Kapitola 12

407 27 0
                                    

Vstala jsem z postele a hnedka si znova sedla jelikož mě děsně boleli nohy, chvilku jsem jen seděla na posteli a nakonec jsem se opatrně zvedla a odešla z místnosti pro něco k pití.

Na chodbě sem nikoho nepotkala když jsem scházela schody tak jsem myslela, že spadnu pořád jsem se přidržovala zábradlí až jsem konečně došla dolů.

Z lednice sem si vzala jablečný džus a vypila dvě sklenice, bože jakou já sem měla žízeň cítila sem hrozné sucho v krku byla sem ráda, že jsem opět tu.

,,Už jsi vzhůru?" Zeptal se Kanato který stál těsně zamnou.

,,Jo ahoj Kanato jo sem." Usmála jsem se na něj ale hned co jsem se mu podívala do těch jeho fialových očí tak jsem si vzpomněla co se včera stalo a úsměv mi zmizel.

Rychle sem dopila zbytky ve sklenici kterou jsem následně položila na linku a obešla Kanata velkým obloukem lekla jsem se když se pohnul.

Bála sem se, že se ze mě napije nebo mě začne mlátit ostatně od takového magora se nedá nic předpokládat.

Jakmile jsem zahnula za roh vyběhla jsem schody i když se mi ještě pořád motala hlava.

Zavřela sem dveře, bála jsem se, že jsem Yuki probudila ale ta už ležela na posteli a před ní seděl Laito.

,,Laito?" Trhl sebou, evidentně byl nervózní.

,,Ale, už si se probrala? Říkal jsem si kam si šla."

,,Šla jsem se napít měla jsem hroznou žízeň."

Pokýval hlavou a bez dalšího slova odešel.

,,Jsi v pořádku?" Zeptala se Yuki kterou jsme evidentně probudili.

,,Jo jistě, že jo!" Došla jsem k ní a objala ji.

,,Yu-Yuki? Co byli zač ti co mě unesli a proč?" Na její tváři se objevil smutný výraz který následoval  omluvný úsměv.

,,Promiň nic nevím, když tě odvedli snažila jsem se tě najít ale odvedli mě sem a nechtěli mi nic říct."

Kývla sem hlavou na znamení souhlasu a sedla si vedle ní a objala ji okolo ramen.

,,V pořádku dobře není to tvoje chyba." Po chvilce co jsme měli ještě menší debatu o včerejšku tak jsme přešli na něco zábavnějšího.

,,A co ty a Laito hádám, že tě přenesl ke mě na postel, protože když jsem se vzbudila tak si spala v křesle." Yuki se jen uculila.

,,No jo já si říkala jak jsem se sem dostala." Zasmála si se ale byla si vyrušena nově příchozí osobou která se mnou chtěla být chvíli o samotě.

Reinji.

,,Děje se něco Reinji?" Zeptala jsem se a snažila neznít nervózně i když jsem věděla, že se mnou bude řešit to co se stalo.

,,Minako rád bych ti objasnil situaci. Slib mi, že už se nebudeš bavit s Mukami."

Kývla sem na souhlas pak mi ještě objasňoval situaci co nesmím a proč.

Nakonec sem byla tak moc vyčerpaná, že jsem si jen lehla a usnula podle toho ticha které sem slyšela tak mě nechali doma a jeli do školy.

Procházela jsem se po sídle a snažila se někoho najít, nejspíš mi nedali ani hlídání.

Najednou jsem uslyšela kroky, měla jsem dvě možnosti být odvážná jít se tam podívat a nebo budu tupka z horroru.

Hádejte jakou možnost si naše dokonalá Minako vybrala? No přece možnost číslo dvě.

,,Háló?" Nic se neozývalo došla jsem ke dveřím a nahlédla do koupelny, nikde nikdo nebyl prošla jsem snad celé sídlo ale nemohla nikoho najít.

Nakonec jsem to vzdala a sedla si na gauč.

Vyčerpaně jsem si odfrkla a napadlo mě si zajít zaplavat.

Už jsem byla v plavkách a natahovala ruku do vody abych vyzkoušela jaká je když mě někdo strčil.

,,Hej!" Vykřikla jsem a rychle se vynořila musela jsem párkrát zamrkat a dát si vlasy z obličeje abych viděla Ayata který se popadal za břicho.

,,Měla si se vidět s těma vlasama přes obličej!" Smál se, nevím proč ale mě to moc vtipné nepřišlo.

Vylezla jsem usušila jsem se a oblékla se do civilu.

Seděla jsem v pokoji a četla si knížku když někdo zaklepal na dveře teda zaklepal jednou to ťuklo a to už na posteli seděl Ayato.

,,Mám žízeň." Řekl jako by to byla samozřejmost no a taky, že byla já si ale myslela no vlastně ani nevím co jsem si myslela.

,,Jo." Zavřela jsem knížku a nastavila mu krk.

Zakousl se, nebylo to tak hrozné jak jsem očekávala po chvíli přestal a díval se mi do očí.

,,Eeeh? Co je?" Najednou se začal naklánět.

,,Ayato?" Neodpověděl jen spojil naše rty a začal prohlubovat polibek.

Chtěla jsem něco udělat ale držel mi ruce a mě se to docela líbilo a tak jsem začala spolupracovat.

Chvíli jsme tam jen tak leželi a líbali se když cvakli dveře.

Rychle jsem se odtrhla ale nikoho jsem neviděla.

,,Ayato!" Vykřikla jsem a shodila jsem ho ze sebe.

,,Co děláš?" Zařval uraženě a s úšklebkem dodal ,,Vím, že se ti to líbilo." Olízl si rty a já mu dala pohlavek vyběhla jsem ze dveří a rozhlédla se po chodbě.

Už by měli být zpátky ale tak to neznamená, že jen tak někdo vejde do mého pokoje ne?!




Dívky a Upíři - Diabolik Lovers COMPLETEKde žijí příběhy. Začni objevovat