Ahoj rozhodla jsem se ukončit tuhle knížku takže doufám, že si poslední kapitolu užijete.
Dole je poté info o další tvorbě.
---------------------------------------
Minako
,,Pusť mě!" Zakřičela jsem a Azusa se mnou hodil o vystlané sedačky limuzíny ve které seděli už i ostatní bratři.
Vrhla jsem na ně nevrlý pohled a hned se vrhla ke dveřím. Zavřeno.
Kou se zasmál a přesunul se vedle mě.
,,No tak M-neo-chan." Usmál se a pohladil mě po hlavě.
Odstrčila jsem se od něho a moji pozornost nyní byla věnována Rukimu.
,,Co po mě chcete! Já nejsem Eve to to nechápete!" Rozkřičela jsem se a když jsem přestala Ruki jen pokýval hlavou a začal vysvětlovat i když to vysvětlování moc teda nebylo.
,,My víme sestřičko." Sestra? Já? Oni? To je moc špatný vtip vzpomínala jsem na fotky které mi mamka ukazovala, moje první krůčky, slova, porodnice.
Nikde žádný bratři, ani adoptovaná jsem nebyla.
,,To je dost špatnej vtip! Nejsem ani vaše sestra ani Eve!" Křičela jsem na novo ale už jsem začínala mít sucho v krku takže jsem po chvíli křiku začala chraptit.
,,To je v pořádku. Hlavně klid." Usmál se Kou a pohladil mě po tváři, hned se ale odtrhl po tom co ucítil pálivou bolest na jeho levé tváři na které se po chvilce objevil i červený otisk mé ruky.
,,Nic není v pořdádku!" Začínala jsem mít slzy na krajíčku když v tom auto prudce zabrzdilo a auto sebou trhlo.
Ruki vypadal, že panikaří stejně tak i ostatní bratři.
,,Co je!" Zařval Yuma který byl doteď zticha a Ruki po něm hodil naštvaný pohled který jasně znamenal, že nemá ponětí.
Ozvalo se zaťukání na okno.
Rychle jsem trhla s klikou která se nyní pohnula a dveře se otevřeli a já rychle vyběhla ven dřív než mě stačil Kou chytit.
,,Minako!" Uslyšela jsem Yukin hlas a rychle jsem se rozběhla za něco málo vyšší brunetou a pevně ji objala a začala brečet.
,,Už je to dobrý jsi u mě. Jsi s náma." Usmála se a já si až teď všimla ostatních.
Shu.
Renji.
Kanato.
Subaru.
Laito.
Ale kde je Ayato? Napadlo mě ale hned na to jsem uslyšela obří ránu která po bližším prozkoumání zapříčinilo Kouovo tělo které nyní leželo na zemi a Ayato nad ním.
,,Ayato!" Zakřičela jsem a hlava nehlava, Kou ne Kou jsem se rozeběhla k němu a silně ho objala.
On mě odstrčil.
,,Yuki!" Zakřičel a brunetka mě rychle odváděla do limuzíny.
Nasedli jsme a Yuki zabouchla dveře poté zaťukala na okýnko řidiče a auto se rozjelo.
,,Yuki co se děje!" Stáhla jsem okýnko dolů abych viděla jak z auta vylézá Yuma, Azusa i Ruki.
Yuki
,,Honem." Ozvala se osoba která mě držela v objetí a mě až teď došlo, že to byl Laito, povzbudivě se usmál a nasedl se mnou do auta kde už seděli všichni ostatní.
,,Co se děje kam jedeme?" Nikdo neodpovídal bylo opět ticho a já si připadala jako kdybych byla duch.
Laito mě objal kolem ramen a dal mi pusu na tvář ještě než se odtáhl mi pošeptal do ucha.
,,Chceš zachránit Minako ne?"
Pak už se všechno seběhlo hrozně rychle.
Nabourali jsme, Minako vylezla z auta, objala mě, Ayato, jeli jsme domů, Minako usnula a já v křesle, probral mě až Laitův hlas který mě ukládal v mém pokoji do postele a přál mi dobrou noc.
,,Nechoď." Zašeptala jsem doufající, že mě slyšel což se pak stalo pravdou jelikož jsem ucítila jak se jeho ruce obmotali kolem mého pasu a přitáhl si mě blíž.
