~7. BÖLÜM ~

300 22 3
                                    


Sabah Doğum günü hediyesi almaya gittikten sonra Chanbaek :

CY : Fırsattan istifade sana bir şey göstericem.

Baek: Göster hadii!

CY : Yaa sen 8 aylıkken mi doğdun.

Baek: Hayır 7 aylıkken doğdum.

CY : Benimle kafa mı buluyorsun?! Bu yoda ile? Hani uzun boylu olan?... Göstermiyorum işte.

Baek: Sen ne saçmalıyorsun yaa? Hayır anlamıyorum Suzy den sana mı geçti bu naz. Sen niye onla sevgili oldun ki.

CY : Baek ağzına otururum bi kere. Biz birbirimizi seviyoruz. Hem bana diyosunda bi zamanlar sende onu sevmiyormuydun.

Baek : Ya tamam özür dilerim. Şakasına dedim. Ve göster artık şu şeyi.

CY : Ah hiç değişmiyeceksin dimi. Neyse gösteriyorum.

Baekhyun küçük bir çocuk gibi ellerini çırparak yatakta bağdaş kurdu. Ve Chanyeol çekmecesinden çıkardığı kutuyu alıp o da yatağa bağdaş kurarak kutuyu açtı. Baekhyun ise şaşkınlıktan Nirvana ya ulaşmıştı.

Baek: OHAAA oğlum sen iyi misin. Bu yüzük ne?

CY : Suzy için şey etmiştim.

Baek: Biraz acele etmedin mi? Onca hayran var. Tamam sevgili olduğunuzu biliyorlar ama şuan vakti değil. Kariyeriniz ne olucak. Bizi yarı yolda mı bırakacaksınız?

CY : Baek çok abarttın ama. Öyle hemen değil zaten sadece yüzüğümüzün olmadığını farkettim ve bunun gerekli olduğunu düşündüm.

Baek : Ah kalpten gidicektim.

CY : Ama evlenmiş olsak buna üzülecekmisin? Hala ona karşı duyguların mı var yoksa?

Baek : Hayır o kısa bir dönemdi. Artık... ben.... artık... başkasını seviyorum.

CY : Oha sen ciddi misin Baek? Kim bu? Niye bana daha önce söylemedin?

Baek : Bende yeni anladım duygularımı. Aslında kişilik olarak nasıl birisi olduğunu bilmiyorum. Görünüşü fiziği çok güzeldi. İnstagram dan mesaj atmıştı. Bende oradan gördüm.

CY : Ah Baek Internet ten gördüğün kişilere güvenemezsin. Neyse bunu sonra konuşuruz. Benim mevzuya dönelim. Evlilik teklifini şimdi yapmayacağım ama provasını yapmak önemli tabi. Şimdi sen Suzy sin bende yakışıklımı yakışıklı Chanyeol'um.

Baekhyun büyük bir göz devirmeyle tekrar Chanyeol'a döndü. "peki"

CY : Suzy sana ilk tanıştığımız günden beri aşığım. Sensiz günlerim geçmiyor geceleri uyuyamıyorum. Benimle evlenir misin?

Baek : Hayır. Dirseğime kadar altın bilezik, takılar, vs. Vs. İstiyorum.

CY : Ya sen nerde yaşıyorsun.

Baek : Ne bileyim o sevdiğim kızın instasında yazıyodu etkilendim.

CY : Boşver vazgeçtim. Ben acıktım bişeyler yiyicem.

Baek : Baekle bende geliyorum.

💣♥️사랑헤여♥️💣

EXO'DA BİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin