26.BÖLÜM

567 46 38
                                    

Medya bazı telefonlarda 360 derece izlenebiliyor. Yani telefonu çevirerek etrafınıza bakabilirsiniz. Ama bazı telefonlarda olmuyor. Gerçekten çok güzel yav.

B: Neyse o kadar yemek hazırlamışsın yiyelim acıktım.

CY: Olmaz cezalısın.

Bana yaklaştı.

B: C..Chanyeol ciddimisin. Burda olmaz.

CY: Geç içerde yer var.

B: Bu aralar bakıyorum da çok azdın.

CY: Senin yüzünden.

B: Yapmak istediğine emin misin?

CY: hıhı

B: Yapalım gitsin.

Yazardan

Chanyeol Suzy'i kucaklar ve geminin içindeki odaya götürür. Onu duvarla arasına alır. Ve tutkuyla öpüşmeye başlarlar. Chanyeol Suzy i çok arsızca öpüyordur. Suzy de yavaş diye söylenir. Geminin sallanmasıyla arkalarındaki yatağa düşerler. Chanyeol altta kalır. Bu sefer kontrol Suzyde dir. Önce dudağını ısırır ve oda öpücük kondurur. Ve üstünden kalkar gider.

CY: Nereye gidiyorsun. Beni de azdırdın, deyip. Suzy i kolundan çeker.

B: Öylesine yaptım. Tepkini merak ettiydim.

..........................

Suzy: Immmmm daha çokkk. Daha hızlı yapp.

CY: Boşalıcam. Çıkmam lazım.

Suzy: Hayır çıkma. İstemiyorummm.

CY: Ama hamile kalabilirsin.

Suzy: Olsun.

CY: Peki ben de zaten çıkmak istemiyodum.

Chanyeol boşalır ve Suzy' nin yanına uzanır.

Suzy: İlkin olduğum için çok seviniyorum.

CY: Bende senin ilkini aldığım için.

★★★★★★★★★★

Suzy den

B: Ama saat geç olmadı mı?

Şuan Baekhyun ile konuşuyorum. Bu saatte bir yere gitmek istiyormuş.

BH: Hemen döneriz zaten.

B: Peki niye benle gidiyon.

Bh: Sana o kız ile ilgili bir şey anlatmam gerekiyor.

B: Tamam da. Ya gören olursa dedikodu çıkar.

BH: Unuttun mu biz sevgiliydik zaten. Dedikodu çıkaramazlar. Hem gittiğimiz yer boş olucak.

B: A doğru peki nereye gidiyoruz.

BH: Kafe gibi bir yer işte.

Yola çıktık. Baekhyun endişeli görünüyordu. İçten içe bir şey düşünüyo. Bu sefer gerçekten önemli olmalı. Yaklaşık 45dk içinde bir yere varmıştık. Denizkıyısında bir yerdi. Kafe gibi yerdi ama pek ıssızdı. Kafenin dışında bir yere oturduk. Temiz havayı içime çektim. İnsanı çok ferahlatıyordu.

BH: Beğendin mi buraları?

B: Evet çok güzel.

BH: Sana sevdiğim kişi hakkında bahsetmiştim ya. İşte onun kim olduğunu söyleyeceğim.

B: Merak ettim. Kim bu şanslı.

BH: Ben...senden hoşlanıyorum.

B: Ne? ben mi!

BH: Bak biliyorum Chanyeol ile berabersiniz. Vazgeçmeye çalıştım. Ama içim içimi yiyordu. Anlayışla karşılarsın diye söyledim. İçimde tutmak çok zordu. Lütfen anlayış ile karşıla. Arkadaş olarak gör beni.

B: Peki ne zamandır hoşlanıyorsun.

BH: Dream zamanından beri.

B: O kadar süredir yani.

BH: Evet. Unutma eğer Chanyeol ile ayrılırsanız. Ben varım.

B: Asla yapmam böyle bir şeyi. Ne sana ne de gruptan başka birine giderim. Büyük ayıp olur. Sen de içme artık ya! Nasıl gitcez geri.

Elindeki cam şişeyi yere atarak parçaladı. Camların kırılıp uçurumdan düşmesini izliyordum.

BH: Biz de hiç gitmeyiz.

B: Yuhh nasıl bir hal değişimiyse. Biraz önce anlayışla karşıla sadece arkadaş kalalım diyodun! Şimdi ayrılırsanız bana gel. Hemen Suho yu arıyorum.

Kolumdan tuttu ve elimdeki telefonu uçurumdan attı. Telefon paramparça olmuştu.

B: Yahh o telefona kaç lira verdim biliyon mu!

DEVAM EDECEK

EXO'DA BİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin