"Hayır bu elbiseyi beğenmedim." Somin, kaç saattir defalarca elbise denemişti ama hayır asla birini beğenmiyordu.
"Sen niye bakmıyorsun Jiwoo delirtme beni!"
"Ya kızım ne bağırıyorsun sen bul benim işim 5 dakika sürer." beni omuzlarımdan tutup yönümü elbiselere çevirdiğinde ofladım. "Kavalyen Matt unutma aşırı iyi olman lazım."
"Ne?" şaşkınlıkla bağırdım yanaklarımın kızardığını biliyordum çünkü alev alev yanıyordu. Sinsice güldü.
"Bakma öyle bana sen her halinle aşırı taşsın ama balo da daha fazla mükemmel olmalısın. Ne de olsa-"
"Ya Somin." dedim ayağımı yere vurarak "Sus lütfen."
Ellerini teslim olurmuş gibi kaldırdı ve gülerek diğer elbisesini denemeye gitti.
Sakinleş diye mırıldandım. Her zamanki gibi kendi tarzımda bir elbise giyecektim ama biraz iddialı olsam ne kaybederdim?
Çantamı kenara atıp elbiselere bakmaya başladım. Gözüme hoş gelen 4 parça elbiseyi omzuma atıp denemeye gittim.
-----------------------
"OHA SANA JİWOO KIZIM BU NE"
"Bağırma Somin."
"SANA YUH JİWOO SEN NASIL BİR KIZSIN VARYA SENİ GÖRÜP DÜŞMEYEN -"
"Somin bağırmasana alt tarafı bir elbise giydim."
"ALT TARAFI " eliyle bir dakika yapıp boğazını temizledi "alt tarafı bir elbise mi? Sen şu an kendinin farkında değilsin ama birileri seni bu elbiseyle fark edecektir." ah, yine o sinsi gülümsemesi ile bakıyordu. Aynadan görüntüme baktım.
Bütüm vücudumu saran lacivert saten bir elbise vardı. Aşırı mini değildi ama en çok beğendiğim sırt dekoltesiydi. Belim komple açıktı ve ince çapraz ipler sırt dekoltemde dikkat çekiyordu.
"Bende çok beğendim aslında ama balo için fazla mı iddialı?" elimi tutup kendi etrafımda döndürdü.
"Ne iddialısı o okuldan neler neler çıkacak bilmiyorsun sanki. Gerçi sen benden de iyi olacaksın kızım." kahkaha atmaya başladık.
"Ben bu elbiseyi alıyorum o zaman."
"Ay bende bunu alacağım." Somin'in üzerinde de siyah - beyaz değişik çizgili straplez bir elbise vardı ve kesinlikle çok yakışmıştı.
Elbiselerin parasını ödedikten sonra hemen yan taraftaki ayakkabıcıya girdik. Bugün bütün balo işlerini halletmek istiyorduk aşırı yorucu bir gün olmustu. Hele okuldan sonra ah belim kopmuştu ama kesinlikle değecekti.
Tramonto : hiç mesaj atıp halimi hatrımı sormuyorsun
Tramonto : üzüyorsun bak
Ciu : çok yoğundum aklıma gelmemiş yazmak üzgünüm
Tramonto : ha yani yoğun olmadığın zaman aklına geliyorum ha?
Ciu : tüh, hep yoğunum bende :Dd
Tramonto : duydun mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
okyanus kırıntıları || bwoo
Historia CortaKim Matthew x Jeon Jiwoo ufacık tefecik ruhların arasında sıkışmışken ellerim ve üzerleri doluyken çiziklerle yaralarıma çiçek bağlamaya çalıştığın gün cennet cehennemle birleşti. ⓒ2020 || nepenthe