סליחה סליחה סליחה סליחה ששנים לא עלה פרקקק
טוב מה אני מגזימה אפילו לא שבוע😂
אז השיר בפרק זה סוג של קליפ של שני דמויות מסדרת הספרים ׳המועמדת.׳ שאני ממש אוהבת ולידע כללי אלו הדמויות הראשיות וקוראים להם אמריקה ומקסון אך לא ככה הם נראים במציאות, אתם יכולים פשוט לחפש תמונות באינטרנט... שמתי את השיר לא בגלל הספר אלא בגלל הקאבר המהמם שיש ברקע. אז כן, יש כמה דיבורים ברקע.. אבל זה לא אמור כל כך להפריע למהלך השיר.. ממליצה בחום לשמוע אותו.
אם בכל זאת אתם רוצים לדעת איך נראת אמריקה לפחות אז הדמות הראשונה שרואים בסרטון זו היא האמיתית.
/היא זו בשמלת קצפת הלבנה./בהזדמנות זו אני ממליצה לכם על הסדרת ספרים הזו, היא פשוט הסדרת ספרים האהובה עליי והיא כל כך מדהימה.
אז בלי עוד חפירות מיותרות.. הפרק.. :
הלכתי אל כיוונו וחיבקתי אותו מאחורה נותנת לו נשיקה בלחי. "אני רואה שמישהי התעוררה במצב רוח טוב." אמר מסתובב אליי בחיוך. "לגמרי במצב רוח טוב." אמרתי מחייכת. "את רעבה?" שאל והרגשתי את הבטן שלי נמחצת אל גבי אבל אני יודעת שלאכול על הבוקר יעשה לי רק רע לגוף. "לא." אמרתי וחיוכו התעקם.
"האנה הרעיון הזה לא מוצא חן בעיניי, בזמן האחרון ממש רזית." אמר וחייכתי בלב, ומה רע בזה? אני לא יודעת מה איתך מר ביבר אבל בעיניי זה דבר נפלא, סוף סוף מישהו אומר לי שאני רזיתי ולא שאמי דבה, זה כל כך משמח לשמוע את זה.
"מה אני יעשה? אני לא רעבה.. אני יאכל אחר כך.." אמרתי והוא הינהן להסכמה. מזל, אין לי כוח עכשיו לריב איתו. הבוקר הזה התחיל בטוב ואני רוצה שככה הוא יגמר. אני רוצה להעביר את היום הזה בכיף ביחד עם ג׳סטין ואחר כך להתמודד עם אוולין.
"בייב רוצה ללכת לקניון?" שאל ואני לא הבנתי כל כך במה במדובר, אף פעם לא הייתי בקניון למרות שאוולין הבטיחה לי שהיא תיקח אותי למקום הזה ביום הולדת שלי ושהוא מדהים, אגב אם כבר מדברים על יום הולדת אז יש לי יום הולדת עוד שבוע וחצי ומזל שאני לא בזמן הזה בבית, תמיד ביום הולדת שלי הייתי מקבלת פי 200 יותר מכות ויותר קללות וביום הולדת האחרון שלי אבא שלי כמעט אנס אותי, תודה לאל שג׳יימס עצר אותו.
"מה קרה?" שאל בבילבול. "כלום.. פשוט.. אני לא כל כך יודעת מה זה.." אמרתי במבוכה משפילה את ראשי בבושה. "אין לך מה להתבייש, אני אכיר לך היום את הקניון. זה מקום שממש כיף להיות בו, את תיראי.." אמר בחיוך מרים לי את הראש ומלטף לי את הלחי בעזרת אגודלו.
"טוב.. אז מתי הולכים?" שאלתי והתיישבתי לצידו, לא יכלתי להתיישב מולו כי מרוב שהשולחן ענק לא הייתי שומעת אותו בכלל.
"תכף, אני רק אגמור לקרוא את מדור הספורט." אמר והינהנתי מתעסקת באצבעות שלי כשמבטי נעוץ בריצפה."בייב גמרתי, הולכים?" שאל והינהנתי מושיטה אליו את ידי ואוחזת בה בחוזקה. התברר לשג׳סטין יש עשרות מכוניות והוא בחר אחת ממש יוקרתית והנהג הסיע אותנו אל עבר הקניון. ירדנו ומולנו ניצב בניין ענק ומלא אנשים יוצאים ונכנסים אליו.
נכנסתי בתדהמה וג׳סטין הביט בי מצחקק ואני צחקתי במבוכה. "בואי." כמר והוביל אותי אל גלידריה ובחרתי לעצמי טעמים שהכרתי מהפעמים שביליתי אצל אוולין. התיישבנו לצד שולחן והוא התחיל לספר לי כל מיני דברים שגרמו לי לצחוק ולעלות חיוך על פניי.
לאחר שגמרנו את הגלידה הוא הוביל אותנו אל תוך חנות בגדים שזיהיתי מיד, זו אחת החנויות האהובות של אוולין. היא קנתה בה רק פעמים אחדות כי החנות הזו ממש אבל ממש יקרה. פתאום ראיתי שלט של ג׳סטין בהלבשה תחתונה בחנות והייתי מופתעת לגמרי, הוא גם דוגמן? ומסתבר שמתחת לחולצה שלו מסתתרות קוביות מרשימות בהחלט.
"תיראי איזה חבר חתיך יש לך." אמר מצחקק ואני רק הסמקתי וחשבתי לעצמי איך אוולין הייתה מתחרפנת אם היא הייתה יודעת שאני יוצאת איתו.
YOU ARE READING
לבנות את החיים מחדש
Romanceהאנה הייתה עוד ילדה שגרה בשכונת מצוקה, עם משפחה ששונאת אותה עד מוות ומתעללת בה ואמא שעזבה אותה ופגעה בעצמה מפני שניכנסה לדיכאון לאחר לידתה. יום אחד האנה מתקשה להירדם כי כל הגוף שלה כאב לאחר שאח שלה ואביה לכאורה הרביצו לה כהרגלם והייתה מורעבת לאחר ימ...