❤️❤️ ❤️❤️
❤️ ❤️ ❤️
❤️ ❤️ Nasıl olmuş 😘
❤️ ❤️
❤️ ❤️
❤️
Bölüm geldi İyi akşamlar bebeklerim🤗
Medyadaki şarkıyla dinleyebilirsiniz.Hayattan bezmiş bir şekilde unicorn lu pijamalarımla elimde meyve suyu ile TV izliyordum. Birden koltuğun üstünden yanıma atlayan Chanyeol ile irkildim ve meyve suyu nu az kalsın döküyordum.
CY : İyi misin. Canın sıkkın gibi görünüyor. Bana anlatabilirsin.
B: Yoo, bir şeyim yok.
CY : İstersen biraz stres atalım. Şirkete dans odasına gidip orada vakit geçirebiliriz.
B: Hiç fena olmaz. Tamam gidelim.
Dans odasına geldik ve marketten aldığımız su, meyve suyu ve atıştırmalıkları bir kenara bıraktık.
Chanyeol müziği açtı ve deliler gibi dans ediyordu. Beni güldürmek için şekilden şekle giriyordu. Müziği durdurdu.
CY : Senin marifetlerini görelim bakalım.
B: Hıh görürsün sen yoda bey.
Müziği açtım ve onun tersine daha güzel dans ettim. Sexy bir şekilde. O çoktan büyüme kapılmıştı. Her hareketimi izliyordu. Bende müziği durdurdum.
B: Nasılmış bakalım yoda.
CY : şşşş... şey benimki kadar iyi değildi.
B: Tabi canım ağzının suyu akan bendim. Hem weekly idol e katıldığımızda zıplaya zıplaya dans eden, düşüp pantolonunu yırtıp mikrofonu kıran birinden ne beklicez. Ve yönetmenin tipi cidden çok komikti.
CY : Ya o faciayı hatırlatıp durma.
B: Tamam hadi dansa devam.
Tekrar müziği açıp dans ederken ayağım boşluğa gelmiş düşmüştüm. Chanyeol hemen telaş etmiş müziği durdurup yanıma doğru koşmuştu.
B: Yaa Chanyeol iyiyim ben sadece düştüm o kadar. Bak acımıyor ayağım.
CY : Cidden mi? Dur ama dizin kanıyor. Sen bekle yarabandı alıp geliyorum.
Yine ucuz kurtulmuştum. Ayağıma bir şey olsaydı. Hem üyelerle beraber sahne alamaz hem de Chanyeol'a suçluluk hissettirirdim. Düşünemiyorum bile.
Kapının açılması ile Chanyeol'un geldiğini düşünüp oraya döndüm.
B: Sevgil.....
JM : Efendim sevgilim.
Şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım. Cidden Jimin mi gelmişti? Yoksa o bizim şirkette mi stajyer.
B: Sss.... sen burada ne yapıyorsun? Niye buradasın?
JM : Sevgilimi görmeye geldim. Ne var?
B: Jimin ikimiz arasında bir ilişki yok artık. Anlamıyor musun? Ben kendime yeni bir hayat kurdum. Sende aynı şekilde evlendin. Böyle davranıp durma. Tebrikler şirkete girebilmişsin. Sana desteğim sonsuz ama benden ve sevdiğim kişilerden uzak dur.
JM : Uzak duracağımı kim söylemiş?
B: Sana güveniyorum. Bırakta böyle devam etsin.
JM : Suzy asıl sen anlamıyorsun. Seni seviyorum. Hemde o itten daha fazla. Sen komadayken ne kadar göz yaşı döktüm bilmiyorsun.
B : Sadece sen üzülmedin Jimin.
Jimin daha da yaklaşmıştı. Bense artık korkuyordum. Hem bana bir şey yapacak korkusu hem de Chanyeol'un böyle yakalaması.
JM : Şimdi gidiyorum bir daha gelicem.
B: GELME İSTEMİYORUM SENİ. SEN YALANCININ TEKİSİN SANA ARTIK GÜVENMİYORUM.
JM : Çeneni kapat. Şimdi gidiyorum.
Giderken tekrar ağlatmıştı beni. Aynı 3 yıl önceki gibi.
♥️사랑헤여♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO'DA BİR KIZ
Fiksi PenggemarSuzy 20 yaşındaydı ve stajerliğini yeni bitirmişti. Yeni grubu EXO ydu. Suzy hem şaşırmış hem de mutlu olmuştu. Bakalım Suzy'nin başına neler gelecek? ©Tüm hakları saklıdır.