Мёнгсүгийн талаас:
Пиззаны газрын ажил дуусаад клубруу явж байтал Рөүс рестораны цонхон талын суудалд суугаа бүсгүй харц булаав. Тогтоон харвал Эра хэдэн найзуудтайгаа хооллон сууж байв. Бурхан минь үнэхээр үзэсгэлэнтэй. Гэтэл түүний царай их л нухацтай ууртай эсвэл магадгүй зэвүүцсэн янзтай болж ирснээ юу юугүй уйлахнуу гэлтэй харагдав. Би энэ нөхцөл байдлыг сайн мэднэ. Хостой найзуудтайгаа суугаа ганц бие бүсгүй өнгөрсөн хайрын түүхийг нь эсвэл одоогын нөхцөл байдлыг нь ганц бие байгаа шалтгааныг нь ярин ёжлох найз бүсгүйчүүд. Эргэлзэлгүй рестроны хаалгаруу алхана. Алхах замдаа өөрийгөө гүйлгэн харвал сорочикон цамц берюкэн өмд юу юугүй нусгай бацаан шиг харагдахгүй л юм байна гэж бодон дотогш ороод Эраруу залгав. Мэдээж тэр завгүй байгаагаа хэлэн таслах гэхэд нь күүл залуу шиг санагдах гэж хичээн ярьлаа. Түүний ширээнд очиж суугаад найзуудад нь өөрийгөө найз залуу нь гэж танилцуулахад яг л таамгалж байсанчлан хахаж цацацгааж байв. Эра хүртэл гайхсан бололтой надруу харахад нь: Тусламж хэрэгтэй юу авхай гэж шивнэв. Тэр юу ч хэлсэнгүй гэхдээ надад талархаж байгаа нь үзэсгэлэнтэй инээмсэглэлээс нь тодорхой байв. Түүний найзууд надаас элдвийг шалгаан багахан байцаалтанд оруулав. Энд тэнд цагын ажил хийж олсон мэдлэг мэдээлэл минь намайг тэдний дэргэд тэнэг амьтан шиг харагдуулсангүй.
Миран: Чи хэдтэй юм жоохон хүүхэд шиг харагдаж байна.
Мёнгсү: 21тэй
Ари: Оюутан байхнээ.
Мёнгсү: Тиймээ IT инежнерээр сурдаг.
Миран: Шударгаар л хэлээрэй манай найзын мөнгөнд болснуу? *жогтой харах*
Мёнгсү: Эра их мөнгөтэй хэрэг үү? Хайрт минь тэгээд яагаад болзоонд дандаа би даадаг юм гээд Эраруу харахад
Эра: Чи эрэгтэй нь учраас
Мёнгсү: Мэдээж шүүдээ. Эрад хүн даллаж дуудаад байх их мөнгө байхгүй. Харин нүд булаам царай, хайр булаам ааш зан, дур булаам бие галбир бий. Энэ үгийг хэлэхдээ Эраг надад татагдсан гэдэгт итгэлтэй байлаа. Тэр надруу талархсан бас татагдсан хацаар ширтэж байсан юм. Тэдэнтэй хооллож мөн вино ууж суусаар цаг ч яваад өгчээ. Ажлаа нэгэнт тасалсан маргааш алуулах нь тодорхой болхоор өнөөдөртөө л жаргъя гэж бодон суув. Гэтэл Ари: Энд зүгээр суугаад яахав клуб орцгоовол ямруу бүжиглэж наргия.
Энэ үг намайг сандаргаж орхив. Аль ч клубын менежир бармен дж бүр зөөгчид нь ч намайг андахгүй. Тэд миний төлөө үнэ хаялцдаг шүүдээ. Клуб орвол тэд намайг ямар ажил хийдгийг амархаан мэдчихнэ. Ингэж бодон сууж байтал Эра: Клуб явна гэвэл би харьлаа орхоор толгой өвдөөд хэцүү байдаг юм. Яав ч миний сонирхол биш гэх нь тэр. Даруухан найз бүсгүйтэй болвол дажгүй л юм байна. Гэтэл Миран: Шууд ингээд л сална гэж үү? Өчнөөн удаж байж уулзчихаад. Ер нь манайд очъё би дайлна гэв. Тэд ч зөвшөөрч бүгдээрэй Мираны гэрт очлоо. Юм ярихаасаа илүү ууцгааж байв. Ялангуяа би. Тэд надад архи шанагадаж өгөх нь холгүй байлаа. Архи пиво виски канек магадгүй дан спирт ч өгсөн байж мэднэ. Тэдний зорилго илэрхий намайг тасалж Эратай яг ямар холбоотой юунд нь болсон гээд олон асуултаар булах гэснийх. Би хэдий клубд ажилдаг ч архинд тийм ч сайн биш. Санаатай уудаг болхоор л тасарч унасан түүхгүй болохоос. Ер нь ингэж шахвал бух ч тасраад унах байх. Хэдий толгой дүүрэн манарч байсан ч хариулт минь хэвээрээ л байв. Гайхмаар нь тэд Эраг шахсангүй. Эра хажууханд ундаа уун хааяахан вино шимэн сууна. Найзууд нь бүгд л нилээн муудаж тэндээ хоноцгоов харин Эра гэртэй харьлаа гээд бид 2 тэднийхээс гарлаа. Цаг аль хэдийн 12 өнгөрсөн байв. Гэрээс нь гараад липт хүртэл алхах ч надад олсон дээгүүр алхах шиг хэцүү байв. Намайг найган унах гэж байтал Эра түшив. Тэр бараг л миний мөрөөр татхаар жижгхэн биетэй байж нилээд хүчтэй юм. Намайг түшсээр машиндаа суулгаад тэндээс хөдлөв.
Эра: Гэр чинь хаана юм?
Мёнгсү: Би гэртэй очиж болохгүй ээ манай Сэрон загнана. Би согтсон ч үүнийгээ сайн мэднэ. Яасан ч дүүгийнхээ санааг зовоох зүйл хийж болохгүй. Ингэж согтоод орвол ёстой хэд хоног үглэнэ. Магадгүй өөрөөс нь болоод сэтгэлээр унаад архи уусан байна гэж бодож ч магадгүй.
Эра надруу харан инээмсэглээд: Үнэхээр сайн ах юм гээч.
Эрагын талаас:
Түүнийг дагуулан шууд л гэрлүүгээ явлаа. Буудал ч юм уу тийм газар аваачих ёстой ч зүгээр л гэртэй очихыг сонгосон өөрийгөө гайхаж байв. Грашд машинаа тавин зогсоход Мёнгсү: Хаана ирчихвээ? Би гэртэй ийм байдалтай орж болохгүй ээ гээд суудалдаа шигдэн суух залуу үнэхээр эгдүүтэй.
Эра: Санаа зоволтгүйдээ энэ танайх биш.
Мёнгсү: Чи намайг хаана авчирчихав сайхан бүсгүй??? гээд надруу талмиарсан нүдээр ширтэж байв. Би инээмсэглэн: Өнөөдөртөө манайд ороод унтчих. Өглөө эрт сэрээд яваарай за юу?
Мёнгсү: Арай ч болохгүй ээ. Би эндээ унтчихъя ганц өдөр машинаа зээлдүүлчих.
Эра: Чи яаж машинд унтах гээд байгаа юм болохгүй шдэ.
Мёнгсү: Зүгээрээ. Минхэ буруугаар ойлогчихно бас ийм байдалтай ороод охиныг чинь айлгачих байх.
Бурхан минь яаж ийм байдаг байнаа. Үнэхээр согтчихсон тэгшхэн ч алхаж чадахгүй байж охинд минь хүртэл санаа зовж байна.
Эра: Зүгээрдээ Минхэ гэрт байхгүй.
Мёнгсү: Үнэн биз. Тэгвэл танайд ганц хоночхий гээд долоовор хуруугаа гозойлгон инээмсэглэв. Би түүнийг түшин гэртээ оруулаад гутлыг нь тайлан орон дээрээ хэвтүүлээд гадуур хувцасыг нь тайлах гэхэд тэр намайг болиулаад орноос босон гуйвсаар өрөөний хаалган дээр очин түшээд түр зогсов. Толгой нь эргэсэн бололтой толгойгоо хэд сэгсрээд нүдээ нухав. Би дөхөж очоод: Туслах уу? гэхэд бэлхүүсээр минь тэврэн өөртөө наан уруулыг минь шунаглан үнсэж эхлэв. Архи амтагдаж байсан ч энэ үнсэлт надад таалагдаж түүний өөдөөс үнсэлцэхэд тэр уруулаа салгаад: Өрөөнийхөө хаалгыг сайн түгжээрээ согтуудаа тэнэг юм хийж магадгүй гээд инээмсэглэн өрөөнөөс гараад явчихав. Би гайхан түүний хойноос очход гадуур хувцасаа тайлан том өрөөний буйдан дээр очоод хэвтчихэв. Тэр залуу үнэхээр согтсон гэжүү? Эргэлзээтэй л юм. Би өрөөнөөсөө хөнжил авчран түүнд нөмрүүлэхэд өнөө л талмиарсан нүдээрээ инээмсэглэснээ: Сайхан амраарай. Гээд унтаад өгөв. Үнэхээр жэнтилмэн юм даа. Эсвэл зүгээр л жүжиглээд байгаа юм болов уу? Ямартай ч чи үнэхээр намайг өөртөө татаж чадаж байна. Өглөөний нар хацар илбэн нойрноосоо сэрлээ. Дөнгөж 6 өнгөрч байгаа ч босч шар тайлах шөл хийн зогсоно. Яагаад ч юм инээмсэглэхээ больж чадахгүй нь. Шөл бараг л бэлэн болж байтал араас минь том дулаахан гар тэврээд: Чи ч үнэхээр сайн тогооч бололтой шүү гээд хацар дээр минь үнсэв. Үнэхээр хосууд шиг санагдаж байна. Би түүнээс бага зэрэг хөндийрөн шүршүүрт орчихоод ир хоол удахгүй боллоо. Мёнгсү гэнэт надаас холдосноо: Архи үнэртэж байна уу? Гээд өөрийгөө шиншлэн: Үнэхээр онцгүй үнэртэж байгаа юм байна гээд угаалгын өрөөрүү яваад орчихов. Анх үнэхээр халуухан дараа нь үнэхээр сэтгэл татам одоо харин үнэхээр бүр үнэхээр эгдүүтэй харагдаж байна. Би ч ширээ засаад бараг л дуусч байтал Мёнгсү бэлхүүсээрээ алчуур ороочихсон цээж нүцгэн үсээ арчсаар гарч ирэв. Бурхан минь түүний төгс царай халуухан харагдуулах төвөнх тамирчинд л байх өргөн мөр цээж ямар ч охиныг хайлуулах гэдэсний булчин алчуурны цаанаас товойх бяцхан залуу. Өөрийнхөө хэн гэдгийг хэдэн настайг үл тоон шууд л дараад авмаар халуухан харагдана. Миний энэ бодлыг сарьнуулан Мёнгсү: Би шинэ алчуур авч өгнөө гэв.
Эра: Зүгээрдээ өчигдөр хийж өгсөнтэй чинь харьцуулахад юу ч биш.
Мёнгсү: Өчигдрийнх чинь таксины мөнгө байсан юм.
Эра: Тэгвэл энэ хариулт чинь. Наашаа суулдаа өлсөж байгаа биздээ.
Мёнгсү: Чамайг ч идэхэд бэлэн байна.
Эра: Би өөрийнхөө оронд шөл санал болгъё хурдан суу хөрөх нь. Бид хоолоо идэн сууна яг л шинэхэн гэр бүл шиг.
Мёнгсү гэнэт л сандран ширээнээс босоод хүрэмнийхээ халааснаас утсаа гарган хараад нүд нь аягнаасаа гарахнуу гэлтэй томорсноо. Ширээнд буцаж суухдаа хэн нэгэнрүү залгаж байв. Утас авахад эмэгтэй хүний хоолой сонсогдоно.
