Özel Bölüm 2

174 4 11
                                    


Bu aralar oldukça yoğun geçiyordu. Comeback sonrası sıkı bir programımız vardı. Ayrıca fit kalmamız için özel bir diet ve spor programı hazırlanmıştı.

Pratik sonrası tüm üyeler yorgunlukla yere yığılmış derin nefesler alıyorlardı. Ben ve Kai ise içecek almaya gitmiştik.

"Kim bunlardan içmek ister?

Hepsi canlanmış üzerimize gelmeye başlamıştı.

"Sakin olsanıza. İlk defa mı görüyorsunuz?" Kai sinirlenip patlama yaşadığında kimse aldırmadan içeceklerini alıp gittiler.

Yerde umursamaz oturan Sehun'u görmemle yanına gittim.

"Sen neden bu kadar isteksizsin?" Gülümsedi ve yerinde doğruldu.

"Sizin getirmenizi bekledim. Ben hala bebeğim." Ağzımdan kıkırtı çıktığında  eş zamanlı olarak omzumda el hissettim.

"Tatlım bir gelir misin?" Chanyeol'u görmemle yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu. Kafa sallayıp onu takip ettim.

"Diyorum ki seninle biraz kafa dağıtalım."

"Nasıl mesela?" Geniş gülümsemesi yüzünde yayıldı.

"Sen lunaparka gitmeyi çok seversin. Lunaparka gitmeyi düşündüm." Heyecanla gözlerimin parladığını hissediyordum.

"Olur olur, lütfen lütfen!"

"Harika o-" Konuşmasını başka bir ses kestiğinde kafamızı o yöne çevirdik.

"Bana da uyar. Çocuklar siz ne dersiniz?" Chanyeol ve ben ağzımız açık Suhomma'yı izledik.

"Biz tek gidecektik!" Chanyeol sinirle atladığında Suhomma bir elini omzuna koydu.

"Benden gizli iş yapamayacağınızı kaç kere daha söylemem gerek."

■■■

"Ahh ahh durdurun bu aleti!" Gondolda garip hareketler yapan Suhomma'nın bu haline kahkaha patlatmıştık.

"Etme bulma dünyası değil mi bu." Chen iç çekerek bağırdı.

"Bence çok eğlenceliii!"

İndiğimizde iki büklüm olan üyelere baktım ve dönme dolabın önüne gittim.

Sırayla gelen bölmelere yerleşip etrafı izledim. Manzarayı detaylı görebilecek ana geldiğimde adeta gözlerim kamaşmıştı.

"Suuuuzy!" Suho ve Sehun'un sesini duymamızla Chanyeol ile kafalarımızı kaldırdık. Bize el sallıyorlardı.

En tepeye ulaştığımızda dönme dolap durmuştu ve herkes deli gibi çığlık atıyordu.

Yülsek notaya çıkan sesle kafamı aşağı eğdiğimde Chen ve Baek'i gördüm. Eğlencesine yapıyordu. Benimde bağırmaya başlamamla Chanyeol şaşkın bakışlarını bana doğrulttu.

"İyi misin?" Kafa sallayarak işime devam ettim.

■■■

Yurda vardığımızda geniş kanepelere yayıldık. Hepimizin tatlı yorgunluğu üzerimizdeydi.

Kapı çalmasıyla Chen gidip kapıyı açtı. Hepimiz o yöne baktığında şaşkınlıkla ağzımız açık kaldı.

Sevinçle yerimden kalkıp karşılamaya gittim.

"Lay Hyuuung!" Benden önce karşılamaya giden Sehun' a kaşlarımı çatıp arkasından baktım.

"Benden büyük olduğuna inanamıyorum."

"Hoşbuldumm." Herkes neşelenip Lay'i karşıladı ve oda valizini bir kenara bırakıp salona geldi.

"Size kötü bir haberim var. " Herkesin ilgisini çeken Suhommaya döndüm.

Elindeki telefonu elime verdi. Mesajı gözlerimi büyüterek okuduğumda yakınımdaki üyelerde alıp okumaya başladı.

"EXO üyesi Bae Suzy'nin guruptan ayrılıp solo devam etmesine karar verilmiştir. -SM"

*SON

Sizi özledim. Çok uzun bir ara vermiştim. Buraları hayalet gibi kalmasın diye kısa bir bölüm atmak istedim ne kadar kusurlu bir bölüm olsada.
İyi günler~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EXO'DA BİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin