თავი 11

167 14 7
                                    

მანქანიდან გადავედით.ჰელენა გადავიყვანე და საწოლზე დავსვი.ნიკი მასთან მივიდა და მუცლიდან ტყვია ამოუღო და ჭრილობა დაუმუშავა.შემდეგ კი კომპიუტერებთან დაჯდა.
-ჩემს გამო მოგივიდა ეგ...მაპატიე.(მე)
-არაუშავს.(ჰელენა)
მე საწოლზე თავი ჩამოვდევი.
-გენატრება ჰო?(ჰელენა)
-კი...ორივე.დედაჩემიც და ელიზიც.(მე)
-ვწუხვარ...(ჰელენა)
-ვიცი ჰელ...ვიცი.(მე)
-ელიზაბედი დაბრუნდება როცა კონტროლს ისწავლის.ახლა კი...ჩვენ ერთმანეთი გვყავს და რაღაცნაირად მამაშენს უნდა გადავურჩეთ რომლის ხელიც ტყეში აგდია.(ჰელენა)
-ეგ მართლაც მაგარი იყო.(მე)
-არ უნდა მეყოყმანა.(ჰელენა)
-არაუშავს.(მე)
ამ დროს თავი ამტკივდა და იატაკზე დავვარდი.რაღაც ხმები მესმოდა.
-ალექს...ვიცი რომ ჩემი გესმის...მამაშენი ვარ...მემგონი ეს თავის ტკივილი და ჩემი ხმაც უნდა გიმტკიცებდეს რომ მე შენთან დაკავშირებული ვარ.ამაში ერთი ალქაჯი დამეხმარა.მეუბნებიან ჯადოქარი ჰქვიაო მაგრამ მე ალქაჯს ვუძახი.მოკლედ რისი თქმა მინდოდა.თუ შენ თავს მოიკლავ...მეც მოვკვდები.ამ დროს ჩნდება კითხვა შენ რომ მომკლა მე?მე რომ შენ მოგკლა მხოლოდ შენ მოკვდები.მაგრამ შენ რომ მე მომკლა შენც მოკვდები.მადლობა მაგიას.შესამოწმებლად ახლა ხელს გავიჭრი... (ჩემი ხელიდან სისხლი წამოვიდა).დროებით ალექს!(მამა)
თავის ტკივილი მომეშვა და წამოვდექი.
-რა გჭირდა ალექს?(ჰელენა)
მე მათ ყველაფერი მოვუყევი.
-ჯანდაბა...რა უნდა ვქნათ?(ჰელენა)
-ის ჯადოქარი უნდა ვიპოვოთ...ჯანდაბა ჯადოქარი!(მე)
-როგორ?(ნიკი)
-მამაჩემს ერთი მისიანი უნდა მოვტაცოთ.(მე)
-შეუძლებელია...ისიც კი არ ვიცით სად ცხოვრობენ.(ჰელენა)
-კამერები...კამერები შეამოწმე ნიკ.(მე)
ნიკი კომპიუტერს მიუჯდა და რაღაცეები გააკეთა.
-აი მამაშენი მხოლოდ ორ კამერაში გამოჩნდა...ერთი იყო გზაჯვარედინთან და მეორე...ვიცი სადაც არიან ამ გზით მხოლოდ ფერმისკენ წახვალ...ადრე ეგ ფერმა მამაჩემის იყო...მერე ვიღაცას მიყიდა.(ნიკი)
-ძალიან კარგი.იქ წავალ და კამერებს დავაყენებ...შემდეგ კი დავაკვირდეთ რომელი უფრო ადვილი მოსატაცებელია.(მე)
-თუ დაგიჭერენ...ხომ იცი რასაც გიხამენ.(ჰელენა)
-ვიცი.(მე)
-კარგი...იარაღს გამოგიტან და კამერებსაც.(ნიკი)
ნიკიმ ყველაფერი მოიტანა ზურგჩანთაში ჩალაგებული და მომცა.შემდეგ ფისტოლეტი და ვაზნებიც მომცა.
-კამერის დაყენება იცი?(ნიკი)
-რა თქმა უნდა.(მე)
-წარმატებები.(ჰელენა)
მე თავი დავაქნიე და მანქანაში ჩავჯექი.
1 საათში უკვე იმ ფერმის ახლა მიდამოებში ვიყავი.მანქანა ბუჩქების უკან დავმალე და გადმოვედი.კაპიუშონი დავიხურე და ფისტოლეტი დავიჭირე.
ფერმისაკენ წავედი.მის ხობესთან მივედი და გავიხედე.ეზოში 4 ბიჭი იდგა.ყველას იარაღი ჰქონდა.მე ღობეზე კამერა მივამაგრე და უკანა მხარეს წავედი.როცა ღობეზე გადავდიოდო გავიგონე ხმა და ბუჩქის უკან დავიმალე.
-გავივლი და მოვალ.(ვიღაც კაცი)
-კარგი.(ვიღაც კაცი)
ის კაცი კარიდან გამოვიდა და ტყისკენ წავიდა.მეც გაყევი ნელ-ნელა და სანამ ტყეში შევიდოდა მივეპარე და თავში იარაღი ჩავარტყი,მისი იარაღი სადღაც მოვისროლე.ეს კაცი მძიმე იყო და სადღაც 10 წუთი დამჭირდა რომ მანქანაში ჩამესვა.
1 საათის შემდეგ.
ბაზაში მანქანით ჩავედი.
-ეს ვინაა?(ჰელენა)
-კარგად დაფიქრდი.(მე)
-ჰო...(ჰელენა)
ნიკმა სკამი და თოკი მოიტანა.ის კაცი სკამზე დავსვი და გავკოჭე.შემდეგ კი წყალო შევასხი.
-რა...რა მოხდა?(ის კაცი)
მე ხელში დანა დავიჭირე და მის წინ დავდექი.
-გამარჯობა...(მე)
-ა...ალექს?(ის კაცი)
-რა გქვია?(მე)
-ნიკი!(ნიკი.2)
-ნიკ...აქ შენი სეხნია გვყავსმცოტა კარგად მოვეპყრობი...არა...რათქმაუნდა ვიხუმრე.მაინც საშინლად მოვეპყრობი.(მე)
-რა გინდა?(ნიკი.2)
-იმ ჯადოქრის სახელი მაინტერესებს რომელმაც მე და მამაჩემი დაგვაკავშირა.(მე)
-ჩემი მოკვლა მოგიწევს...(ნიკი)
-რა...კარგი...მე მინდოდა ადამიანურად დაგლაპარაკებოდი.ახლა ჩემს მეორე ვერსიას გაგაცნობ.(მე)
მე ავდექი და მის უკან დავდექი.მისი ყური დავიჭირე და ორ სანტიმეტრიანი ნაწილი ჩამოვაჭერი.
-უფს...1 სანტიმეტრით დიდი მომივიდა.(მე)
-ააააააააააააჰ!(ნიკი.2 )
-აბა...არც ახლა არ იტყვი?(მე)
-არაა!(ნიკი.2)
მეორე ყურზეც იგივე გავუკეთე.
-და ახლა?(მე)
-არა!(ნიკი.2)
მე დანა დავიჭირე და ხელის ფრჩხილსა და თითს შორის შევასვე.
-აააააააააააჰ!(ნიკი.2)

ალექს ქეიჯი : მოქცევა (წიგნი პირველი)(დასრულებული)Where stories live. Discover now