21 část - Nový život

6.7K 247 9
                                    

Omlouvám se za chyby(:

Z úst mi unikne ston, když ucítím ruku jak mi odebírá vlasy z mé tváře. Škoda, že to nemohlo vydržet déle, protože to celé přeruší nepříjemný zvuk vyzvánění. Přeju si a doufám, že to přestane, neboť potřebuji více spánku, aby to uvolnilo mojí mysl a dostalo od myšlenek na to, co se v budoucnu bude dít. Otevřu oči a chci zjistit zdroj, ale uvědomím si, že moje tělo objímají silné paže a má hlava odpočívá na mužské hrudi. Krátce si vzpomínám na to, že jsme přistáli zpátky v Miami, kde jsme nastoupili do auta, ale za boha si nepamatuji na to, že bych usnula. Jakmile si uvědomím v jaké pozici je moje tělo, vystřelím od Justina jakoby mě právě popálil. Rozhlédnu se kolem a zjistím, že jsme stále v autě. Ignoruju jeho povzdech stejně jako moje hořící tváře a snažím se zachytit pohled na noční ulici, kterou projíždíme. „Bydlíš u pláže?" Zeptám se náhle a oba z nás mojí otázkou překvapím. Uleví se mi, když auto zastaví a zachrání mě už po několikáté z nepříjemné a trapné situace.

 Uleví se mi, když auto zastaví a zachrání mě už po několikáté z nepříjemné a trapné situace

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Plná očekávání vystoupím, když můj pohled padne s pootevřenými ústy na bydlení přede mnou. Zaraženě nakrčím obočí jakmile vidím skrze okna proudit světlo. „Zapomněl jsem zmínit, že v domě žije pár mých přátel. Je to jenom dočasné, než vyřeším celou situaci s tím, co se stalo ve vašem domě." Vysvětlí mi a v koutku oka vidím, že čeká na mou reakci. S povzdechem nad tím kývnu hlavou, neboť vím, že by stejně můj názor nikoho nezajímal a chystám se rozejít, ale zastaví mě jeho oslovení: „Katie".

„Tohle není místo, kde se usadíme. Chci abys ho vybrala ty."

„O čem to mluvíš?" Skrčím zmateně obočí a nechápu ho. „Se vším tě seznámím později." Pousměje se, načež pokroutím nesmyslně očima. „Jo a ještě něco." Znuděně otočím hlavu jeho směrem a začínám být mírně podrážděná z toho, jak mluví neustále v hádankách.

„Tenhle dům má jenom jeden jediný pokoj volný, a to náš." Moje srdce vynechá úder a musím přivřít oči. Dýchej Katherine. Ale představa, že s ním mám sdílet pokoj je hrozná a k nevydržení. Otevřu oči a vidím, jak se baví nad mou reakcí. „Tak to vypadá, že jeden z nás se dneska nevyspí." A myslím tím, že jeden z nás bude muset ustoupit a spát na zemi. A já to rozhodně nebudu.

Mrs.BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat