Február 27. Péntek
~ Virág még mindig Cortezt bámulta,aki egyre kényelmetlenebbül érezhette magát.Amikor szóltam hogy menjünk,Virág felpattant,Edina megindult,de Kinga gyorsabb és tekintélyt parancsolóbb volt,így levágta magát Cortez mellé,és komolyan ránézett.
-Beszélnünk kell.
-Igen?
-Cortez.Te sötét vagy irodalomból.
-jelentette ki Kinga kíméletlenül,mire Cortez felröhögött.
-Megvesztetek?Aki ide ül mellém,mind őrült?
-Ha gondolod,cserélhetek Kingával.
-szólt Edina,aki Jacques mellett foglalt helyet,és láthatóan nem volt megelégedve a helyzettel.
-Csönd.Mi most komoly dolgokról beszélünk. -intette le Kinga Edinát egy határozott,megsemmisítő mozdulattal. ~Március 5. Csütörtök
~ -Ha azt gondoltad,meghatódom egy gyors firkától,rosszul ítélted meg a helyzetedet.
-Ez nem egy gyors firka!Másfél óráig rajzoltam! -közöltem felháborodottan.
-Nos,ha ez igaz,akkor csak annyit mondhatok,szedd össze magad,mert ez a dió nem elég a ketteshez!
-Ez egy falevél! -motyogtam sírógörccsel küszködve.
-Pláne. ~Március 6. Péntek
~ Kinga mondjuk ezen totál kiakadt,és óra után komoly prédikációt tartott az osztálynak a "felháborító és megdöbbentő" osztály átlagról.Elég negéz volt komolyan venni,merthogy a szinjátszó próbák miatt,Petőfi bajuszt viselt,úgyhogy senki sem bírta ki nevetés nélkül. ~
Március 9. Hétfő
~ -Széttört a telefonja? -kérdeztem gombóccal a torkomban,és próbáltam magam elé képzelni,hogy mégis mekkora esés következtében törik szét Cortez csúcsszuper telefonja.
-Aha,darabokra tört a Blackbetty.Meg a zenelejátszója.Meg a feje. -bólogatott Zsolti. ~Március 12. Csütörtök
~ Ricsit az aulában kaptam el,pont a büfébe igyekezett.
-Figyelj.Elvinnéd ezt Corteznek?
-Aha. -vette át a könyvet,és kérdőn nézte a borítót.
-Azt akarod,hogy az intenzívre kerüljön? ~Március 13. Péntek
~ -Oké,mehetek veletek?Mármint 3-an vagytok,Virággal szívesen csatlakozunk,és akkot az 5 fő.
-töprengtem.
Ricsi röhögve megrázta a fejét.
-Ja,nem.Ez így necces. -húzott ki egy lapot a zsebéből,és tanulmányozni kezdte.
-Most megyünk Dave-vel és Zsoltival,Zoli is jön velünk,meg Edina.
-Edina? -csuklott el a hangom.
-Ja.Már reggel jelezte,hogy jönne,így felírtam.
-Felírtad?Mit? -csodálkoztam,és átálltam mellé,hogy belelessek a papírba.
Nem hittem a szememnek.Vasárnap délutánig konkrétan 5fős turnusokba voltak osztva a diákok.
-Te jó ég!Kórházi látogatásról van szó,vagy városnézésről? -döbbentem le.
-Nekem mondod? -röhögött kínosan Ricsi. ~Március 18. Szerda
~ Virággal együtt bementünk az aulába,ahol Jeanne d' Arc szobor mellett állva Máday csekkolta a belépő diákokat.
-Virág,vedd le a kapucnid.Egy épületben vagy.Ha mégis megáznál,az komoly problémát jelentene. ~~ -Ami pedig a tanulást illeti,gondolom nem leplek meg azzal,ha azt mondom,hiába kérdezem Ricsit,állítja,hogy semmiből nincs házi vagy tanulnivaló.Dave pedig egyenesen azt mondta,hogy tanítás sincs...
Mosolyogva hallgattam Cortez nagymamáját,miközben apró lepkék repkedtek a gyomromban. ~XoxoK.
YOU ARE READING
idézetek
RandomItt elolvashatjátok az Szjg-ből kimásolt általam kedvelt idézeteket.Remélem sokatoknak tetszni fog. :)