Prolog Minako

889 42 0
                                    

,,Minako! už je tu auto!" Zakřičela na mě teta která stála ve dveřích a já si hodila posední sukni do kufru.

,,Jo děkuji za  chvíli jsem dole." Usmála sem se ale teta měla slzy v očích nechtěla sem ji přidělávat starosti ale uvnitř sem se přímo topila ve vlastních slzách.

Dnes je datum které bylo připsáno k mému odjezdu někam do panství Sakamaki.

Otcův kamarád mu slíbil, že se o mě postará kdyby se mu cokoliv stalo a taky stalo, srazilo ho auto a umřel cestou do nemocnice.

Matka umřela při porodu takže si ji nepamatuji.

Otevřela sem velké bílé dveře od tetiného domu a vyšla sem na krásnou zahradu a došla k velké černé limuzíně.

Kufry sem si dala do kufru a tašku jsem hodila na sedadlo.

Uslyšela sem kroky stála zamnou teta a slzy už jí tekli proudem rychle sem ji skočila okolo krku a objala ji jak nejsilněji sem dokázala.

,,Teto klid, já to zvládnu dobře? Napíšu ti až přijedu!" Teta kývla a pustila mě z objetí.

Mávala sem jí celou dobu než jsme zahnuli za roh a já neviděla červenou střechu tetiného domku, popadla sem knížku kterou mi teta koupila na cestu a začala si číst cesta měla trvat okolo tří hodin takže sem knížku stihla skoro dočíst.

Auto zabrzdilo a já uslyšela štěrk jak se dral pod koly.

Otevřeli se dveře a já spatřila obří sídlo s velkou zahradou, černou bránou a uprostřed všeho byla kašna s průzračnou vodou.

Řidič mi vyndal kufry a odjel.

Osaměla sem.


Dívky a Upíři - Diabolik Lovers COMPLETEKde žijí příběhy. Začni objevovat