פרק 7

154 23 17
                                    

אוקיי אז בפרק הקודם הגענו ל7 הצבעות, טוב לזה ממש לא ציפיתי.
אני שמחה מאוד שאהבתם את הסיפור רק אם אפשר תגיבו יותר, זה לא עולה כסך אבל מה שכן זה יוכל לעזור לי להשתפר בכתיבה..

בתמונה נמצא ג׳ונתן שהוא פור ממפוצלים ככה שאם תכתבו פור ממפוצלים תמצאו עוד תמונות שלו בגוגל..

טוב בלי חפירות מיותרות
*נראלי זה נהפך למשפט קבוע שלי😂*

בואו נעבור לפרק.. :

"ילדה תביאי לי כוסית וודקה." ג׳סטין מלמל שפוך לגמרי, מזל כי אני בטוחה שאם הוא היה מזהה אותי ופיקח אז הוא היה אומר לי שזה לא מקום לגילי ובלה בלה בלה ואם אני לא יתפטר הוא יגיד למנהל המקום שאני קטינה, הוא פשוט כל כך.. צפוי.

נאנחתי ומילמלתי מיד הולכת להביא לו כוסית. "מתוקה את יודעת, אם תורידי את הג׳קט שלך אני לא יתבייש לשים לך טיפ מכובד.." אמר ג׳סטין בחיוך זדוני, כמה דביל הוא כבר יכול להיות? יש לו מזל שהוא שיכור והולך לעזור לי בעסק של הדירה כי אם לא היה אפשר להגיד עליו קדיש ולסגור עניין.

"ג׳ונתן." צעקתי לו מיד שיבוא, אני רוצה לחזור אל הבית של אוולין, נמאס לי מכל הטיפוסים של השעה הזו. כל האנשים פה שפוכים ונוגעים אחד בשני בלי בושה פה ליד כולם וזה מתחיל להגעיל ולעצבן אותי במיוחד, טוב מה אתם מצפים מנערה מרירה וקנאית שאף פעם לא היה לה חבר?..

"יש בעיות?" שאל ג׳ונתן מסתכל בעיניי ואז מסובב את מבטו אל ג׳סטין והחבורת אלכוהליסטים שלו, והוא עוד מדבר על האלכוהליסטים של ג׳ון.. ומה הוא? נזירה?

"ג׳סטין אחי, מה אתה עושה פה? הבאת את הסתומים האלו לראות מועדון ברמה עא?" שאל ג׳ונתן מצחקק וג׳סטין צחק כמו משוגע, פה הבין ג׳ונתן שהוא שיכור קשות. "מה אתה מדבר אליו? הוא שפוך לגמרי הוא עוד שנייה היה קופץ מאחורי הבר ומפשיט פה את העוזרת שלך." אמר בחור אחד, חתיך. אבל לא כמו ג׳סטין. פחח מה חשבתי הרגע? ג׳סטין חתיך? פחח כן בטח..

עזבו את זה- בואו נתרכז בדבר החשוב והמפגר שהבחור הזה אמר, עוזרת? באמש׳ך?

דקה דקה ג׳ונתן וג׳סטין חברים?
שיט האנה, את תמיד נקלעת למצבים שכאלו.
"שתוק צ׳אד." אמר ג׳סטין במבט מאיים שגרם לי לבלוע את רוקי באיטיות.
עשה לי תחושה רעה רק לחשוב כמה סקסי המבט הזה מתלבש על הפרצוף שלו. אני הרגע חשבתי שבחור בן 27 סקסי. האנה? אין לך ולתסכול הזוגי שלך גבול.

"האנה אני מצטער, את יכולה ללכת הביתה.. רק תעבירי את הכרטיס שלך ביציאה." אמר לי ג׳ונתן מתוסכל מג׳סטין- אני מבינה אותו.
"האנה? איזו האנה? האנה הקטנה שלי?" שאל ג׳סטין, מה לעזאזל? הקטנה שלו? עזבי את זה עכשיו האנה- הבן אדם מתחיל פאקינג לזהות אותך.

"שום האנה." אמרתי ממהרת ליציאה מעבירה את הכרטיס שלי ושמה את המדים במקום שלהם. תפסתי לעצמי מונית ונסעתי אל  אוולין מנסה להבין את כל היום המוזר הזה, קודם כל בן אדם שהכרתי יומיים בלחץ הציע משום מקום לעזור לי ולהכניס אותי לדירה של חברים שלו מבלי להכיר אותי, ומה אם הייתי רוצחת?

אחר כך מצאתי עבודה תוך חצי שעה ועבדתי כל היום בה ושיקרתי לבוס שלי שאני בת 22 כשאני רק נערה בת 16 וחצי קטינה ותמימה.

ולקינוח הבן אדם הזר מוזר מתחילת היום מגיע למקום בו אני עובדת, מטריד אותי וקורא לי הקטנה שלו. יום מוזר לחלוטין הייתי אומרת.

הגעתי אל הבית של אוולין נאנחת אל הספה ומכוונת לעצמי למחר שעון לשעה 11 בשביל שהספיק להתקלח, לרוץ ולהתחיל בדיאטה שלי ולהספיק לעוד משמרת מטישה וקיוויתי לא להיתקל בג׳סטין מחר, לא רציתי שהוא יזכר וישאל אותי מה עשיתי בתור מלצרית במועדון שעומדת מאחורי בר משקאות.

חשבתי על איך שג׳סטין קרא לי הקטנה שלו ונירדמתי לעצמי במחשבות שעוסקות אך ורק בדבר אחד-  ג׳סטין.

לבנות את החיים מחדשWhere stories live. Discover now