Omlouvám se za chyby(:
Seděla jsem zabalená v dece na terase a pozorovala noční oblohu. Užíralo mě svědomí, za to co se stalo. Nikdy jsem nelitovala svých činů, ale proč teď cítím opak? Nebudu si nalhávat něco, co není pravda. Obzvlášť když všichni víme, že na to přijde a poté se stane něco hrozného. Ani nechci pomyslet na to, co by se stalo, kdyby ty peníze kontroloval hned na místě. Bylo by zřejmě po nás.
Rozhodně jsem ve větší kaši než všichni ostatní. Poznal mě a já se obávám, co se po tomhle stane. Kdybych mohla vrátit čas, hned bych to udělala. Nemusela bych se teď strachovat z toho co přijde.
„Sleduju tě už nějakou chvíli. Co se děje" Nadskočila jsem když se za mnou ozval hlas. „Bože Nico. Vyděsil si mě" Přiznala jsem, chytajíc se za srdce. „Na něco jsem se ptal" Přisedl si vedle mě. „Vidím jak jsi zamyšlená a poznám na tobě, že něco není v pohodě" Ten chlap mě doopravdy zná, ale ani jemu nemůžu nebo spíše nedokážu říct, co jsem dnes udělala. Přesvědčila jsem Dominica, aby mě nechal u Jazzy ‚chaty', kde mě vysadil a poté tedy odjel. Myslel si, že budu celou dobu u ní, ale to ani netušil, že pár metrů dál na mě čekají kluci a Chelsie. Byly to dvě hloupé hodiny a vidíte co se za tu dobu stalo? Pohroma.
Měla jsem se na to celé vykašlat hned na začátku. „Já-á, dneska ráno jsem se líbala s Cameronem" Vím, že on je ten poslední člověk, co si nezaslouží abych mu lhala, ale já jinak nemůžu. „A to je špatně? Vždyť se znáte roky" Nadzvedl mírně jeho huňaté obočí. Čekala jsem, že se bude vyptávat a tak jsem přišla s další lží. „Nic jsem necítila" Sklopila jsem zrak na své ruce v klíně. „Pojď jsem" Otevřel mi svou náruč, do které jsem zaplula a nechala se objímat. Zrovna tohle jsem teď potřebovala.
„Věřím, že jednou potkáš svého prince" Zašeptal a dal mi pusu na čelo. Lehce jsem se usmála nad jeho slovy a zesílila stisk svých rukou obmotaných okolo jeho silného těla.
__V bleskovým čase jsem vystoupila z auta a co nejrychleji přeběhla ke dveřím od Chelsie domu. Nevěřím, že jsem to udělala. Dominic šel po našem rozhovoru za vedoucím ochranky a já měla v plánu jít si lehnout, ale pak mi přišlo několik zpráv od Chelsie ať za ní přijedu. Popovídáme si při sklence dobrého vína a zapomeneme na to co se stalo. Nakonec jsem to brala jako dobrý nápad, stejně bych po dnešním dni ani neusnula. Připadala jsem si jako puberťák vzhledem k tomu, že jsem se vyplížila z baráku a ještě k tomu bez ochranky. Doteď ani nevím, jak se mi to podařilo. Táta by zuřil.
„Ty jsi fakt přišla" Vtáhla mě Chels do obětí, hned co mi otevřela dveře. „Sama tomu nevěřím" Zasmála jsem se nejistá z toho všeho a vstoupila do jejich prázdného domu. Chelsie je stejně stará jako já. Největší ironií je, že naše mamky jsou nejlepší přítelkyně, avšak Chelsie rodiče pracují jako řadoví lékaři v nemocnici. „Už se nám chladí šampus" Chytla mě za ramena a táhla se smíchem na verandu.
„Víš co je nejlepší na stres?" Zeptala se během chůze. „Ne?" Nadzvedla jsem mírně obočí. „Jídlo" Uškrnula se a nechala mě jako první vejít na terasu. „Sakra to je mi, ale hostina" Odvětila jsem se na plný tác jídla.
„Tak doufám, že to pak nebudu muset dojídat sama. Už takhle jsem dvakrát taková" Vypískla a ukázala na sebe. „Co kecáš prosím tě" Zasmála jsem se. Chelsie má úžasný tělo, co si každá holka může přát a kluci po ní jedou v jednom kuse. Chels je miliónová kamarádka. I potom všem co se dneska stalo si umí udržet dobrou náladu a přivést mě na jiné myšlenky.
Šáhla jsem po skleničce šampaňského, ze kterého jsem si upila a následně odložila zpět na stůl. „Katherine! Myslela jsem, že si přiťuknem!" Dotčeně se na mě podívala. „Jenom jsem trochu upila, aby se mi tam vešla jahoda" Se smíchem jsem se uculila a decentně ji hodila do skleničky, aby to nevychlístlo ven. „Jseš jak malá" Zasmála se i ona. „Tak promiň, že mám ráda šampaňské s jahodami" „Fajn fajn" Zvedla sklenku za nožičku a nastavila k té mé, čekajíc na ťuknutí. „Táák. Dnes už na nic nebudeme myslet a nic řešit platí?" Podívala se na mě a čekala na odpověď. „Dobře" Zašeptala jsem a odkývala jí to.
Proto jsem taky přišla ne? Zapomenout. Nebo jsem snad měla zůstat trčet ve svém pokoji s myšlenkami o své chybě? „Pojďme do bazénu, potřebuji se schladit" Navrhla jsem a začala si vysvlékat šaty. „Nechceš půjčit plavky?" Ukázala na mé spodní prádlo. „To je v pohodě. Uschne to" Mávla jsem nad tím rukou a přešla ke schůdkám vedoucích do vody.
První dvě hodiny jsem kontrolovala neustále čas a bála se jestli se tu náhodou neukážou tátovo lidi, ale nakonec jsem to vzdala s tím, že celý barák spí a nemohli si mě všimnout.
__
„Ruce vzhůru!!"
„Proboha" Vykřikla jsem a chytla se za srdce. Kdo všechno mě dnes ještě vyděsí? S Chelsie jsme se hned zvedly a čelily opilému Cameronovi a Shawnovi. „Kde jste se tu vzali?" Zeptala se jich. „Přelezli jsme plot" Jednoduše pokrčili rameny a přešli ke stolu, kde byly zbytky jídla co jsme nedojedly. S Chelsie jsme se na sebe zamračily, chtěly jsme večer strávit spolu a né mít společnost a zrovna je. Nevím jak ona, ale já na ně byla naštvaná.
„To byla dost blbá sranda" Promluvila jsem k nim a směřovala tím na to, co udělal Cameron. Vyskočit na někoho z křoví a křičet na celou zahradu, nic vtipného. Obzvlášť v naší situaci. „Je fajn, že tu jsi i ty" Ignoroval mou poznámku a chytnul mě kolem ramen. Vzhledem k tomu, že byl opilí, skoro se na mě pověsil celou vahou. Jeho oči sjely na můj hrudník krytý krajkovanou podprsenkou. Pokroutila jsem očima a odstrčila ho od sebe. Celí chlapi. Chelsie mi podala šaty, které jsem na sebe natáhla stejně jako to udělala ona. „Dámy. Jdeme pít" Přišel odněkud Shawn s panákama v ruce. On se tu normálně chová jako doma. „A ne, nebereme jako odpověď" Doplnil ho Cam a pomohl mu rozlít vodku. „Přeci vás alespoň trošku musí těšit, že se nám jako prvním podařilo ho oblafnout."
„Spíš se těším z toho, že jsem ještě stále naživu." Odfrkla jsem jedovatě. „Tak toho bychom měli využít, ne?" Uškrnul se Cam a ukončil tak celou debatu. S Chelsie jsme rezignovaly a připily si s nimi. Po chvíli jsem přestala počítat alkohol, který se do mě lil jako voda.
A to byla možná chyba.
_____
„Ani náhodou!" Vyhrkla jsem a zvedla se. Díky množství alkoholu v krvi jsem se zamotala a nebýt Cameronovo ramene, kterého jsem se chytla, spadla bych. Skončili jsme na trávníku u bazénu na rozložené dece, kde jsme začali hrát flašku. Dostala jsem od Cama úkol předvést striptýz a ukázat hořejšek bez prádla. Ale takovou radost mu neudělám. „Tím pádem šup tam s tím" Podal mi skleničku naplněnou nějakou tekutinou. Převzala jsem si jej od něj a kopla do svého hrdla, což zapříčinilo, že jsem se zaksichtila.
„Myslím, že mám dost" Zašklebila jsem se. „Ale noták" Zakňučel a přiblížil se ke mně. Ani jsem si nevšimla, že už tu není Shawn s Chels. Kde jsou a jak dlouho jsou už pryč? „Kazíš mě" Zasmála jsem se na něj. „Proč si to myslíš?" Zašeptal zase tak blízko. „Tohle nejsem já" Rozhodila jsem rukama okolo prázdných flašek alkoholu, nemluvně o tom do čeho jsem se dnes kvůli nim dostala. Vždycky jsem se chovala slušně a neporušovala žádná pravidla a teď? Nepoznávám se.
Za tohle půjdu také do pekla.
„Ale užíváš si to" Ušklíbl se. Neříkám že ne, ale ráno budu mít katastrofální. Cítila jsem jeho dech blízko mé tváře, takže jsem obličej otočila k tomu jeho a na to spojil naše rty v jedno.
Justine kde jsi? Někdo ti tu kazí plány 😭😂😲
ČTEŠ
Mrs.Bieber
FanficRodiče jí slíbili, že jí nikdy nezatáhnou do života mafie. Nechali ji žít normální život až do doby než potkala jeho. Nejobávanějšího muže na světě. Ten, který si cokoliv umane pokaždé dostane. A chce ji. Narodila se s tím, má to v krvi a nedá se t...