Április 26. Vasárnap
~ ... -Miért?Mit kéne csinálnom?
-tártam szét a karom tehetetlenül.
-Megmondom! -tapsolt Kinga.
-Vetesd észre magad,ha már annyira béna,hogy magétól nem lát meg.
-Úgy érted,álljak elé és integessek?
-Renáta,komolyan,néha megkérdőjelezem az iskolai teljesítményedet.Hol az eszed?
-pattant fel,és Virágot arrébb lökve a nootebookom elé ült.
-Mi az,ami neked van,és Edinának nincs? -kérdezte.
-Elnyűtt kötött kardigánom?
-Ostoba! -csapott Kinga a homlokára.
Pedig szerintem jó poén volt. ~Április 26. Vasárnap
~ Strébernek és nyominak látnak a többiek?Lehet.De akkor legyek igazi stréber és igazi nyomi!Érjek is el valamit. ~
Április 30. Csütörtök
~ -Most pedig ismételjétek utánunk.
-szólt a sulirádiós a mikrofonba,és elismételtette a nyertesekkel az "esküt",ami totál vicces volt.Olyanok voltak benne,mint hogy mindig követik a hagyományokat és nem hoznak szégyent a stúdiósok hírnevére.Hogy mindig gondosan felírják a naponta játszott dalokat,amik így változatosak maradnak.Hogy Máday büntetésétől nem tartanak,és cenzúrázatlanul adják a zenéket...Ennél a pontnál mindenki felnevetett Máday pedig sietősen átvágott az udvaron.A stúdiósok sejthették,hogy mennyi idejük van hátra,mert gyorsan beleszóltak.
-Kösz,hogy minket hallgattatok!Üdv mindenkinek! -köszöntek el végleg,és átadták a helyüket az újaknak.
A mikrofon bekapcsolva maradt,amikor Máday dörömbölt az ajtón,aztán felcsendült a Muse -tól Supermassive Black Hole,így le maradtunk a további eseményekről. ~Május 5. Kedd
~ -Egy pillanatig nem tudtam,hogy hol van a találkozó,de szerencsére már a parkolónál meghallottam Zsoltit,ahogy chipset eszik. -ért hozzánk Kinga.
-Na,a ló is megérkezett. -bólintott Zsolti. ~Május 5. Kedd
~ Agárdnál leszálltunk,és kisebb csoportokban vonultunk az állomásról,amikor az ofő hátraszólt.
-Lehetne valamiféle rendszerben,és nem csordaként?
-Múúúú. -jött a hang hátulról,és bár nem láttuk,mindenki tudta,hogy Zsolti volt. ~Május 5. Kedd
~ -Itt vagytok? -kopogtatott be az ajtón Cortez.
-Aha.Enni készültünk.Kérsz?
-nyújtottam felé az egyik szendvicsem.
-Öhm.. -köhintett.
-Anyukád csomagolta?
Először döbbent arccal néztem tá,majd hangosan felnevettem.Ez jó poén volt. ~Május 12. Kedd
~ -Dave,a lényeget -szólt rá Cortez.
-Jól van. -rázta meg a fejét idegesen.
-Ezzel azt akarom mondani,hogy két műszaki áruházban,egy kávézóban,apám munkahelyén és egy pizzériában jártam tegnap,ezzel a hátamon! -tartott felénk egy sárga jelölőcetlit,amin vastag filccel ez szerepelt: "Jó nagy hülye vagyok".
Automatikusan elnevettük magunkat.Dave pedig összehúzott szemmel meredt Zsoltira.
-Tudom,hogy te voltál!Még vissza a kapod!
-Én nem. -füllentett Zsolti,mire még jobban nevetni kezdtünk.
-Sziasztok.Mi történt? -lépett hozzánk Edina,nekem meg azonnal lehervadt a mosoly az arcomról.
-Semmi. -szólt Ricsi,óvatosan kivette a Dave tenyerébe zárt cetlit,és befelé indult.
-Találkozunk később.Oké? -csapott Edina hátára,és bement a suliba. ~XoxoK.
STAI LEGGENDO
idézetek
CasualeItt elolvashatjátok az Szjg-ből kimásolt általam kedvelt idézeteket.Remélem sokatoknak tetszni fog. :)