Együtt §4

16 0 0
                                    

Március 30. Hétfő

~ -Elhoztam a füzeteidet.
-Kösz.Hogy vagy? -kérdeztem Cortezt,mert azért nem akartam bunkónak tűnni.
-Szokatlan,de nem vészes.Kicsit lassú.Nehezebben megy a kick-flip ezzel. -kopogtatta meg a gipszét. ~

Március 30. Hétfő

~ -Állatról írni novellát?Ezt meg mekkora baromság?Miről írjak?
-töprengett Zsolti.
-Disznóról. -szólt oda Kinga.
-Az találó.
-Te meg írjál tetűről! -ordította Zsolti,aztán nagyszerű ötlete támadt.
-Írjál lótetűről! ~

Március 31. Kedd

~ -Érted,Kardos azt mondta anyámnak,hogy vérlázító a magatartásom. -hadarta Zsolti.
-Mit akart ezzel mondani?
-csodálkozott
-Talán azt,hogy nem elég,hogy sötét vagy mint az éjszaka,de még pofátlan is. -állt meg mellettünk Kinga.
-Nyerítést hallottam.Ti is? -forgolódott Zsolti megjátszva,hogy nem vette észre Kingát. ~

Április 3. Péntek 

~ -Emo,citromba haraptál? -kérdezte Ricsi,amikor odaértünk hozzájuk.
-Hogy érted? -pislogott Virág álmosan.
-Rossz kedved van... -segítettem megérteni,mire Virág bágyadtan megrántotta a vállát.
-Ja,kicsit. -bólintott.
-De mi van a citrommal? -kérdezett vissza. ~

Április 3. Péntek 

~ -A jövő heti irodalmi hét kapcsán...
-kezdte,de miután rájött,hogy képtelen túltölteni a tévét,Robira förmedt.
-Haraszti,nem zavar,hogy itt vagyok?
-kérdezte
-Nem tanár úr,csak nyugodtan.
-bólogatott Robi.
Kardos elképedt arccal nézett rá,mire Robi zavartan elnevette magát.
-Á,úgy érti a tanár úr,hogy hangos.Elnézést,máris lehalkítom.
-magyarázta. ~

Április 3. Péntek

~ -A költészet hetére készültünk,előadást tartok.
-magyarázkodtam,bár elég kellemetlenül éreztem magam.
-Rém érdekesen hangzik.Mehetek?Mostanában rosszul alszom,hátha ettől megjön a kedvem. -röhögött Dave,Ricsi pedig vállon veregette,amiért "ennyire jó poént" eresztett meg. ~

Április 9. Csütörtök

~A sulinál a fiúk azonnal boldog szülinapot kívántak,aztán jól kiröhögtek,mert Cortez elmesélte nekik,hogy valami mexikói tagot jelöltem be a Facebookon. ~

Április 15. Szerda

~ -Rosszkor jöttem?Mert rámolj nyugodtan,nem akarok zavarni.
-közölte
-Mi? -kérdeztem,aztán amikor a kezemben tartott könyvekre nézett,mosolyogva hozzátettem.
-Ja,ezek?Nem,ezek csak a könyvek,amiket kiolvastam a szünetben. -vontam meg a vállam.
Ricsi hátrahőkölt,és elég érdekesen nézett rám.
-Fura vagy!
-Csak olvasok.
-Ezért vagy fura. -magyarázta,aztán az ölébe húzta a táskáját,és kirángatott belőle néhány szakadt,gyűrödt lapot.
-Kinyomtattam a Naprendszert. ~

Április 23. Csütörtök

~ -Ó,a kamaszkor...Milyen kedves évek voltak. -mosolygott apu.
Válaszuln két dühödt arc meredt rá,totál értetlenül.
-Jó tanulást. -állt félre a kocsival,és azt hiszem,igazán megkönnyebbült,amikor kiszálltunk.~





XoxoK.


idézetekWhere stories live. Discover now