Эмэгтэй: Яаааааааа Ким Мёнгсү чи хаана байна? Яагаад утсаа авахгүй байсан юм? *орилох* орилох нь надад ч сонсогдож байна.
Мёнгсү: - Чухал ажилтай байсан юмаа. Сэрон сэрснүү?
- Намайг ирчихээд сэрэхээс нь өмнө явсан гэж хэлээрэй.
-За тэгнээ.
- Шууд ажилруу явна.
-Тиймээ өнөө шөнө аль болох эрт очноо.
-Ойлоглоо баяртай. *утсаа таслах*
Намайг юм хэлэх гэтэл тэр дахин хэн нэгэнрүү залгав.
Мёнгсү: -Уучлаарай менежрээ бие өвдөөд очиж чадсангүй.
-Өнөөдөр илүү цагаар ажилъя.
-Уучлаарай.
- Юу 10%-аа арай ч дэнднээ. 1хан өдрийн ажилд очоогүй гээд 10% хасах чинь арай л...
-Ойлоглоо гээд утсаа таслав. Надад өөрийн эрхгүй гэмших мэдрэмж төрөн Түүнрүү эгцэлж харахаас ч санаа зовно. Гэтэл Мёнгсү надруу инээмсэглэн: Баярлаа үнэхээр сайхан амттай байна.
Эра: Би чамд төвөг удчихвуу? Цалингаас чинь хасна гэнэ үү?
Мёнгсү: Сүртэй зүйл бишээ санаа зоволтгүй.
Эра: Чи ер нь 7 хоногын хэдэд нь ажилдаг юм.
Мёнгсү: 7д нь
Эра: Айн? 0.0
Мёнгсү: 5 өдөр хичээлтэй Пиззаны газар бүтэнсайнаас бусад өдөр харин клубд нэгдэхээс бусад өдөр ажилдаг. Заваараа энд тэнд компьютер засч программ нтр суулгадаг.
Эра: Чи яаж амжуулдаг байнаа.
Мёнгсү: Амьдрах хэрэгтэй шүүдээ. Дүүгээ өлсгөхгүй даруулахгүй байх гэж л * инээмсэглэх*
Эра: Цалингын чинь 10% хэд юм? Би төлий.
Мёнгсү: Хэрэггүй дээ.
Эра: Юу гэждээ төлөхгүй бол болохгүй гээд ширээнээс босон цүнхээ уудлан зогсож байтал Мёнгсү араас минь тэврээд: Би мөнгөний оронд өөр зүйл авч болох уу?
Эра эргэж харан: Юу юм? Хэлэлдээ.
Мёнгсү: Чамайг. Мэдээж чамайг өөрийн болгоход мөнгө хангалтгүй л дээ гэхдээ би чамд өөрийгөө өгье тэнцүүхэн солилцоо биш гэж үү?
Би гайхан түүнийг ширтэж байтал тэр намайг үнсэж эхлэв уруул хүзүү эгэм мөр гээд хаа тааралдсан газраа үнсэн шимж гар нь хөх өгзгийг минь ээлжлэн базлана. Гэнэт хэн нэгэн хоолой засах нь сонсогдов гайхан хартал: Ээж!!! Аав!!!!!!! Минхэ!!!!!!! 0.0
Ээж Минхэгийн нүдийг таглан аав харин шүд зуун зогсож байв. Бид ч алуулсаан. 😱😱😱
YOU ARE READING
+++BAD BOY BUT GOOD FATHER+++
FanfictionАнх түүнийг клубд харсан мөнгөөр үнэлэгдэх залуу. Гэхдээ түүнтэй хамт байхад хайраар үнэлэгдэх залуу. Охинтой минь хамт байхдаа алтаар үнэлэгдэх аав болсон. Хэнийг ч хайрлаж байгаагүй биеэ үнэлэгч залуу зөвхөн надад зүрхээ үнэлсэн.