Kapitola 15

354 25 2
                                    

,,Tady máš." Řekla s úsměvem Minako a podala mi skleničku s vodou kterou jsem jí vrátila prázdnou.

Lehla jsem si do postele a poprosila Minako jestli bych mohla být chvilku sama.


Minako

Vyhověla jsem Yuki a odešla jsem ale pořád mi vrtalo hlavou co se jí stalo šla jsem se zeptat Ayata který zrovna něco řešil s Laitem ale jakmile mě viděl tak ho poslal pryč.

,,Děje se něco?" Zeptala jsem se když přišel blíž ke mě a kývla jsem hlavou směrem kam odcházel Laito.

,,Jo vlastně jo ale moc jsem to nepochopil jenom, že něco s Yuki." Hned jakmile to dořekl jsem se rozeběhla za Laitem našla jsem ho sedět pod stromem.

,,Laito?" Zeptala jsem se a pomalu šla k němu on se na mě podíval a pak dál koukal kamsi do lesů.

,,Chceš mi říct co se ti stalo?" Nic neříkal a tak jsem zkusila s větším sebevědomím v hlase dodat: ,,Možná bych ti mohla pomoct." 

Otočil se na mě a přeměřil si mě pohledem.

Poté mi všechno řekl a já jsem jen seděla vedle něj ani nedutala a přemýšlela jak to vymyslet.

,,Podle mě by jsi jí to měl říct." Po té větě kývl omluvil se a vydal se pomalou chůzí k sídlu, já se ještě natáhla do trávy a jen se dívala na oblohu.

,,Na co se díváš?" Zasmál se hlas vedle mě a poté si vedle mě i lehl, přitulila jsem se k němu a dala si svoji hlavu na jeho hruď.

,,Na oblohu." Vydechla jsem po chvíli a pozorovala mraky jak klidně plují po nebi.

,,Pojď půjdeme dovnitř začíná být chladno." Řekl nakonec Ayato a pomohl mi vsát, načež jsem chytla jeho ruku a došli jsme spolu do sídla.

,,Nechceš spát dneska u mě?" Zasmál se nervózně Ayato a poškrábal se na zátylku, já se zakuckala a on hned začal panikařit, že to byl jen nápad já jsem chytla jeho ruce které momentálně poletovali všude okolo něho a řekla.

,,Klidně." Dala jsem mu pusu a řekla, že si půjdu dát vanu.


Yuki

Pomalu jsem usínala když se otevřeli dveře ale já je ignorovala byla jsem až moc unavená z toho všeho co se za poslední dobu stalo.

Tak jsem tam jen tak ležela na posteli a poslouchala kroky které se blížili k mé posteli, pak dotek na mém rameni a něčí ruka mi odhrnula vlasy z obličeje.

,,Yuki?" Ozvalo se a mě došlo kdo to je ale oči jsem neotevřela bála jsem se co se stane.

,,Promiň nebudu tě budit. Jen jsem se ti chtěl omluvit za to co se stalo a víš, bože to je jedno hezky se vyspi." Pak jsem uslyšela jak se zvedá ale potom se opět posadil a dal mi lehký polibek na tvář.

,,Latio?" Zašeptala jsem když dveře zavřeli ale on neodešel.

,,Ano?" Trochu jsem sebou trhla když jsem ucítila jeho přítomnost v mém pokoji.

,,Myslela jsem, že jsi odešel." Usmála jsem se a posadila se na posteli abych mu viděla do obličeje.

Laito zakroutil hlavou na znamení nesouhlasu a čekal co se bude dít, pomalu jsem se zvedla a došla k němu.

Ani jsem nevěděla co dělám chtěla jsem se mu omluvit, že jsem ho nepolíbila zpátky, že jsem utekla.

Obmotala jsem svoje ruce okolo jeho krku a pomalu se k němu přiblížila když jsem byla obličejem tak, že jsme se dotýkali špičkou nosu musela jsem se zasmát, bála jsem se udělat první krok a tak ho udělal Laito.

Tentokrát jsem spolupracovala ale po chvilce jsem se odtrhla ale ne kvůli nedostatku vzduchu, ani nevím proč ale jen jsem se na něj chvilku dívala a potom jsem svoji hlavu schovala do jeho kabátu a objala ho.

,,Promiň." Zašeptala jsem, on mi zvedl hlavu a usmál se na mě a dal mi lehkou pusu na tvář, než stačil udělat cokoliv dalšího do pokoje vtrhla Minako.

,,Yuki nesu ti něco k jídlu!" Ztichla jakmile nás dva viděla zastavila se a pomalu docouvala ke dveřím, pak na mě mrkla a zabouchla za sebou dveře.

Chtěla jsem jít za ní ale Laito mě zatáhl zpátky a objal mě zezadu přičemž mě líbal na krku.

,,Laito."

,,Nech ji nic tak hrozného neviděla." Zasmála jsem se a otočila se k němu přičemž jsem mu opět obmotala ruce kolem krku a tentokrát jsem byla já první kdo spojil naše rty.

,,Miluju tě." 



Dívky a Upíři - Diabolik Lovers COMPLETEKde žijí příběhy. Začni objevovat