Ya şuan burada yağmur yağıyor çok güzel. Medyadaki şarkıyla dinleyebilirsiniz.💜 📿📿📿İyi Okumalar 📿📿📿💜
JM : Şimdi gidiyorum bir daha gelicem.
B: GELME İSTEMİYORUM SENİ. SEN YALANCININ TEKİSİN SANA ARTIK GÜVENMİYORUM.
JM : Çeneni kapat. Şimdi gidiyorum.
Giderken tekrar ağlatmıştı beni. Aynı 3 yıl önceki gibi.
O gittikten bir süre sonra Chanyeol gelmişti. Elinde bir poşet ve soluk soluğa kalmıştı. Ve hala gözümdeki yaşlar akmaya devam ediyordu. Bana ne oldu dermişcesine bakıyordu.
Ağlayarak konuşmaya başladım.
B: N.. neden geç geldin.
CY : Suzy neden ağlıyorsun ben yokken bir şeymi oldu yoksa?
B: Hayı.. r sadece biraz dizim acıdı.
CY : Ağlama lütfen geldim yanındayım. Yarabandını yapıştıralım.
Poşetten çıkardığı kutuyu eline aldı ve bir tane yarabandını çıkardı. Nazikçe dizimin kanayan yerlerine yapıştırdı. Ağlamam yine şiddetlenmişti. Bu sefer Chanyeol sarılmıştı bana.
CY : Neden ağladığını bilmiyorum ama kesinlikle bu yüzden ağlamıyorsun. Bana anlatmak istediğinde mutlaka söyle beraber üstesinden geliriz. Ne olursa olsun söyle Suzy.
B: Tamam bana su verebilir misin?
Marketten aldığımız sulara uzandı uzun kolları ile. Kapağını açıp bana uzattı. İçerek neredeyse hepsini bitirmiştim. Bana gülümseyerek baktı.
CY : Aigo bebek gibisin Suzy.
B : Bir şey söylicem Chanyeol. Jimin bizim şirkette mi çalışıyor? Onu burada görmüştüm.
CY : Ben yokken o mu gelmişti yoksa?
B: H... hayır gelmedi sadece dışarıdan gelirken gördüm.
CY : Ne de olsa şirkete girmek kolay görevliden kapıyı açmasını istemen yeterli.
B: Ya Chanyeol çok komiksin. Güleyimde boşa gitmesin.
CY : Hadi hazırlan eve gidelim dinlen biraz.
...
B: Selaaaaam biz geldik.
Suho : Nereye gittiniz?
CY : Suzy biraz sıkılmıştı. Dans etmeye gittik. Pratik odasına.
Suho : Bende sıkıldım. Bu hayırsızlar kıçlarını kaldırmıyorlar.
L: Selam ne yapıyoruz?
B: Aynen bir şeyler yapalım.
CY : Senin dizin acımıyor mu?
Suho : Noldu Suzy'nin dizine? Dikkat edin ona çok narin.
B: Önemli bir şey yok Suhomma. Dizimi yere sürttürdüm sadece. Chanyeol zaten yeteri kadar abarttı. Sen de abartma.
Suho : Yarabandı falan yapıştıralım.
B: Chanyeol yapıştırdı.
Suhomma'nın telefonu çaldı. "Bir dakika geliyorum." diyerek uzaklaştı.
Suho : Tamam anladım. Peki, hazır oluruz biz. Tamam, tamam görüşmek üzere.
L: Kim aradı.
Suho : Şirketten yarın bir programa katılcakmışız. O yüzden erkenden çıkıcaz. Ve o stajyer de katılacak sanırım.
CY : Niye bizim programlara katılıyor ki. SM EXO ya mı katıcakmış bunu.
Suho : Öyle bir şey olmaz ki. Hem bizim şirkette değil YG de.
CY : OH şükür.
SHN: Birisi OH SEHUN mu dedi?
CY : Kim dicek senin ismini. Oh şükür dedim sadece. Damdan düşer gibi geldin.
SHN: Ha OH SEHUN ha OH Şükür. Ne fark etcek. Hem bunu sevdim. Bana OH Şükür diyin.
Suho : Ahhh dinlenin artık yarın program var. Hem telefonlarınızla fazla ilgilenmeyen gözünüz bozulacak yakında. Hele sen bay OHH ŞÜKÜR.
♥️사랑헤여♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'DA BİR KIZ
FanfictionSuzy 20 yaşındaydı ve stajerliğini yeni bitirmişti. Yeni grubu EXO ydu. Suzy hem şaşırmış hem de mutlu olmuştu. Bakalım Suzy'nin başına neler gelecek? ©Tüm hakları saklıdır.