December 9. Kedd
~ -Reni,Virág... -kezdte Zsolti.
-Nem tudunk semmiről. -feleltem köszönés nélkül,mire mindenki felnevetett.
-Akkor jó.
Dave apukájának a kocsija megállt mellettünk,Dave dühösen pattant ki.
-Ki volt? -kérdezte,a fejét folyamatosan kapkodva közöttünk.
-Miről van szó? -ásította Virág.
-Ki állította be a telefonon háttérképnek Mádayt?Reggel frászt kaptam amikor észrevettem. ~December 9. Kedd
~ -Teljesen megőrültetek? -kérdezte Kinga a szünetben,miközben Barka kiment a teremből.
-Ezért igazgatóit is kaphatunk!
-Nyugi.Renit minden tanár szereti,neki nem lesz baja.Viszont ez vicces volt. -röhögött Zsolti.
-Azt hiszem,elmehetnél egy "humortanfolyamra" hogy ráébredj,mi vicces,és mi nem.Mert úgy látszik,enyhe fogalomzavarban szenvedsz.
-Te pedig elmehetnél egy "hogyan kell emberekkel viselkedni" tanfolyamra,mert a nyerítésedből egy szót sem értek! -vágta rá Zsolti. ~December 9. Kedd
~ -Dave,jól látom,hogy az üdvözlő képem te vagy?
-Ja,csak átmásoltam a sajátomról.Nekem is az,de lecserélheted.
-Nem vagy kissé egocentrikus,önimádó -közölte Arnold,a vállára dobva a katonai táskáját.
-Enyhe echivicionizmussal fűszerezve?
-Egészségedre. -bólintott Dave,mire Arnold megrázta a fejét. ~December 10. Szerda
~Gondos éppen a táblára irkálta a képleteket,amikor megszólalt az első mobil.Jacques zavartan kutatott a táskájában,miközben a Marseillaiset zenélte a készülék.
-Ki az?Ez egy telefon?Kié? -pördült meg Gondos az osztály felé.
Jacques motyogott valamit,és sietve kinyomta a telefont.Mire Gondos némán és fegyelmezetten ülő osztályhoz fordult,már nem tudta megállapítani,hogy kié volt.Újra visszafordult a táblához,Jacques pedig némán rázkódva nevezett.Tetszett neki a buli.A következő telefon ami megszólalt,Kingáé volt.Egy sima Hello Moto szlogen hangzott fel a teremben.Kinga halálsápadtan előkapta a telefonját,és lenyomta.Gondos kissé dühösebben mint az előbb,megint megfordult.
-Kié volt ez a készülék?Mobiltelefont használ valaki az órámon?Azonnal álljon fel,és hozza ki! -morzsolta idegesen a krétát,és fél szeme mintha rángatózott volna.
-Barmok! -sziszegte Kinga szinte némán,amikor Gondos megint a tábla felé fordult.
Elfojtott mosollyal a mellettem ülő Ricsi kezére néztem.A mobilján megnyomott egy gombot,de közben láttam,hogy a pad alatt Cortez és Dave is a mobilját tartja.Sejtettem.A következő pillanatban három különböző mobil három különböző helyen szólalt meg (Andris,Gábor és imét Jacques).
-Ki szórakozik? -pördült meg Gondos,és két kézzel a tanári asztalra támaszkodott,úgy nézett végig a termen.
Addigra már megint abbahagyták a csengést.Cortez félig hátrafordult,mire Ricsi megrázta a fejét.Most azzal szórakoztak,hogy senki nem hív senkit,Gondos azonban üldözési mániában szenvedőket megszégyenítő módon forgolódott a tábla és a terem között.Mondanom sem kell,legközelebb Virág,Kinga és Robi mobilja szólalt meg:a Fall Out Boy,a Hello Moto és valami szörnyüvöltés kerekedett.Mire Gondos hátrafordult,újra elhallgattak a készülékek,és mindenki csodálkozva pislogott,amikor a tanárnő őrjöngve kérdezte,hogy mi ez az egész.Kicsengetéskor aztán mindenki összeszedte a holmiját.
-Rendben,9/b!Rendben. -bólogatott Gondos idegesen,szinte habzó szájjal,miközben kivonultunk a teremből. ~Holnap után már suli 😭😭😭De igyekszem majd akkor is ugyanúgy mindne nap hozni a részeket. :)
És köszönöm szépen ezt az eddigi 53megtekintést.Nagyon sokat jelent ❤❤XoxoK.
BINABASA MO ANG
idézetek
RandomItt elolvashatjátok az Szjg-ből kimásolt általam kedvelt idézeteket.Remélem sokatoknak tetszni fog. :)