Önceki bölümleri okumayanlar lütfen okuyunuz.
ÖNCEKİ BÖLÜMDEN
Oha naptım ben ya. Öpücük attım resmen.
Neyse takmamıştır zaten
Neyse takmamıştır zaten. Bu gece çok rahat uyudum. Ve ilk defa bu kadar uykumu aldım.
Ama neden bana " Lütfen böyle kal Suzy. Canım yanıyor bana çok iyi geliyorsun." dediki. Onun canını yakan şey neydi? Ve neden ben ona iyi geliyordum?
Chanyeol 'un Ağzından
Oo bana öpücük.... Attı. Suzy... Bana. Allahım sana geliyorum...
*************Suzy' den
Sabah kahvaltımızı yaptık. Ve sonra hastaneden kai yi getirdiler. Dünküne göre daha iyiydi. Moralide yükselmiş gibiydi.
(Medyadaki dans pratik videosunu izlemeyi unutmayınız😊.)
1 hafta sonra
Lee So Man bizi şirkete çağırmıştı. O yüzden bizde hazırlanıp şirkete gittik. Toplandı odasında bir süre bekledik. Sonra Lee So Man geldi.
LSM ( Le So Man ) : Sizle önemli birşey konuşacağım. O yüzden lafı mı kesmeden dinleyin.
EXO: Peki.
LSM: Evet öncelikle yurttan acil olarak taşınacaksınız. Çünkü bir saseng fan tarafından o yurda girdiğiniz görülmüş. Medya ya yayılacaktı ama biz bunu durdurduk. Şuan ki yerden birazcık daha küçük olacak. O yüzden ikişer kişi kalacaksınız. Suzy tek kızsın anlıyorum. Ama buna alışman gerek.
B: Peki efendim.
LSM: Merak etmeyin orası şimdiki kaldığınız yerden daha sessiz, sakin ve güvenli. O yurt daha rahat. Ve ikinci konu Suzy ve Baekhyun'un yeni şarkısını biliyorsunuz. Bu şarkıyı yaptıktan sonra yeni bir hayran kitlesi oluştu ve sizi çift olarak yakıştırmalar var. Bu yüzden bir süreliğine sahte sevgili olmanızı istiyorum.
BH: Tamam olur.
B: Ama bu olma...
LSM: Ben nedersem o.
B: Ama yalan söyl...
Lafımı bitirmeden elini sertçe masaya vurdu.
LSM: Suzy seni severim ama sinirimi zorluyorsun. Sadece bir süreliğine sevgili olacaksınız.
B: Peki.
Ya ben o kadar konuştum(!)😣 Baekhyun tamam olur dedi oturdu. Bunun niyeti ne. Neyse sadece bir süreliğine. Ama Chanyeol yine üzgün görünüyordu😞...
Eve geldik. Xuimin beni yanına çağırdı.
XM: Suzy seninle konuşmam gerekiyor bir gelirmisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'DA BİR KIZ
FanfictionSuzy 20 yaşındaydı ve stajerliğini yeni bitirmişti. Yeni grubu EXO ydu. Suzy hem şaşırmış hem de mutlu olmuştu. Bakalım Suzy'nin başına neler gelecek? ©Tüm hakları saklıdır.