*Liv*
Zajebiście.. ;-;
Ale z drugiej strony, też bym sobie obejrzał jakieś yaoice.. Bez zastanowienia włączyłem płytę na której było 5 części jakiejś serii yaoi.
Nawet nie wiedziałem, jak będę tego później żałował..
Usiadłem między Harrym i Dawidem. Za każdym razem kiedy była jakaś scenka, gdzie główni bohaterowie się całowali, Harry i Olaf powtarzali to. Czułem się dziwnie..
Obok mnie siedziała para która co chwile się miziała..a ja siedziałem nieruchomo i kątem oka wpatrywałem się w Dawida. Ja jebie zauważył to ;-;.. Szybko odwróciłem wzrok lecz on to wykorzystał i złączył nasze usta w namiętnym pocałunku. Kiedy się ode mnie oderwał, zobaczyłem że w filmie leci nie typowa scena..
-Oni..na blacie w kuchni..ja jebe ;-;- spojrzałem na Dawida, ten tylko się zadziornie uśmiechnął.
Z jego miny można było wyczytać ,,też cię zgwałce na blacie kuchennym''. Ja nie mogę bożee ;-;. Odwróciłem wzrok na telewizor, na którym obecnie główni bohaterowie doszli w tym samym czasie z długim jękiem. Czy wspomniałem że jestem teraz czerwony jak burak? Nie? To teraz wiecie. Odetchnąłem z ulgą, kiedy pokazały się napisy.
-Dobra, my z Harrym idziemy do pokoju dla gości położyć się i..- spojrzał na Harrego z miną pedofila.
-Zasnąć spokojnie.- dokończył Harry, a z twarzy Olafa można było wyczytać że jest smutny.
-Oj przykro mi Olaf..dziś nie zaruchasz.- powiedziałem sobie w myślach.
Obrócili się i poszli po schodach do drugiego pokoju. Kątem oka zobaczyłem ze Dawid chce chyba usnąć na kanapie, co mu za bardzo nie wychodziło bo co chwila się wiercił.
-Co ty robisz?- spytałem się go.
-Emm..próbuje zasnąć..nie widać?-
-Na kanapie?-
-A gdzie mam spać?-
Po jego pytaniu przez głowę przeleciała mi myśl, żeby poszedł spać do mnie, a ja z nim. Pomyślałem chwile..
-M-może chcesz s-spać ze mną?- spytałem cały czerwony.
Na jego twarzy widniał teraz uśmiech pedofila. Nie powiem, podniecają mnie takie uśmiechy bo wiem o czym teraz myśli. Jezu co ja gadam ;-;. Nie no to prawda ;-;.
-No dobrze.- podniósł się a ja zaprowadziłem nas do mojego pokoju.
Zapaliłem światło i powiedziałem ze idę się umyć i przebrać. Wziąłem rzeczy i skierowałem się do łazienki. Po jakiś 10 minutach byłem gotowy do spania. Taa..bo Dawid da mi zasnąć ;-;. Chyba wiecie co mam na myśli ;-;.. Ehh..dobra nieważne. Czy wy myślicie ze Dawid mnie dziś przeleci? Ja się nie dam zobaczycie. Wyszedłem z łazienki ubrany w czarne, luźne spodenki i białą koszulkę.
-Dobra, teraz ja idę się umyć.- powiedział Dawid i zamknął się za mną w łazience.
Udałem się jeszcze do kuchni po szklankę wody. Stanąłem przed otwartą lodówką i wyciągnąłem wodę. Nalałem sobie do szklanki i kiedy miałem ją wypić poczułem ciepły oddech na karku. Dreszcze mnie przeszły, kiedy ktoś zaczął całować mnie po szyi. Odstawiłem szklankę i odwróciłem się. Ku moim oczom ukazał się Dawid..w samych bokserkach ;-;..
Wiedziałem że coś już kombinuje. Przez myśl przeleciała mi scena z yaoi, jak główni bohaterowie kochali się na blacie w kuchni. A ja o taki właśnie się opierałem.
-Mogę cię zgwałcić na blacie w kuchni?- spytał się.
Ja tylko zdążyłem przełknąć głośno ślinę, a chłopak już wpił się w moje usta..
***
Wiem wiem ;-;
Zabijecie mnie za takie zakończenie ;-;
Ale ciii XDD
Może obejdzie się bez zadrapań XDD ;-;
To do następnego ^^👉 Ohayo 👈
W mediach mój rysunek ;-; może i mi nie wyszedł ale cicho xD
Możecie napisać jak wam się podoba rozdział i mój rysunek 🐻💖
CZYTASZ
,,Stalker'' |YAOI| 'ZAWIESZONE'
Teen FictionZnajomość... Miłość... I jedna osoba, która chce to wszystko zniszczyć...