Omlouvám se za chyby(: Opravím je hned jak bude čas
„Byla to s tebou jen ztráta času"
Nestačila jsem ani chytnout za kliku, protože mě surově zatáhl za ruku a jedním rychlým pohybem otočil čelem k němu. V tu chvíli jsem měla na jazyku několik nadávek na jeho osobu, které ze mě nestačily ani vyjít natož abych se stihla nadechnout, protože v rychlosti napadl mé rty. Tělem se nalepil na to mé, že jsem cítila každý jeho sval jak se o mě otírá přes látku jeho oblečení. Rty jsem semkla do jedné úzké čáry, ale i to ho neodradilo stejně jako mé ruce, které začaly bušit do jeho hrudě snažíc se ho od sebe odstrčit. Zasloužila jsem si od něj tak akorát to, že mě přišpendlil ke kachličkám zdi, který mě začaly chladit na holá záda a jeho silný stisk na obou zápěstí držejíc je drsně u jeho těla. Ať už jsem se ho snažila od sebe jakkoliv dostat, bylo to marné a nakonec jsem to i vzdala. Začala jsem vnímat jeho rty a mrštný jazyk, který se stihl probojovat do mých úst a vedl válku s mým. Nedokázala jsem si pomoc a nakonec se i uvolnila díky čemuž si uvědomil, že mu polibek opětuju a tím pustil mé ruce. Ty jeho obmotal kolem mých boků jakoby se bál, že mu uteču a s mlasknutím se ode mne odtáhnul. Moje líčka byla rozpálená a nevím jestli z toho jak jsem lapala po dechu nebo to, že mě náš polibek přivedl do rozpaků. Jedno vím jistě – líbilo se mi to.
„Chci tebe, né jí" Zašeptal a hleděl do mých mírně rozšířených očí. Cítil jak jsem po jeho slovech ještě víc znervózněla. Můj dech byl zrychlený a hrudník se mi zdvyhal nahoru a dolů v nepravidelném tempu. Byli jsme si blíž než kdy jindy a ani nepopírám, že jeho slova ve mně neprobudily jistou emoci, která chtěla víc. Tohle všechno nebylo správné stejně jako vliv, který na mě měl. Nebo mám být přesnější a říci jeho doteky, který mě přiváděly k šílenství? Prober se Kathrine, utíkal za jinou!
„To nemění nic na faktu, že si na mě zapomněl" Vydechla jsem s pohledem upřeným na jeho napuchlých rtech a ignorovala mravenčení v podbříšku.
Tím, že mě jednou políbí a použije na mě láskyplná slovíčka nemění nic na skutečnosti, že se na mě vykašlal v tak důležitý den jako dnes. Vypadala jsem před personálem a jeho rodinou jako úplná pipka. Jak by se asi cítil on kdybych zmizela s chlapem neznámo kam a vrátila se až někdy uprostřed dění? Jop vím – jako blbec. A i by tak vypadal stejně jako já dnes.
„Kate já nezapomněl jen-" „Jen prostě Alejandra" Přerušila jsem ho s uchechtnutím, který hned nahradil vážný výraz. V hlavě mi najednou bliklo a došlo mi, že Justin není ten problém, který mi vadí a překáží. Je pouze jeho nechtěnou součástí, protože největší překážkou je jméno Alejandra. Falešná barbie, která se tu zjevila z ničeho nic a myslí si, že se všechno bude točit kolem ní a Justin bude opět její tak jako kdysi. Jenomže ona udělala velkou chybu – odjela a největší smůlou pro ní je, že i když je zpátky už nic nebude jako za starých časů - teď už jsem totiž ve hře já.
ČTEŠ
Mrs.Bieber
FanficRodiče jí slíbili, že jí nikdy nezatáhnou do života mafie. Nechali ji žít normální život až do doby než potkala jeho. Nejobávanějšího muže na světě. Ten, který si cokoliv umane pokaždé dostane. A chce ji. Narodila se s tím, má to v krvi a nedá se t...