17 část - Plán

6.5K 233 12
                                    

Omlouvám se za chyby(:
Upozornění: kapitola obsahuje násilnou scénu

Ani nevím jak dlouho uběhlo od toho, co jsem zavřená sama ve svém pokoji. Od té doby nedělám nic jiného, než jen ležím v posteli, koukám do zdi a přemýšlím. Zpočátku jsem se snažila pevně zavřít oči, ale spánek nikdy nepřišel, aby mě dohnal. A to i přesto, že moje tělo je vyčerpané a stále na některých místech v bolesti z předchozích událostí. Může za to má chaotická mysl, kde teď běží nespočet myšlenek tam a zpět.

Skrze záclony si všimnu, že slunce už zapadlo a temnota začala zaplňovat noční oblohu. Téměř půl dne tu ležím a přemýšlím o všem, co se za posledních několik hodin stalo. Neznámý muž. Otec. Justin. Skoro jako na horské dráze, dokud se můj život nezačal rozpadat kousek po kousku. Z očí mi už neunikne ani jedna slza, neboť jsem oficiálně unavená a vyčerpaná z pláče. Tiše si povzdechnu. Vypadá to, že jsem od této chvíle na všechno úplně sama.

Katherine Parker: Pokud si myslíte, že s tím budu souhlasit, jste na omylu!!
Justin Bieber: Měla by jsi si uvědomit, že teď nejsi v situaci, kdy někomu záleží na tvým názoru.

Po přečtení zprávy se mi chce opět plakat, avšak nechám jen poklesnout svá ramena zklamáním. Co jsem taky jiného mohla očekávat?

Justin Bieber: Zkus se začít chovat jako dospělá žena a přijmout to. Tví rodiče se tě snaží jenom chránit.

„To je absurdní." Promluvím nahlas sama pro sebe. Odmítám věřit něčemu takovému.

Justin Bieber: Máš 2 dny na to si sbalit všechny věci, které si s sebou chceš vzít. Zítra večer přijdu na večeři a promluvíme si o tom, jak to bude fungovat.
Katherine Parker: Neexistuje žádná šance, že bych s tebou zítra večer seděla u jednoho stolu!

Protože to už budu daleko od tebe Justine Biebere. Pomyslím si s úšklebkem.

Je tu jediné možné řešení, které mě může od celé situace zachránit. Jediné řešení, které mě napadá, jak se všemu vyhnout. A jenom jeden jediný člověk, který mi může pomoc s mým geniálním plánem.

Katherine Parker: Chelsie potřebuju tvojí pomoc.

Justin Bieber: Koukám, že to s tebou bude ještě hodně těžké.
Katherine Parker: Ani netušíš jak. Udělám ti ze života peklo Justine Biebere!

Můj žaludek hlasitě zavrčí jakmile ucítím lahodnou vůni grilovaného masa, zeleniny a hranolek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Můj žaludek hlasitě zavrčí jakmile ucítím lahodnou vůni grilovaného masa, zeleniny a hranolek. Byla jsem tak zabraná do svého plánu, že jsem přeslechla otevření dveří a nevšimla si přítomnosti za mnou. „Musíš být hladová, jsi tu zavřená skoro půlku dne, Kate." Ozve se za mnou jemný a tichý hlas matky. Otočím se čelem k ní, ale všímá si nepořádku, který jsem ze zuřivosti způsobila. „Jak jsi se sem dostala." Promluvím chladně a propaluju jí za to, že narušila můj klid. „Mám náhradní klíče od všech pokojů v domě." Promluví s povzdechem, zřejmě očekávala jinou reakci. Rozejde se k mému nočnímu stolku, kam se chystá odložit jídlo, ale přeruším ji. „Takhle si mě nekoupíš, nestojím o tvoje jídlo."

Mrs.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat