pnarkvrk22 ye ithafen. Teşekkürler 💞💟💞
Suho : Bir şey mi oldu? Chanyeol seninle buluşucam diye sevinçle çıktı ama onu yanında göremiyorum.
B : Buluştuk zaten. Ama o hala gelmedi mi?
Chanyeol'den
Suzy ile konuşmamızdan sonra sinirle uzaklaşmıştım oradan, peşimden geldikçe hızımı arttırıp ıssız bir yere gelmiştim. İçimdekileri tutamayıp sessizce ağlamaya başladım. Çok uzun zamandan beri böyle ağlamamıştım. Düşüncelere daldım yine.
Aslında Jimin'in söyledikleri bana hiç mantıklı gelmemişti. Rol yapmış olsa benim peşimden gelmeye bir şeyler açıklamaya çalışmazdı. Ama bir şeyler yapmış olmalı ki özür dileyip durdu.
Her şey Jimin geldikten sonra oldu sezmiştim her şeyi. O masum değildi. Hayatımda kalan en değerli kişiyi almıştı. Onun yaptıkları asla yanına kalmıyacak.
Ağlamamı sürdürürken gece yarısını çoktan geçmişti. Artık yurda dönmeliydim. Hava da soğuktu yurttan çıkarken ceketimi almadığım için her yerim uyuşmuş buz kesmişti. Savsaklana savsaklana yurda vardım.
Işıklar söndüğüne göre herkes yatmıştı. Ne yani kimse benim için endişelenmedi mi? Cebimden yedek anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Bir kaç adım attıktan sonra ayağım bir cesede çarptı. Bir ceset mi? Işığı hemen açtım ve herkes yer boyu uzanmış uyuyor. Sevinsem mi şaşırsam mı bilemedim. Benim için beklemişler.
CY: Yah hepiniz kalkın yerinize yatın.
BH: Yerimizdeyiz zaten yer değil mi burası? Nerdeyim?
CY: Ah pekyun yine uykunda mı konuşuyon. Neyse hepiniz kalkııınnnnn!
Birazcık bağırmam ile hepsi kalkıp yukarı çıkmıştı. Beni takmadılar bile :( Sonra koltukta uyuyan Suzy'i gördüm. Uykusu çok derindi bağırmama rağmen o kalkmamıştı. Onu biraz izledikten sonra ağlayasım geldi. Ağlama isteğimi bastırdıktan sonra yanına gidip kucakladım burada üşüyecekti çünkü. Odasına doğru çıkardım. Suho hyung çoktan tekrar uykuya dalmıştı. Suzy benden sonra ona emanetti. Ama kızı aşağı da unutmuş.
Yorganı açıp Suzy'i yatırdım. Ceketini çoraplarını çıkardım ve üzerini örttüm. Tam gidecekken fısıltılı bir ses duydum. Evet evet Chanyeol diye sesleniyordu. Arkamı döndüm bu Suzy idi. Uykusunda adımı sayıklıyordu.
B: Chanyeol.....Chanyeol......Beni bırakma!.....Geri dön lütfen.
Onu dinlemeye başladım.
Suho: Chanyeol sen mi geldin? Niye geldiğini haber etmedin.
CY: Sen ciddi misin? Hepiniz aşağı da Nazilli bardağı ( shshshj) gibi sıralanmışsınız. Ben gelmesem orda yatmaya devam etceniz. Sizi ben uyandırdım. Siz de buraya geldiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'DA BİR KIZ
FanficSuzy 20 yaşındaydı ve stajerliğini yeni bitirmişti. Yeni grubu EXO ydu. Suzy hem şaşırmış hem de mutlu olmuştu. Bakalım Suzy'nin başına neler gelecek? ©Tüm hakları saklıdır.