Kapitola 3

620 35 0
                                    

,,Dobré ráno." Řekl jakýsi hlas který jsem nemohla rozeznat.

,,Ayato?" Zeptala sem se rozespale a opravdu na posteli seděl Ayato.

Přitáhl si mě k sobě a zakousl se mi do krku.

,,Ayato!" Zakřičela sem a snažila se ho odtrhnout bohužel marně.
Po chvíli přestal utřel si kapky krve co mu stékali po bradě a řekl.

,,Za chvíli bude snídaně tak zkus přijít dřív než Yuki-chan." S velkým bouchnutím zabouchal dveře.

,,Eeh. Nevíte kde je Yuki?" Zeptala sem se ale nikdo neodpověděl.

Všichni se přehrabovali v jídle.

Odkašlala sem si ale nic.
Nikdo mi tu nevěnoval pozornost.

Najednou se objevila Yuki celá rozespalá jen v županu a který ji navíc vyšel na jednom rameni a byl špatně zavázaný.

Sedla si vedle mě pozdravila mě jen úsměvem a dala se do snídaně.

Snídaně probíhala v klidu jen jsme si museli vyslechnout pár blbých poznámek od Laita což Subaru nevydržel shodil židli s velkým rámusem odešel.

Yuki

,,Bitch-Chan?" Moje peklo začínalo tímhle debilním oslovením.

,,Říkala sem ti několikrát jsem Yuki a nebo Yu."

On jen zvětšil svůj už tak dost perverzácký úsměv a dál si mě dobíral kvůli županu který jsem měla přes jedno rameno.

Ignorovala sem ho a rozhodla se věnovat snídani pak se něčí chladné prsty dotkly mého ramene a ramínka podprsenky.

A tomu někomu přiletěla facka které se bohužel vyhnul, rychle sem si nasadila župan pořádně a zavázala ho tak, že jsem myslela, že budu zvracet.

Moc jídla sem do sebe už nedostala  a tak sem prostě odešla a jediný s kým jsem se rozloučila byla Minako.

Minako

Yuki odešla a já se chtěla jít projít ale sotva sem otevřela dveře chytil mě Ayato a schodil na postel.

,,Dej mi napít!" Křikl a přisál se mi na krk jak pijavice.

Nebolelo to tolik ne tolik jako od Kanata.
Když nebereme v potaz, že je to pravděpodobně blázen.

Když skončil a odešel já jsem se rychle vypařila do kuchyně pro něco k pití ale jediné co tam bylo byl brusinkový džus.

,,Minako?" Slyšela sem za sebou s krabičkou sem se otočila na Reinjiho a ten jen kývl ať jdu za ním.

,,Minako za dva dny bude ples kde budou upíři a jejich no jak bych to řekl." Vyrušila sem ho no spíš doplnila.

,,Nádoby na krev?" Lehce sem se usmála ale ten úsměv mi hned odpadl když mi došlo co jsme řekla.

Reinji ale kývl a všechno mi vysvětlit.

,,Budeš muset tančit se svým pánem čímž je pro tebe Ayato." Bože proč on pomyslela sem si.

,,A jako celý večer nebo jenom jeden tanec?" Reinji vypadal, že přemýšlí ale po ani ne pěti sekundách odpověděl.

,,Jen jeden tanec ale když tě někdo vyzve myslím jiného upíra musíš to přijmout a když se z tebe bude chtít napít tak mu jen podáš ruku." Dokončil svůj proslov a já opustila jeho laboratoř.

Dívky a Upíři - Diabolik Lovers COMPLETEKde žijí příběhy. Začni objevovat