20.BÖLÜM

693 72 15
                                    

aslidag'a ithafen.

Final kaçıncı bölüm olsun? 30 da yapmayı düşündüm.

ÖNCEKİ BÖLÜMDEN

Sinir oldum ya bi karar veremedi. Onu seviyirum. Ama anlamıyor. Belki bitirirsem anlar kıymetimi. Sesler geliyirdu. Arkama döndüğüm de Suzy göremedim. Diğerleri de sahilde yoktu. Sanırım cafeye girdiler. Hızlıca Suzy nin olduğu tarafa gittim. Onu niye yalnız bıraktım ki. Odun Chanyeol. Ona bir şey olursa ben yaşayamam. Suzy nin süzülen bedenini kucakladım. Kıyaya getirdim. Nabzını yokladım.....

Olamaz.......oh şükür nabzı yerinde. Karşıdan bizi gören üyeler bir şey olduğunu anlamış gibi telaş yaparak yanımıza geldiler.

S: Chanyeol noldu Suzy'e? Onu yalnız mi bıraktın?

BH: Ona bir şey olursa sana ödetirim!

B: SUSUN BI!!! Ona bir şey olmayacak. Onu kurtarıcam. ŞİMDİ KESİN SESİNİZİ!!

Çok öfkelenmiştim. Kendimi suçlu hissediyordum. Onlara bağırmak istemezdim ama sinirliyim. Ona bir şey olursa kendimi affetmeyeceğim.

Önce kalp masajı yaptım. Kendine gelcek gibiydi. İşe yaramayınca dudaklarına yöneldim. Suni teneffüs yaptım. TaM bidaha yapayım derken ağzımın içine öksürdü. Sular ağzıma boşaldı. Herkes bana bakıp adeta anırıyorlardı.

Suzy kendine gelmişti. Ne kadar hastahaneye götürmek istesekte itiraz ediyordu.

CB: Aşkım bitanem iyimisin? Çok özür dilerim. Seni yanlız bırakmamalıydım.

Suzy: Iyi..yim sadece boğazım ağ..rıyor.Eve git.mek istiyorum Chan..yeol.

Suzy'e sımsıkı sarıldım. Onu kucakladım ve kamp yerine geri döndük.  Diğerleride çadıra döndü. Suzy ile kamp ateşinin yanında oturduk. Hiçbir şey demiyordu. Tabi ben de konuşmadım. Sonra sessizliği bozarak konuştum.

B: Suzy özür dilerim. Öyle demek istememiştim. Senden ayrılmak istemiyordum. Sadece...

Suzy: Sorun değil. Ben de anlayış göstermeliydim. Tamam seni affediyorum. 

B: Gerçekten mi? Sen mükemmel sin Suzy. Seni çok seviyorum ve istiyorum. 

Suzy: Sende mükemmel yakışıklı odunumsun. Bende seni istiyorum.

B: Şey mi yapsak.. .........Tamam vurma.

Suzy: Hormonlarına hakim ol. Ama belki olur.

B: Ciddi misin. Yapalım o zaman.

Suzy : Avucumu yalarsın....

B: Amma yaa.

Suzy: Uyu artık.

SINIR=8 OY + YORUMLAR

oy vermeden yorum yapmadan geçmeyin ponçik insanlar. 

EXO'DA BİR KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin