İyi okumalar...
ÖNCEKİ BÖLÜMDEN
Geriye Chanyeol ve ben kalmıştık. Birbirimize bakıp duruyorduk.
Cy: Sen korkmuyormusun şimşekten.
B: Bazen
CY: Peki hadi yatalım.
B: Beraber mi???
*************
Of nediyom ben. Herhalde beraber değil. Yaktım kendimi.
CY: Beraber yatmak mı isterdin?
B: Y-yyok öyle d-demek istemedim. Aa bak ben gidiyodum. İyi geceler. ..
CHANYEOL'UN AĞZINDAN
Hadi yatmaya gidelim demiştim sadece, lafı nereye getirdi. Bi de bana diyor.
Yatmak için odama gittim. Duş aldım ve giyindim. Yatağıma uzandım. Ama uyuyamıyordum. Saat gece 3 olmuştu.
Yağmur halen daha yağıyordu. Birden şimşek çaktı.
Ve o anda aşağıdan ses geldi. Ne olduğunu anlamak için aşağıya indim.
SUZY'NİN AĞZINDAN
Su içmek için mutfağa inmiştim. Tam su katacakken şimşek çaktı ve elektrikler gitti. Bende korkuyla elimdeki bardağı yere düşürdüm. Ve elim kanamaya başladı. Ne yapacağımı bilemediğim için korkuyla köşeye çöküp ağlamaya başladım. Canım yanıyordu. Birden omzumda el hissettim ve kafamı kaldırdım. Chanyeol du. Korktuğum için ona sımsıkı sarıldım. Ve ağladım. O bana "korkma, ağlama, geçti" gibi şeyler söylüyordu. Birden elektrikler geri geldi.
CY: Senin elin kanıyor. Neden söylemedin bana.
B: Önemli bişey değil sadece cam battı.
CY: Nasıl önemli değil. Cam derine girebilirdi. Sen bekle burada yara bandı getireceğim.
Chanyeol yara bandını getirdi. Ve elimi bantladı. Sonra yerdeki kırıkları toplayıp bana kendisi su verdi. Bu haline yine şaşırmıştım. Bu sefer de yumuşak davranıyordu.
CY: Hadi artık sende yatmaya git. Geç oldu sabah kalkamazsın sonra.
B: Evet bende yatmak istiyorum ama ş-şey ben korkuyorum. Senin yanında kalsam olur mu?
CY: Peki madem gel bakalım.
Ne bu bendeki cesaret yarabbim. Neyse Chanyeol'un odasına gittik. Ben Baekhyun'un yatağına yatacaktım.
Çarşafı açar açmaz geri kapattım. Aman Allah'ım ben ne gördüm biraz önce yoksa o pis kokulu kıyafet koleksiyonumuydu. Tepkimi gören Chanyeol yandan yandan sırıtıyordu.
B: Chanyeol oppa ben nerede yatacağım..
CY: Gel benim yatak geniş zaten bişey olmaz.
Terettüt etsemde başka bi çarem yoktu korkuyordum. Bende tamam anlamında kafamı salladım.
Chanyeol'un yanına uzandım. O bana bakıp duruyodu. Ben de arkama dönüverdim. Sonra yanlış bi pozisyon olduğunu anlayıp geri döndüm.
Medyadaki şarkıyı açabilirsiniz. Bu şarkıya bayıldım. Chanyeol gerçekten çok mükemmel söylemiş.
Döndüğüm de chanyeol ile burun burunaydık. Tam geri çekiliyordum ki Chanyeol durdurdu beni. Bana baktı en samimi gülümsemesiyle. Ve sarıldı.
CY: Lütfen böyle kal Suzy. Canım yanıyor bana çok iyi geliyorsun. Sadece bu seferlik izin ver, dedi.
Sözleri çok içten gelmişti. Tam o sırada yine büyük bir şimşek çaktı. Korkuyla ona daha çok sarıldım. Kafa mı boynuna koydum. Kendimi çok iyi hissediyordum. Sanırım ben aşık oluyordum.(Doğru tespit. Seni kutlarım.)
CHANYEOL' UN AĞZINDAN
Nefesini boynumda hissettim. Beni çok etkiliyordu. Onu çok seviyordum. Ama şuan söyleyemezdim. O Baekhyun'u seviyor gibiydi.
SUZY'NİN AĞZINDAN
Yavaş yavaş sabah oluyordu. Chanyeol halen daha sımsıkı sarılıyordu. Yavaşca Chanyeol'u uyandırmaya çalıştım.
CY: Hah noldu Suzy?
B: Chanyeol oppa ben artık odama gideyim. Yanlış anlamasınlar şimdi. Hem yağmur durdu.
CY: Peki gidebilirsin.
B: Ama gidemiyorum.
CY: Neden gitmek istemiyormusun.
B: Yah Chanyeol oppa anlamamazlıktan gelme hala sarılıyosun nasıl gideyim, dedim ve kafasına vurdum.
CY: Ah acıdı. Sadece şaka yaptıydım.
B: Sabah sabah ne şakası ya Baekhyun la kala kala sende çok konuşur oldun. Aslında komik oluyo aynı anda konuşuyonuz falan. Yoksa sizz...😸👾💘
CY: Yah saçmalama ya.
B: Nasıl oluyomuş sinir olmak hadi ben gittim.💋 Ummah💋
Oha naptım ben ya. Öpücük attım resmen. Neyse takmamıştır zaten. Bu gece çok rahat uyudum. Ve ilk defa bu kadar uykumu aldım.
Ama neden bana " Lütfen böyle kal Suzy. Canım yanıyor bana çok iyi geliyorsun." dediki. Onun canını yakan şey neydi. Ve neden ben ona iyi geliyordum.
Lütfen oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayınız.
Okuduğunuz için Teşekkürler😘💞😘...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'DA BİR KIZ
ФанфикSuzy 20 yaşındaydı ve stajerliğini yeni bitirmişti. Yeni grubu EXO ydu. Suzy hem şaşırmış hem de mutlu olmuştu. Bakalım Suzy'nin başına neler gelecek? ©Tüm hakları saklıdır.