Эрагын талаас:
Эра Мёнгсүг шууд л түлхэн өөрөөсөө холдуулаад: Нөгөө би тайлбарлъя. Гэхэд аав намайг үл тоон Мёнгсүрүү ширүүн хараад.
Аав: Залуу ноёнтоон эхлээд хувцасаа өмсчихгүй юу?
Мёнгсү угаалгын өрөөрүү гүйж ороод хувцасаа өмсөн гарч ирэхэд Минхэ юу ч болоогүй мэт хоол идэн ширээнд суух бол Эра аав ээж 2ынхоо өмнө өвдөглөн сууж аав ээж нь буйдан дээр их л нухацтай царайлан сууж байв.
Мёнгсү хурдхан шиг ирээд Эрагын дэргэд өвдөглөн суув.
Аав: Өөрөө хэн билээ. Манай охинтой юу хийж байсан юм.
Эра: Ааваа энэ .....
Аав: Би чамтай яриагүй байна. * орилох*
Мёнгсү: Намайг Ким Мёнгсү гэдэг охинтой тань саяхнаас үерхэж байгаа.
Эра Мёнгсүрүү гайхан ширтэнэ. Найзуудад нь өөрийгөө ингэж танилцуулахад нь аврагч мэтээр харж байсан бол одоо ёстой солиотой амьтан шиг харагдав. Уурандаа шатаж байгаа эцэг эхэд нь ингэж хэлээд л. Эра Мёнгсүгээс харцаа салган аавруугаа харахад. Нүүр дүүрэн инээмсэглээд: Зоригтой байна шүү. Тиймэрхүү байдалтай харагдчихаад зүгээр найз, танил мэтийн үг хэлсэн бол чамайг алаад хаячих байсан юм. Яахав эр зоригыг чинь үнэлж байнаа.
Эра ёстой л бодож байснаасаа шал өөр хариу сонссондоо шоконд орчихсон сууж байтал. Ээж нь айж байсан тэр л асуултыг асуув: Чи хэдтэй юм. Жоохон хүүхэд шиг харагдаж байна.
Мёнгсү: 19тэй
Ээж: Бурхан минь 19 өө 0.0 Залуу ноёнтон минь охинтой минь зүгээр л зугаацах гэж байгаа бол яг одоо яв эргэж харах ч хэрэггүй. Тэр жоохон охин биш нас нь 30 шүргэж яваа. Бидэнд яг л хүргэн минь болох хүн хэрэгтэй болхоос явуулын хүн биш.
Эра: Ээжэээ
Мёнгсү: Ойлгож байгаа. Надад ч гэсэн өөрийнхөө ч хүний ч цаг завыг үрэх бодол алга. Одоохондоо арай залуу байгаа ч цаашдаа заавал охиныг чинь эхнэрээ болгох бодолтой байгаа.
Ээж: Цаашдаа гэнээ. Тодорхой л баймаар байна шүү.
Эра: Эээжэээээ та арай л хэтрүүлээд байна шдэ.
Мёнгсү: Би Сөүлийн их сургуулийн IT инежнерийн ангийн 2-р курсын оюутан 2 эилийн дараа төгсөнө. Тэр үед хүнээс дутахгүй амьдрал зохиож чадахаар болмогцоо охины тань гарыг гуйх болно.
Аав: Эра 1аараа биш гэдгийг мэдэж байгаа биздээ.
Мёнгсү: Тэр үед Мираныг ч гэсэн ёслол төгөлдөр гуйх болно.
Аав: Болж байна. Чи ав.
Энэ үгийг сонсоод Мёнгсү Эра 2-ын нүд 2 дахин томров.
Аав: Бид чамайг гуйхаас ч өмнө зөвшөөрлөө Ким хүргээн. Чиний яаж ярьж байгаа чинь таалагдаж байна. Нас залуу ч хэрсүү юм. Охинд минь сайн хандах хэрэгтэй шүү.
Мёнгсү: Баярлаа эрхмээ.
Аав: Ааваа гэж дууд.
Мёнгсү: Тэгвэл би ингээд явъя даа ааваа ээжээ ажилаасаа хоцрох нь гээд өндийхөд ээж аав 2 яг л төрсөн хүүгээ үдэж буй мэт Мёнгсүг гаргаж өгөв. Бурхан минь юу болчихвоо. Би сая үерхдэг байтугай танилцаад сар ч болоогүй хүнтэйгээ гэрлэхээр товолчихвуудаа. Би шокноосоо гарч чадахгүй сууж байтал ээж ирэн миний нүдний өмнүүр гараа савчуулж байснаа: Аав ээж 2 чинь нам араанд нь хийж өглөө шүү. Үерхдэг ч бай үгүй ч бай одоо чинийх болсон гээд ирмэв. Хөөх энэ хүмүүсийг чинь хөгширсөн гэж бодож болдоггүй юм байна. 0.0
Ээж аав 2 түүнийг гарсны дараагаас нэг их сүртэй зүйл ярьсангүй. Ууралсан гэхээсээ илүү сэтгэл нь амарсан хүмүүс шиг харагдаж байв. Магадгүй 9 насаар дүү дажгүй мэргэжлээр сайн сургуульд сурдаг болхоор ирээдүйн баталгаатай хүүхэдийг нь хүртэл хайрлъя гэж хэлэх залууг олсондоо баяртай байгаа байх. Үнэнийг хэлэхэд боломж олдвол би ч түүнийг өөрийн болгох хүсэлтэй байсан. Ярих юмгүй сайхан залуу бас халамжтай тэгтлээ согтчихоод хүртэл охинд минь санаа зовж байсныг нь бодохоор яаж татгалзах билээдээ.
Мёнгсүгийн талаас:
Бурхан минь би сая юу яриад юу амлаад юу зөвшөөрүүлээд гараад ирвээ. Үерхье гэж гуйгаачгүй байж гэрлэх тухай эцэг эхтэй нь тохиролцчихлоо. Энэ чинь ёстой л эртний богтолж авдаг заншилыг сэргээчих шиг боллоо. Над шиг амьдралын түүхтэй хүнд тийм эмэгтэй ахдахгүй гэж үү? Хүүхэдтэйг эс тооцвол бүх зүйл нь төгс. Гэхдээ охин нь ч гэсэн хүмүүжилтэй бас аавтай болохыг хүсдэг болхоор тэр ч мөн асуудал биш. Энэ тухай бодон алхсаар пиззаны газар ирлээ. Ажлаа хийн элдэв зүйл бодох завгүй байсаар ажил тарах цаг болов. Анх удаа л клубд ажиллаж байгаадаа харамсаж байна. Тэр эмэгтэйг болзоонд урьвал чи чинь нийтийн өмч шүүдээ гэж хэлвэл тэгээд л дуусаа. Яавал дээр юм болоо. Клубд очин бармен хийж эхлэв. Өнөөдөр үйлчлүүлэгч ихтэй байгаа ч тийм зүйл хийх хүсэл огт байсангүй. Менежер ахаас бие өвдсөн гэж шалтаглаад ажиллахгүй байх зөвшөөрөл авсан. Тэкний ард зогсон хүмүүсд үйлчилнэ. Зарим нэг эмжгтэйчүүд утасны дугаараа бичээд уруулынхаа оромтой хамт үлдээнэ. Би залгана гэж үү? Үгүйдээ хадагтай нараа та нар миний төлөө ихийг төдөх ёстой. Дөнгөж 1 цаг өнгөрч байхад би 23 бүсгүйн дугаартай болчихов. Гэтэл менежер ах Илхүүнийг дагуулж ирээд: Илхүүн бармен хий Мёнгсү дагаад яв.
Мёнгсү: Ахаа би өнөөдөр ажиллаж чадахгүй ээ. Бие муу байна.
Мёнгсү: Тэр бүсгүй чамайг л захиалсан. Өөр залуусыг хүлээж авахгүй байна. Яаж ийж байгаад ор. Би үүнээс илүү гүрийж чадсангүй ажилгүй болж мэднэ. Хормогчоо тайлан менежрийг даган алхана VIP өрөө. Эратай анх учирсан, гайхалтай амтыг нь анх мэдэрсэн цаашлаад анх удаа хэн нэгэнд шунаж дуралсан өрөө. Менежер ах өрөөг зааж өгөөд: Тусгай үйлчилгээ үзүүлбэр хүссэн шүү. Шонг чинь байрлуулчихсан байгаа энийг хувцасаа солчихоод ороорой гээд яваад өгөв. Би хувцас солих өрөөнд орон богино өмд цагаан сорочикон цамц олж өмсөөд дотогш ортол өрөө харанхуй байх бөгөөд зөвхөн шон дээр л гэрэл тусч байв. Би шонруу алхаж явахдаа цамцныхаа товчыг задгайлан гэрэлд ороод цамцаа тайлан: Нууцлаг бүсгүй минь намайг харж байна уу гэхэд харанхуй дундаас бүсгүй хүний цээл хоолой: Тиймээ сайн харж байна. Хийх ёстойгоо л хий гэв.
YOU ARE READING
+++BAD BOY BUT GOOD FATHER+++
FanfictionАнх түүнийг клубд харсан мөнгөөр үнэлэгдэх залуу. Гэхдээ түүнтэй хамт байхад хайраар үнэлэгдэх залуу. Охинтой минь хамт байхдаа алтаар үнэлэгдэх аав болсон. Хэнийг ч хайрлаж байгаагүй биеэ үнэлэгч залуу зөвхөн надад зүрхээ үнэлсэн.