A Kezdet §4

29 0 0
                                    

Szeptember 9. Kedd

~ -Reni nem vacsorázott rendesen,te viszont igen!Add ide azt a dupla melegszendvicset,késő van -rángatta ki anyu,apu kezéből a még forró szendvicset.Egy ideig dulakodtak érte,de mint mindig,anyu nyert. ~

Szeptember 11. Csütörtök

~ A duplamatek előtti szünetbe Arnold megkérdezte,hogy milyen eredmény jött ki a második példánál.Erre Virág is felkapta a fejét.
-Milyen példa?
-A háziban -vágtuk rá egyszerre
-Milyen házi?
-Amit kaptunk mára -mosolyodtam el.Virág pedig rémülten forgatta a szemét.
-Volt házi? ~

Szeptember 11. Csütörtök

~ -Virág,azt nem mondom,hogy leszel okosabb is,de arra van esély,hogy kijavítsd a jegyed -lépett oda hozzánk Arnold.
Mindketten felnéztünk rá,én értetlenül,Virág pedig könnyes,csodálkozó szemekkel
-Most mi van?Ez a kijeletés empátiát tartalmazott! -vonta meg a vállát Arnold.
-Még gyakorold -közöltem mosolyogva.
Arnold "ezeknek semmi sem jó" arckifejezéssel otthagyott minket. ~

Szeptember 12. Péntek

~ Óvatos mosollyal az arcomon leültem a helyemre
-Pszt -sziszegte Virág.
Odafordultam,és láttam hogy fülig ér a szája.
-Grat -mondta,aztán Kinga felé biccentett.
-Lealáztad?
-Aha -vigyorogtam mostmár tiszta szívből,őszintén.

Szeptember 15. Hétfő

~ -Tisztelt Bernáth és Haraszti urak!
Andris és Robi kérdőn felnéztek
-Ugye nem gondoltátok komolyan,hogy nem ismerem fel az első mondatotok alapján az internetről lemásolt dolgozatokat?
-Reméltük. -csúszott ki Robi száján,mire mindenki elnevette magát.A tanár nem. ~

Szeptember 15. Hétfő

~ -Felmayer,mégis hogy gondoltad,hogy a helyesírásjegyet egy wordbe begépelt és ezáltal ki is javított,kinyomtatott dolgozaton értékelni fogom?
-Kézzel kellett volna írni? -döbbent le Dávid.
Na erre mindenkiből kitört a röhögés.
-Esetleg. -bolintott a tanár.
-Dehát ez a 21. század! -tárta szét a karját Dave
-Valóban.Ez pedig egy 21.századi egyes! ~

Szeptember 17. Szerda

~ Apu zsebre dugott kézzel ácsorgott köztünk,időnként megnézte az óráját,vagy köhintett.
-Na és ti,srácok,suli előtt itt bandáztok? -kezdeményezte a beszélgetést.Te jó ég!
-Igen,olyasmi -felelte Zsolti
-Klassz -nézett újra az órájára apu.
-Látom gördeszkáztok
-Apu azt hiszem el fogsz késni -szóltam közbe égvörös fejjel. ~

Szeptember 18. Csütörtök

~ Óra vége előtt öt perccel egy önként jelentkező (természetesen Kinga) össze szedte a rajzokat.Amikor hozzám ért,összehúzta a szemöldökét.
-Ez meg mi?
-Gyümölcstál -feleltem automatikusan
-Mégis milyen? -gúnyolódott
-Összeturmixolt.Csak vidd ki,oké? -sürgettem ~

Szeptember 18. Csütörtök

~ Na jó,össze-vissza radíroztam a rajzlapot,egy helyen még ki is szakadt,mert az általam lerajzolt narancs nem is hasonlított gyümölcsre,plusz később jöttem rá,hogy nincs is narancs a tálban.Bár tudnám,honnan szedtem. ~

Szeptember 18. Csütörtök

~ -Felmayer!
-Igen tanár úr?
-Elmondanád,hogy a rajzodon mi ez a sötét folt? -mutatta fel a lapot
A fél gyümölcstálat kitakarta egy kerek satírozás
-Az Gábor feje -közölte
-Nem láttam tőle rendesen! ~


Remélem tetszenek a kiválasztott idézetek.Egyáltalán nem számítottam arra,hogy ennyien megnézitek.Nekem már ez a szám is sokat jelent.Ölelés ❤

Xoxo.K

idézetekWhere stories live. Discover now