13.BÖLÜM

1K 62 47
                                    

Medya da tuhaf bir şekilde uyuyuyan suho ve d.o. kkkkk. fesatlar buraya...

ÖNCEKİ BÖLÜMDEN

Film bitmişti. Suhomma ile odamıza çıktık. O hemen uyumuştu ama ben korktuğum için uyuyamamıştım. Bende aşağıdaki balkona inecektim. Ama korka korka ilerledim. Ve karanlıktan bir el beni çekti. Ve sarıldı.

Bunun kim olduğunu anlamadım. Korkmuştum. Bana sarılan kişiye vurmaya başladım. Ama konuşunca bu kişinin yabancı olmadığını anladım. Bu Chanyeol Du.

Gecelerin çocuğu gibi ortada geziniyordu.

CY: Korkma Suzy benim Chanyeol. Korka korka geliyordun bende korkma diye sarıldım.

B: Korkuyodum ama sen böyle gelince daha çok korktum. İnsan bir haber verir. Neyse uyuyamadın mı?

CY: Evet uyuyamadım. Xuimin hyung horlamaya başladı. Diğerlerinden de ses yok herkes ne güzel de uyudu.

B: Hadi gel balkona çıkalım. Sohbet ederiz. Uykumuz gelir böylece. Süt de içeriz.

CY: Tamam gel bakalım. Sjjsxkx

B: Yaa ne gülüyon.

CY: Süt dedin ya.

B: Evet nolmuş yani hemde çikolatalı benim tarzım bu.

CY: Al işte Kris 2 shjxkdkd.

B: Gülme işicen şimdi.

CY: Dur azcık daha güleyim puhahaa.
 
Oha çocuk gülmeye başladı.

***

Balkona geçtik. Sütlerimizi içerken konuşmaya başladık.

CY: Kamp için heyecanlı mısın?

B: Evet ilk defa gidiyorum o yüzden heyecanım iki kat daha fazla artıyor. Peki sen?

CY: Evet heyecanlıyım. Çadırlarda da ikişer kişi kalacakmışız. Bir kız olarak senin için zor olmalı.

B: Biraz.

CY: Sen Baekhyun'u gerçekte seviyormusun?

B: Huh bu soru da nerden çıktı?

CY: Hiç öylesine.

B: Gerçekte sevmiyorum. Bu sahte sevgili işini de mecburen yapıyorum. Baekhyun oppayı arkadaşım olarak görüyorum.

CY: O senden büyük.

B: Olsun. Ben le aynı yaşta gibi davranıyo zaten.

CY: Hahaha. Hala bir şansım var demek.

B: Şans derken?

CY: Sence? dedi. Ve gözlerime baktı. Şuan sadece bakışıyorduk. Zaman durmuş gibiydi. Yüzümü inceliyordu. Ne tepki vereceğimi merak ediyor gibiydi.

EXO'DA BİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin