וואו ממש תודה על 6 הצבעות בפרק הקודם, בשבילי? זה פשוט מטורף.
לא דמיינתי שנגיע להצבעה אחת בזמן הכל כך קצר הזה, אני יודעת שיש בנות שמגיעות בזמן הזה למאות של הצבעות אבל אני זה לא בנות, אני זה אני.
ואני שמחה על כך שנתתם לי ולסיפור שלי הזדמנות.
חוץ מזה שהעלתי את הפרק רק לפני כמה שעות.. וכבר 6 הצבעות, ממש תודה!!אני לא רוצה להיות חוצפנית אבל למרות הכל אני מבקשת שתגיבו טיפה, אפילו רק תגובה אחת. זה פשוט עושה לי כל כך טוב לראות תגובות טובות על הסיפור הזה כי אני באמת משקיעה בו את הנשמה..
אז בלי עוד חפירות מיותרות בואו ונגיע לפרק.. :"שלום, את האנה? זו שדיברה איתי בטלפון?" שאל אותי בחור די בוגר אבל נראה טוב לחלוטין, הוא נראה בסביבות הגיל של ג׳סטין..
"כן, אני האנה. אבל אני לא בטוחה שדיברנו בטלפון.. אלא אם כן אתה ג׳ונתן." עניתי לו והוא העלה חיוך על פניו."אכן כן," אמר במבט מתנשא. "אני ג׳ונתן." אמר והגיש את ידו אליי ולחצתי אותה.
"אוקיי, על עצמך סיפרת לי כבר בטלפון, את רוצה לראות מה בדיוק את צריכה לעשות בעבודה הזו?" שאל מתחיל ללכת לאחור בלי לחכות לתשובה. הינהנתי קלות בראשי והוא הסתובב מוביל אותי אל הבר."אוקיי אז לכאן נכנסים אך ורק עם כרטיס עובד, אם לא המחשב לא ידע שהגעת באותו היום לעבודה ולא יעביר לך את המשכורת אל חשבון הבנק שלך." אמר ואני הקשבתי והינהנתי תוך כדי.
"בסך הכל? העבודה היא ממש פשוטה. את נכנסת אל הבר ומעבירה את הכרטיס שלך, מחליפה למדי משמרת בשירותי עובדים, את נכנסת אל מאחורי הבר וכשבן אדם מבקש ממך משקה חריף את מחפשת את הבקבוק עם השם הזה על המשקה, ממלאת לו בכוס לפי הגודל שביקש ומגישה. כאשר בן אדם רוצה ללכת את מגישה לו לפני את החשבונית, הוא משלם לך על המשקה, לאחר מכן את מחזירה לו את העודף והוא נותן לך את הטיפ שלך. פשוט מאוד."
אמר והקשבתי טוב מאוד יחסית לבחורה עם בעיות קשב וריכוז."ברגע שבן אדם מבקש ממך משקה לא חריף את ניגשת אל המקרר השקוף," אמר והצביע על מקרר בפינת הבר. "מחפשת את שם המשקה ומגישה לו. תהיה לך הפסקה כל שעתיים, ברגע שיש לך משמרת לאחר השעה 2 בלילה על כל שעה שאת נשארת אנחנו משלמים לך 15 שקלים יותר. וזה הכל אני חושב.." אמר ואני הינהנתי, העבודה הזו הרבה יותר קלה משחשבתי.
"סבבה ומתי אני יכולה להתחיל לעבוד?" שאלתי משתוקקת שיגיד את התאריך הכי קרוב שהמוח שלי מסוגל לדמיין, אני ממש צריכה את הכסף.
"את האמת? אם את לא עסוקה אני אשמח שמעכשיו, איזו מלצרית דפקה לי ברז ברגע האחרון ונתקעתי בלי מלצרית." אמר והינהנתי, למרות שאין לי כוח כל כך למשמרת עכשיו.. אני ממש עייפה אבל אני צריכה את הכסף וגם כמו שאמרתי, להיראות יצוגית ואחראית."כן, אני יכולה עכשיו. איפה אני יכולה להשיג מדים למשמרת?" שאלתי והוא ניגש אל הגב שלי בודק את המידה שלי ואני הרגשתי את הנשימות החמימות שלו על הצוואר שלי. דאמ שיפסיק ברגע זה או שאני יתמכר לתחושה המדהימה הזו. "M" מילמל, הוא חושב שאני בת 22 אז זה די הגיוני שזו המידה שלי אבל זה לא הגיוני כי אני רק בת 16, אני ככ הולכת לעשות דיאטה ולהעיף ממני את כל השומנים האלו.
"בואי איתי." אמר ולקח אותי לאיזשהו חדר והגיש לי את המדים שלי במידה שלי. "תודה." אמרתי והלכתי להתלבש.
חזרתי אל הבר והיה טיפים טובים והכל, נשארתי עד ממש מאוחר, כבר בערך 3 בלילה וכן, את כל היום שלי העברתי פה. זה לא שיש לי משהו יותר טוב לעשות.. כמה דקות לפני סיום המשמרת ראיתי שהפלתי את הטלפון שלי אז ירדתי מתחת לבר כדי להביא אותו. "סליחה, יש פה מישהו?" שאל מישהו ואני ישר התרוממתי, מוזר.. הקול הזה ממש מוכר לי.התרוממתי וראיתי את ג׳סטין יושב על הבר עם עוד כמה אנשים.
שיט.
הלך עליי.זה מועדון לאנשים בני 18 ומעלה וג׳סטין יודע שאני קטינה וקטינות לא יכולות לעבוד במועדונים.
פאק.
YOU ARE READING
לבנות את החיים מחדש
Romanceהאנה הייתה עוד ילדה שגרה בשכונת מצוקה, עם משפחה ששונאת אותה עד מוות ומתעללת בה ואמא שעזבה אותה ופגעה בעצמה מפני שניכנסה לדיכאון לאחר לידתה. יום אחד האנה מתקשה להירדם כי כל הגוף שלה כאב לאחר שאח שלה ואביה לכאורה הרביצו לה כהרגלם והייתה מורעבת לאחר ימ...