. Szerda
~ -Reni!Ó,Reni.De örülök neked!Végre! -lépett hozzám Dave,és egy pillanatig úgy hittem,hogy meg fog ölelni.Riadtan hátrahőköltem,és kérdőn néztem körbe.
-Mi történt? -kérdeztem.
-Szörnyű hibát vétettem! -játszotta túl a szerepét Dávid,de egyébként vicces volt.
-Elkértem Kinga francia háziját.
-kapott a szívéhez Dávid,mire Cortez és Ricsi elnevették magukat.
-Ennek már 10perce. -folytatta.
-És azóta beszél! ~Október 9. Csütörtök
~ -Renáta. -állt meg a padom mellett Vladár,amikor beszedte a rajzokat.
-Renáta.Elárulnád,hogy miért nincs semmi a lapodon? -kérdezte idegesen.
-Tanár úr,én általában nem emlékszem az álmaimra. -feleltem teljesen komolyan,de a többiek ellehetetlenítették a helyzetem,ugyanid ezt viccesnek találták.
-Gúnyt űzöl a feladatból? -förmedt rám Vladár,és a dühéhez nagyban hozzájárult a többiek vihogása.
-Dehogy! -feleltem azonnal,és felemeltem a lapom.
-Én tényleg ennyire emlékszem az álmaimból.Semmire. -erősködtem.
-Szólok az osztályfőnöködnek,hogy megtagadtad a feladatot.Ez pedig itt egyes! ~Október 10. Péntek
~ -A barátok nem azért vannak,hogy szépítsék a dolgokat és felvidítsanak?
-kérdeztem sértődötten,jelezvr,hogy egyáltalán nem tetszik az amit hallok.
-Nem.A barátok azért vannak,hogy észhez térítsenek ha hibázni készülsz.~Október 11. Szombat
~ -Na,mit szóltok? -kérdezte a lovát simogatva.Hát nem is tudom,mit szólunk.A lova barna.Meg nagy.Egy nagy barna ló. ~
Október 12. Vasárnap
~ Anyuval délelőtt muffint sütöttünk.Egész jó lett.Lehet enni is és dobálni is.Mindkét verzió veszélyes. ~
XoxoK.
ESTÁS LEYENDO
idézetek
De TodoItt elolvashatjátok az Szjg-ből kimásolt általam kedvelt idézeteket.Remélem sokatoknak tetszni fog. :)