Chvilku jsme tam leželi a já myslela, že usnul když najednou vstal, jak se zvedal a matrace se prohnula donutilo mě to se otočit a poté i posadit na postel.
,,Laito c-" Byla jsem umlčena jelikož se v širém světle zablištil kamínek na stříbrném prstenu.
,,Vezmeš si mě?" Zasmál se a dal mi prstýnek na prst.
Oba jsme pak byli chvilku ticho.
,,Očekával jsem lepší reakci." Zasmál se ale to už v druhém momentě ležel na zemi a já na něm.
,,Ano." Zasmála jsem se a políbila ho.
Minako
,,Jedeme do sídla tam by jsi teď nechtěla být." Usmála se Yuki a já přikývla, objala jsem ji a položila si svoji hlavu na její rameno.
To, že jsem usnula mi došlo až když jsem se probudila v sídle ve svém pokoji.
,,Jsi v pořádku?" Až teď si moje rozespalé oči zvykli na tmu a já spatřila Ayata který seděl na kraji postele a usmíval se na mě.
,,Jo. Všechno dobrý jenom." Přerušil mě polibkem, nebránila jsem se a polibek mu oplácela nakonec jsem se ale odtrhla jelikož jsem chtěla vědět pravdu.
,,Co se stalo. Proč mě." Opět mě přerušil ale tentokrát už ne polibkem ale jen tím, že vzal můj obličej do dlaní a já cítila jak se moje hnědé oříškové oči vpíjejí do těch jeho smaragdových.
,,Nic. Zapomeneme na to všechno dobře?" Usmál se a dodal.
,,Bude to těžký ale jediný co potřebuješ vědět je, že tu vždycky budu pro tebe, vždy tě ochráním a Mukami ti neublíží už nikdy." Usmál se a objal mě.
,,Miluju tě." Zasmála jsem se a objala jsem ho také.
Ayato vstal a podal mi ruku kterou jsem přijala, pomohl mi vstát a sám si klekl přede mě.
,,Ayato?" Zasmála jsem se.
,,Minako slibuji, že všechno už bude dobrý a tak bych se tě hrozně rád zeptal jestli-." Nenechala jsem ho to doříct a políbila jsem ho mezi polibky jsem řekla: ,,Ano." On se v polibku usmál a chytl mě za ramena abych se mu dívala do očí.
,,Necháš mě to prosím doříct?" Zasmála jsem se a on taky.
,,Minako budeš prosím moj-" Opět jsem mu skočila kolem krku.
,,Jestli chceš abych řekla ano a byla tvojí ženou tak se omlouvám ale budeš se muset smířit s tím, že to nevydržím." Políbila jsem ho a on mě.
,,Miluju tě Minako." Usmál se a já taky.
,,Já tebe víc." Zasmál se a polibek ještě prohloubil.
,,Já tebe víc."
The End
Omlouvám se, že tahle knížka končí, ale s tématikou Diabolik Lovers nepřestávám hodlám psát další jenom mi na tuhle došli nápady a kapitoly které jsem měla napsané se smazali... T-T
Takže doufám, že se vám knížka líbila a určitě ještě dneska přidám první kapitolu k nové knížce tématika Diabolik Lovers.
V knížce půjde o čtyři sestry které budou posláni žít s bratry Sakamaki.
Jestli by jste jednu ze sester chtěli najít s vaším oblíbeným upírem neváhejte a napište mi do komentářů s kým by měli sestry chodit!
A pokud by jste měli vymyšlené i jak by měla jedna ze sester vypadat a jak by se jmenovala tak prosím pište do komentářů ráda vás zapojím!
A teď už se pojďme pustit do poslední kapitoly!!
ČTEŠ
Dívky a Upíři - Diabolik Lovers COMPLETE
FanfictionNová dívka přijede do sídla kde má bydlet spolu s šesti upíry a jednou čarodějkou. Život pro ni zde nebude lehký a bude muset čelit mnoha nástrahám. Všechno se ale zhorší na plese Upírů. Kde ji unesou. Bude zachráněna? Jak to dopadne? Dozvíte se uv...