A Kezdet §10

19 0 0
                                    

December 12. Péntek

~ Cortez összevont szemöldökkel (szörnyen menő,ha ilyen gyanakvó arcot vág) nézett Virágra,aztán felém fordult.
-Mi baja?
-A büfénél pár lány kinevette,és "műemósnak" nevezte. -mondtam,miközben megsimítottam Virág vállát,aki teljesen maga alatt volt.
-Kik voltak? -kérdezte Cortez.
-Nem tudom.
Ricsi és Dave lépett ki a jégpályáról.
-Ezt nézzétek,csináltunk pár képet arról,ahogy korizok.Jól sikerült,nem?
-mutatta felém a telefonját Dave.A kijelzőt nézve (amin Dave mosolyogva áll a jégen) biztosítottam,hogy tényleg jó a kép,közben fél füllel Cortezt hallgattam,aki elmesélte Ricsinek Virág megalázását.
-Ne már,hol vannak azok a bunkók?
-forgolódott Ricsi.
Na jó,több se kellett,Dávid azonnal tudni akarta,hogy miről van szó,és a sajnos pogácsával hozzánk lévő Zsolt is izgatottnak tűnt,amiért bántották Virágot.Végül mind a négyen elindultak a büfé felé.
-Várjatok,mit akartok mondani?
-fordultam döbbenten utánuk.
-Bízd csak ránk. -mosolygott Cortez. ~

December 18. Csütörtök

~ -Reni,Virág.Ha Zsolti jönne,akkor...
-kezdte Dave.
-Nem tudunk semmiről. -közöltem,már-már rutinszerűen.
Zsolti pár perc múlva érkezett,igazán dühösnek tűnt.
-Elhagyom az országot.Még ma. -szólt köszönés nékül.
-Mi történt?
-Tarr Zsófi írt msn-en,hogy örülne ha elkísérném a holnapi sulibálra.Van valakinek külföldi kapcsolata? -kérdezett körbe.
-Kanadai. -válaszoltam.
-Nem jó.Inkább Kolumbiába mennék.Ott sose keresne.
-Én a helyedben már most indulnék.
-szólt Cortez félrebiccentve.
Mindannyian odanéztünk,és láttuk,ahogy Tarr Zsófi mamutéhoz hasonló mozgással trappol az iskola felé. ~

December 18. Csütörtök

~ Óra felénél,Cortez megbökte a vállam.
-Ki él Kanadában? -kérdezte.
-Kanadaiak. -válaszoltam,mire elmosolyodott. ~

December 18. Csütörtök

~ Anyu persze teljesen lelkes volt,amiért sütit kell vinnem a suliba.Hiába probáltam rábeszélni,hogy inkább vegyünk,ő úgy döntött,sokkal jobb,ha mi készítjük el,és azt viszem be.Neki jobb.De mi lesz az osztálytársaimmal?Nem akarok egyedül járni egy osztályba. ~

December 18. Csütörtök

~ Sütik: 5/2 -remélem mindenki életben marad.Bár ez csak januárban derül ki. ~

December 19. Péntek

~ -Ricsi,nincs kedved táncolni? -állt meg előttünk Tamara (9/a).
-Jó.Úgyis rég pogóztam. -poénkodott Ricsi,és lelépett a megdöbbent lánnyal. ~

Január 5. Hétfő

~ -Na kinek volt a legkúlabb szünete?
-lépett hozzánk hirtelen Dave,mikor kiszállt az apukája kocsijából.
-Corteznek.Végülis New York-ban volt. -vágta rá azonnal Ricsi,mire Cortez mosolyogva megvonta a vállát.
Dave hezitált egy pillanatig,végül belátta,hogy valószínűleg tényleg Cortez szünete telt a legjobban.
-Jó,de kinek volt a legkúlabb szünete itthon? -dörzsölte össze a tenyerét.
-Zsoltinak.Dobszerkót kapott. -felelte Ricsi.
Dave unottan az ég felé nézett.
-Ez nem igaz!Engeded hogy végig mondjam?Kösz. -bólintott türelmetlenül. ~

Január 9. Péntek

~ -Mi van?Mi a bajod? -kérdezte Kinga.Hát,hogy is mondjam,nem túl kedvesen.Inkább olyan türelmetlennek és idegesnek hatott,mintsem komolyan érdeklődőnek.
-Semmi. -vontam meg a vállam.
-Ugyan már!Rád van írva.Szóval ha Virág hatására nem lettél te is emós,akkor valami konkrét bajod van.~

Január 14. Szerda

~ -Kéred a szendvicsem?Az lehet,hogy kiüt. -ajánlottam fel,mert anya reggel chilis-sonkás-sajtkrémes croissant csomagolt,ami nemcsak hangzásra,de ránézésre is rémes.
-Én szívesen megeszem. -vonta meg a vállát Virág,miután Ricsi közölte,hogy nem meghalni akar,hanem csak lógni egy kicsit... ~

Január 14. Szerda

~ -Van 7 percünk,hogy Ricsit kiüssük.
-rázta a fejét Cortez.
-Hát,már kezd sápadni magától. -nézett fel Virág a szemébe logó haja alól. ~

Január 16. Péntek

~ -Na,és kinek a leggázabb a bizije?
-dörzsölte a kezét Dave.
A suli lépcsőjén állva egymás bizonyítványét elemeztük,közben iszonyatosan sokat nevettünk.Mert például amikor énis elővettem a sajátom,Dave azonnal rámszólt.
-Viccelsz?Csupa kitűnő,vidd már innen.Most a legröhejesebbet keressük.
-Miért?Kettes vagyok rajzból.
-érveltem,de a többiek mind a fejüket rázták.Úgy látszik,az nem elég ciki. ~

Ez volt az utolsó bejegyzés az első kötetből.Ennyit tudtam kiszedni belőle,amik érdekesek voltak.Kinek sok,kinek kevés.Remélem örömmel olvastátok.Holnap viszont már a második kötet idézeteit hozom nektek,ugyan ilyen lelkesedéssel.❤

XoxoK.

idézetekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora