Мёнгсүгийн талаас:
Харанхуйн дундах тэр хоолой нэг л танил дотно санагдана. Хийх ёстойгоо л хийн шон дээр аль болох халуухан харагдахуйц бүжиглэж байтал баг зүүсэн бүсгүй гэрэлд орж ирээд шууд л надруу үсрээд гарчихав. Бурхан минь би ямар мод бишдээ. Бүсгүй намайг үнсэн шимж ёстой л эрээ цээргүй аашилж айв. Иймэрхүү үйлчлүүлэгчид ховор шүү үхтлээ хүссэн л бололтой. Тэр газар буун цээж гэдэс гээд үгсэн доошилсоор бахархлыг нь минь гаргаж ирээд яг л бяцхан хүүхэд мөхөөлдөс идэх мэт долоон хөхөх нь туйлын таатай. Би түүний өгөх таашаалыг мэдрэхийн зэрэгцээ гайхан зогсоно. Яг л би мөнгө төлсөн үйлчлүүлэгч шиг санагдаж байна. Тэр хичээнгүйлэн хөхсөөр намайг тавиуллаа. Гайхмаао нь үнэхээр шийдэмгий хэрнээ үнэхээр болхи туршлагагүй. Ийм эмэгтэйчүүд ихэвчлэн маш туршлаатай байдаг гэтэл тэр өөр юм. Би түүний өргөг буйдан дээр хэвтүүлээд хувцасыг нь тайлж хаа тааралдсан газраа үнсэн таалж байв. Бүсгүй шууд л намайг хөлөөрөө ороон дээр минь гараад яг тааруулан суух нь тэр. Бариу байх чинь. Тэр тойрог хэлбэр үүсгэн хөдөлж би түүний хөх өгзгийг базлан хааяахан алгадана. Бүсгүй доош тонгойн намайг үнсээд өнпийн хүчтэй цогиж эхлэв. Энэ үнэхээр таалагдаж байна шүү хадагтай. Бүсгүйн том сэргэр хөх савлан хөдлөх бөгөөд торго мэт булбрай арьсан дээр нь шүүдрийн дусал мэт хөлс бурзайсан нь бурхны бүтээл мэт харагдана. Түүний хийж буй үйлдлийг нэг бүрчлэн ширтэхэд өсвөр насандаа үзэж байсан хэдэн мянган порноноос ч халуухан харагдана. Оргил мөч дөххөд би түүний дээр гаран хэд хүчтэй бүлэхэд бүсгүйн бие тавиран тавих нь тэр би эрхтнээ сугалж аваад хэд шувтран тавьлаа. Би бүсгүйг багаа авахыг хүлээсэнгүй. Магадгүй алдартай болоод л царайгаа нууж байгаа байх. Би өндийн хувцасаа хумьж өмсөөд тамхиа асаан гарах гэтэл тэр араас минь тэврээд авав. Бүсгүйн хөлөрсөн нүцгэн бие араас минь тэвэрхэд дахиад асах шиг л болов.
Бүсгүй: Дуусгачихаад хаяад гараад явах нь чиний зуршил юмуу?
Мёнгсү: Энэ миний ажил.
Бүсгүй түүнийг өөрлүүгээ харуулаад: Ингэсэн ч гэсэн үү? *Багаа авах*
Мёнгсү: Э-эра!!!! 0.0 Чи энд юу хийж байгаа юм.
Эра: Бусад бүсгүйчүүд үлдээч гэвэл яадгыг чинь харах гээд л.
Мёнгсү: Намайг шалгаад байгаа юм уу?
Эра: Бараг л...
Мёнгсү: Тэгээд шалгалтыг чинь давж чадвуу?
Эра: Тийм ээ тун муугүй.
Мёнгсү: Тэгвэл шагнах хэрэгтэй юм бишүү гээд түүнийг үнсэж эхлэв. Энэ удаа Мёнгсүд ямар ч гайхшрал байсангүй. Тэр бүх өвөрмөц содон араншин зөвхөн Эрагынх л байж шүүдээ.
Эра Мёнгсүгийн энгэрт шигдэн бөх гэгч нь унтаж байв.
Мёнгсү түүний үсийг хойшлуулан духан дээр нь үнсээд: Хүнд ийм хурдан дурладаг байхнээ.
Эра: Тийм бололтой.
Мёнгсү: 0.0 Унтаагүй байсан юм уу?
Эра: Зүгээр л нүдээ аниад хэвтэж байна.
Мёнгсү: Бид бүхэл бүтэн 3 цаг болчихож. 0.0
Эра: Тэгээд юу гэж?
Мёнгсү: Чи төлж дийлэх юм уу?
Эра: Өө бурхан минь нээрээ тийм шдэ.
Мёнгсү: Та ч өнгөрсөөн хадагтай миний ханш хамгийн өндөр нь.
Эра: Танай клуб зээл өгдөггүй л байхдаа.
Мёнгсү чанга чанга инээснээ: Би хувараа маш өндөр хүүтэй зээл олгодог.
Эра: Хэдэн хувь?
Мёнгсү: Мёнгсүг зээлээр авахын тулд Эрагаар тооцоо хийнэ. Би эргэлзэж байсан ч саяны чиний эгдүүтэй царөйг хараад бүр мөсөн шийдлээ би ажлаасаа гарна.
Эра: ю-юу нээрээ юу?
Мёнгсү: Мэдээж. Гэхдээ эхлээд хурдхан эндээс явъя баригдвал бөөн өрөнд орно.
Тэд хувцаслаад клубээс гарлаа гармагц Мёнгсү менежерлүүгээ зурвас илгээн ажлаас гархаа хэлэв.
Эра: Хүргээд өгөх үү?
Мёнгсү: Өгөх үү гэнээ. Уг нь ойлгомжтой асуудал гэж бодсон юмсан.
Эра: Шулуухан зан чинь надад таалагддаг.
Мёнгсү: Цаг 4 өнгөрч байна хурдхан харьж амар би эндээсээ учраа олчихно.
Эра: Хүсэхгүй байна заавал салж явах ёстой юм уу?
Мёнгсү: Надтай хамт баймаар байгаа юм уу?
Эра: Мхм
Мёнгсү: Тэгвэл надтай гэрэл.
Эра: Айн???
Мёнгсү: амралтын өдрүүдээр 4үүлээ болзоонд явхуу?
Эра: 4?
Мёнгсү: Минхэ Сэрон 2ыг орхиж болохгүй байх.
Эра: тэгьеэ. Ямар ч байсан би гэрт чинь хүргээд өгье.
Мёнгсү: баярлаа хадагтай.
Тэд Мёнгсүгынхрүү түгжрэлгүй замаар хурдлана.
Эра: Юм асууж болох уу?
Мёнгсү: Хүссэнээ л асуу.
Эра: Эцэг эх чинь хаана байдаг юм тэднийхээ тухай яриач.
Мёнгсү: Тэд тэнгэрт байгаа. Машины ослоор өөд болсон юм 3жилийн өмнө. Тэр үед дүүгээ ч гэсэн алдах дөхсөн хэдий хөлөө алдсан ч би талархдаг.
Эра: Бурхан минь үнэхээр харамсалтай байна. Бас буруы зүйл асуусан бол уучлаарай.
Мёнгсү: Бид нэгэнт л гэрлэх юм чинь чиний мэдэх л ёстой зүйл.
Эра: гэрлэх тухай ярьхаа больж болохгүй юу? Энэ тоглоом хийхээр сэдэв биш.
Мёнгсү: уг нь тоглоогүй юмсан. Асуулт. Минхэгийн аавд юу тохиолдсон юм.
Эра: Юу ч тохиолдоогүй яагаад ямар нэг зүйл болсон гэж бодоов.
Мёнгсү: Минхэ нас барсан гэхээр нь л ...
Эра: Минхэ үнэнийг мэдэхэд дэндүү балчир байгаа.
Мёнгсү: Би ч бас балчрдах уу?
Эра: Би түүнтэй анх 21 настайдаа танилцсан юм дээд курсын ах түүний араас үхэн хатан гүйдэг байсан. Яваагдаа тэр ч надад сайн хандаж бид удалгүй үерхэж эхэлсэн. Гэтэл түүний хүсэл өөр байсан. Төрсөн өдрөөрөө гэртэй урьж үдэшлэг болно гэсэн очход хэн ч байгаагүй. Би тэр яьдлыг хүчин шэж хэлж чадахгүй учир нь би хайртай байсан гэхдээ бам хүссэн гэж хэлэхгүй би үхтлээ айж байсан бас хэдэн халтар цаас орны толгойд шидсэн нь намайг янхан болчихсон мэт л санагдуулсан шүү. Өглөө сэрээд аймшигтай өвдөж байгаагаа мэдэрсэн. Гэхдээ 3 долоо хоногын дараа түүнээс хэдэн мянга дахин илүү өвдөлтийг мэдэрсэн жирэмсэн болсноо мэдээд түүнд хэлэхэд түүний хийсэн зүйл ... Эра өөрийн эрхгүй уйлж эхлэв. Мёнгсү түүний нулимсыг арчаад нурууг нь зөөлөн илж түүнийг тайвшруулав.
Эра: Тэр новш намайг хэвтэрт ортол мнь зодсон би 5 сар эмнэлэгт хэвтсэн гайхмаар нь хүүхэд яагаачгүй байсан. Тэгэхэд л би ойлгосон энэ хүүхэд үнэхээр амьдрахыг хүсч байгаа гэдгийг бас түүний ачаар би ч бас илүү хичээх ёстойгоо ойлгосон. Тэд ийнхүл ярьж явсаар Мёнгсүгийн гэрийн гадаа ирлээ. Мёнгсү машинаас буун тойрч ирээд Эрагын цонхыг тогшив. Эра цонхоо онгойлгоход Мёнгсү шууд түүнийг татан уруулыг нь хүчтэй озов. Тэр хэлээ Эрагын амруу зөөлөн шургуулаад эрлгэлдүүлэн бүжүүлж доод уруулыг нь хазхад Эра зөөлөн дуу алдав. Хэн нэгний Мёнгсү гэх хоолой тэдний үнсэлтийг таслах нь тэр.
Мёнгсү: Жиёон гадаа юу хийж байгаа юм.
Эра гайхан Жиёоныг ширтэнэ.
Жиёон: Чамайг хүлээж байна гээд Мёнгсүгийн дэргэд ирж зогсоод бэлхүүсээр нь тэврэв.
Эра Жиёон 2 харцаараа байлдаж байлаа.
Мёнгсү: Энэ бол Жиёон манай хар байгын найз. Харин энэ бол Эра миний найз охин.
Жиёон: Охин гэдэг үг зохихооргүй л харашдах юм.
Мёнгсү: Тийм шүү найз бүсгү би эмэгтэй хүн болгосон юм чинь.
Жиёон: Худлай байлгүйдээ.
Эра: Үнэн бол юу гэж?
Жиёон: Та 6 настай хүүхэдтэй байхаа.
Эра: 5
Жиёон: Ямар ч байсан Мёнгсүг эр хүн ч болоогүй байхад та ээж болсон юм байна. Тийм байхад боломжтой зүйл ярь л даа гэснээ зивүүн инээгээд. Болгоомтой яваарай авгай.
Мёнгсү: яаааааа чи яаж яриад байгаа юм. Уучлалт гуй.
Эра: зүгээрдээ би ингээд явлаа баяртай. Мёнгсүяа гээд цонхоо хаан хөдлөв.
Жиёон: Юун найз охин энэ чинь хөгшин авгай. Чи чинь клубд ажилаад бүр насны баримжаагаа алдчихаа юу?
Мёнгсү: Нас бол зүгээр л тоо.
Жиёон: тэнэг амьтан минь тэгвэл хүүхэд бол зүгэр л тэжээвэр амьтан уу?
Эрагын талаас:
Эра Мёнгсүгийн гэрээс хөдлөн Минхэг авхаар шууд л аавындаа ирлээ. Хашааных нь үүдэнд очоод машинаа тавиад буутал хэн нэгэн: Эра?
Эра эргэж хараад нүдэндээ ч итгэсэнгүй.
Эра: Убба???
YOU ARE READING
+++BAD BOY BUT GOOD FATHER+++
Fiksi PenggemarАнх түүнийг клубд харсан мөнгөөр үнэлэгдэх залуу. Гэхдээ түүнтэй хамт байхад хайраар үнэлэгдэх залуу. Охинтой минь хамт байхдаа алтаар үнэлэгдэх аав болсон. Хэнийг ч хайрлаж байгаагүй биеэ үнэлэгч залуу зөвхөн надад зүрхээ үнэлсэн.