Хагассайны өглөө:
Минхэ: Ээжэээээ хагассайн болчихлоо явж аавтай уулзъя гээд эртлэн босоод энд тэндгүй үсэрч харайж байв.
Эра: Ойлоглоо гүнж минь гээд орноос босон өглөөний цай бэлдэж эхлэв.
Минхэ янз бүрийн даашинзнуудаа ээлжлэн бариад тольны өмнө эргэлдэнэ: Ээжээ би ямар харагдаж байна. Энийг өмсвөл аавд таалагдах болов уу? Гээд л догдолсон өнгөөр асуух нь эгдүүтэй.
Эра охиноо тэврээд: Чи бол хорвоогын хамгын хөөрхөн охин. Тиймээс юу ч өмссөн сайхан харагдана. Тэд өглөөний цайгаа уучихаад хувцаслан паркын үүдэнд очиход яг 10 цаг болж байв. Гэхдээ Инсан байсангүй. Түүнрүү залгатал утас нь дуудаад л байв. Гэтэл 5 минут орчмын дараа Эра гээд хэн нэгэн орилов эргээд хартал Инсан нэг бамбрууш барьчихсан инээгээд зогсож байв. Тэр гүйж ирээд: Уучлаарай удаан хүлээснүү?
Эра: Анх удаа охинтойгоо уулзаж байж хоцорч байгаа юм уу?
Инсан: Уучлаарай. Минхэ байхаа энийг чамд гээд мөхөөлдөс өгөөд нөгөөг нь Эрад өгөв.
Эра: Минхэ мэндлээрэй.
Минхэ: Сайн байн уу? Намайг Пак Минхэ гэдэг.
Инсан: Намайг Жон Инсан. Чи үнэхээр хөөрхөн юмаа.
Минхэ: Баярлаа.
Инсан: Тэгвэл орцгоох уу?
Эра: Дуусгаад залгаарай би ирээд авъя.
Минхэ: Ээжээ та битгий яв л даа.
Инсан: 3уулаа хамт өдрийг өнгрөөж болно шдэ. Бид 2 анх удаа уулзаж байгаа болхоор жоохон эвгүй байх.
Эра хүлээн зөвшөөрч тэдэнтэй үлдлээ. Тэд эхлээд паркруу орон тоглож эхлэв. Машин унахад Инсан охиноо өвөр дээрээ суулган Эратай мөргөлдөн янзыг нь үзэж байв. Галзуу хулгана дээр сууя гэхэд Минхэ татгалзсан ч Инсан шалсаар байгаад аваад суучихав. Минхэ бууж ирээд л шууд бөөлжин уйлж байв. Эра Инсанд уурлан: Чи чинь солиотой юм уу хүүхнд үгүй гээд байхад.
Инсан: Уучлаарай би зүгээр хөгжилтэй л байх гэсэн юм.
Эра: Тэр үхтлээ айчихсан бас бөөлжиж байгаа нь тэгээд хөгжилтэй байна уу?
Инсан: Уучлаарай Минхэ аав нь гоё тоглоом аваад өгөх үү?
Минхэ: Та тэндээс аваад өг гээд буудаад хариуд нь чихмэл авдаг тоглоомруу заав. Инсан ойлоглоо гээд тэд явсаар тэнд очиход Эра: Чи буудаж чадах юм уу?
Инсан: Алийг нь авмаар байна.
Минхэ: Тэр том ягаан одой морийг.
Инсан: Ойлоглоо.
Худалдагч: 2000вон 10сум 9 оновол тэр пониг авж болно.
Инсан : Ойлгомжтой. Гээд мөнгө өгөн арван сум аваад буудаж эхлэв. Эхний 2 сум оносонгүй тэр нилээд бухимдаж эхлэв. Сум дуусахад Инсан 4 оносон байв.
Инсан: Муу новш.
Эра: Наад амаа.
Минхэ: Би тэрийг үнэхээр авмаар байна.
Инсан: Тэрийгээ зарчих би чамд 50000вон өгье.
Худалдагч: Уучлаарай болохгүй.
Инсан: Хараал ид*уурлах*
Эра: Яаа Жон Инсан наад амаа. Эра ээж нь дараа нь яг тиймийг авч өгье. Одоо явцгаая.
Минхэ: За ээжээ*хушуугаа унжуулах*
Тэд паркд тоглож2 дараа нь хоолонд орцгоов.
Инсан: Минхэ дараа нь юу хиймээр байна?
Минхэ: Харин л дээ кино үзэх үү?
Инсан: Болж байна.
Тэд кино театрт очиход Минхэгийн үзэхийг хүссэн хүүхэлдэйн киноны тасалбар дууссан байв.
Минхэ: Одоо ер нь харьцгаах уу?
Инсан: Юу гэж ийм эрт харьхавдээ. Амьтны хүрээлэн орцгооё.
Минхэ: Ээжээ.
Эра: Тэр том амьтдад тийм ч дуртай биш айдаг юм.
Минхэ: Гэхдээ гөлгөнд дуртай.
Инсан: Гөлөг гэнэ шүү *бувтнах* Юу гээч тэнд олон гоё амьтан байгаа. Бас тэд чамайг яах ч гүй.
Минхэ: гэхдээ арслангууд бас чононууд мах иддэг тэд яах ч гүй гэж үү?
Инсан: Тэд торонд байгаа шдэ.
Инсан: Хэрвээ тэд торноосоо гарчихвал ...
Инсан: Бурхан минь чи яг ээж шигээ яршигтай тооцоолох юм.*орилох* Ээ бурхан минь би ингэх гээгүй шүү уучлаарай.
Эра: Тэвчиж ханалаа. Минхэ гэртэй харьцгаая гээд охиноо хөтлөн алхсаар шууд л зам дээрээс такси барин гэртэй харив.
Гэрт ормогц Минхэ өрөөндөө орон хаалгаа тас савав. Эра араас нь ороход Минхэ орон дээрээ дэрээ тэврээд хэвтэж байв.
Эра: Яасан бэ хонгор минь? *үсийг нь илэх*
Минхэ: Би аавтай болоход ийм ойрхон байлаа* гараараа үзүүлэх* Амьтны хүрээлэн явах хэрэгтэй байж. Би үнэхээр аавтай болмоор байсан.
Эра: Юу гээч чи аавтай болохын тулд хичээх хэрэггүй. Харин тэр өөрөө хичээж байж ийм хөөрхөн охины аав болно шүүдээ.
Минхэ: Би хэрвээ аавтай болвол үнэхээр сайн охин байх болно. Үнэхээр шүү. Хэзээ ч үнэтэй юм нэхэхгүй гомдоллохгүй бас таны хажууд унтахыг нь зөвшөөрнө.
Эра охиноо өрөвдөх шиг болов тэр үед л Эрад Мёнгсүгийн гэрлье гэж хэлсэн нь худлай ч байсан үнэн ч байсан Эра бодож үзхээр шийдсэн юм. Бүр маш нухацтайгаар.
Эра: Бодож үзлээ л дээ. Маргааш дахиад гадуур гарах уу? Өнөөдөр сайхан байгаагүй болохоор маргааш арай дээр байх гэж найдаад болзоонд яваад үзэцгээх үү?
Минхэ: Хэнтэй?
Эра: Цэцэрлэгт хүрээлэнд хамт дугуй унасан ах эгч 2ыгоо санаж байна уу? Тэдэнтэй.
Минхэ: тиймээ санаж байна. Тэр ах миний аав байсан ч болоосой.
Эра: Байж болох л юм.
Минхэ: үнэхээр үү *нүд нь сэргэх*
Эра: Ээж нь амлаж чадахгүйнэ дээ.
Минхэ: Болж байна. Өглөө эрт сэрээгээрэй гээд орондоо оров.
Эра өрөөнөөс гаран шууд л Мёнгсүрүү залгав
Мёнгсү: Оройн мэнд. Цаана нь хөгжим хангинаж байв. Мэдээж тэр клубд ажилтай байгаа.
Эра: Чиний болзооны санал хүчинтэй хэвээрэй юу?
Мёнгсү: Тийм ээ мэдээж
Эра: Маргааш байвал болох уу?
Мёнгсү: Маргааш гэнээ? Ойлоглоо тэгвэл маргааш уулзъя. 10цагт парк дээр уулзъя.
Эра: Ой-ойлоглоо.
Мёнгсү: Тэгвэл баяртай маргааш уулзъя.
Эра: Баяртай.
2 болзоо 2 адилхан эхлэл нэг л ирээдүйгүй санагдаад явчихчинь. Эра ээжрүүгээ залгав.
Ээж: За юу болсон? Минхэд таалагдсан уу?
Эра: Үгүй ээ ээжээ. Хүн хэзээ ч өөрчлөгддөггүй бололтой. Тэр бүр 2 ч удаа хараал хэлсэн бас Минхэ рүү орилсон тэгээд л түүнийг орхиод ирсэн.
Ээж: Яана даа. Минхэ маань ямар их баярлаж байлаа.
Эра: Маргааш ч бас нэг хүнтэй хамт гадуур гарна.
Ээж: Хэн тэрэв?
Эра: Манайд байсан залууг санаж байна уу?
Ээж: Тийм ээ. Гэхдээ тэр чинь их залуухан юм байна лээ. Тэр Минхэд санаа тавьж чадна гэж үү?
Эра: Сайн мэдэхгүй байнаа.
Ээж: Би чамайг гэр бүл зуучлалд бүртгүүлчихсэн шүү.
Эра: Юу та яасан гэнээ.
Ээж: Ямартай ч олон хүн байж байж сонголт хийнэ.
Эра: Ойлоглоо баярлаа ээжээ. Сайхан амраарай.
Ээж: Сайхан амраарай.
Эра унтахдаа бэлдээд орондоо оров. Өнөөдөр жинхэнэ хар дарсан зүүд байлаа. Маргааш юу болохыг харж л байя. Чи ямархуу аав болох бол Ким Мёнгсү?
YOU ARE READING
+++BAD BOY BUT GOOD FATHER+++
FanfictionАнх түүнийг клубд харсан мөнгөөр үнэлэгдэх залуу. Гэхдээ түүнтэй хамт байхад хайраар үнэлэгдэх залуу. Охинтой минь хамт байхдаа алтаар үнэлэгдэх аав болсон. Хэнийг ч хайрлаж байгаагүй биеэ үнэлэгч залуу зөвхөн надад зүрхээ үнэлсэн.