פרק 12

135 22 5
                                    

מצטערת שכבר 3 ימים שלא עלה פרק, בזמן האחרון היה לי בקושי זמן לנשום ולא מצאתי דקה לשבת על התחת ולכתוב פרק, לעבור עליו ולעלות אותו. סוף סוף עולה פרק ואני מקווה שתאהבו אותו.
XoXo

אז למשפט הקבוע שלי-
אז בלי עוד חפירות מיותרות.. הפרק.. :

התעוררתי בפיהוק וראיתי בטלפון שכבר 12 אבל יודעים מה? זו הפעם הראשונה שלא אכפת לי. אני לא עושה יותר חשבון לאף אחד.
אף אחד לא יקבע לי מתי לאכול, מתי לשתות, מתי לבשל, מתי לבכות.. אף אחד לא יקבע לי יותר כלום. מהיום זה רק האנה שבחיים שלה כוללים אך ורק ג׳סטין ואוולין.

הסתכלתי במראה וראיתי שרזיתי טיפה, הרבה פחות מהמטרה שלי אבל זה טוב לבנתיים, אני רק מקווה שאני ימשיך ככה ולא יחזור למשקל הקודם שלי.. אני מנסה לשמור על דיאטה מאוזנת- הדבר האחרון שאני רוצה עכשיו זה להיות אנורקסית.

איך אני בכלל שוקלת ככה עם כמות האוכל שהיו מביאים לי? בטח בגלל הגנבות וזה שקניתי מהכסף אוכל.. טוב אבל זה מגיע לי על זה שגנבתי מאנשים חפים מפשע. מה חשבתי לעצמי? כנראה שזה היה הרעב שפעל ולא המוח שלי... אני בחיים לא הייתי עושה את זה אם לא הייתי במצב כזה וזה נותן לי תקווה, תקווה שאני עדיין בן אדם טוב למרות כל מה שעשיתי.

לקחתי לעצמי בגדים שהיו בארון בחדר שישנתי בו והלכתי לכיוון המקלחת, לנקות מעצמי את כל הסיבוכים של הזמן האחרון. לא שלפני זה היה לי קל, ממש לא. להפך. אבל אז זו הייתה שיגרה.. היום זה סתם צרות שאין לי מושג מאיפה הן נופלות עליי.

היה בחדר הזה איפור, מחליק ועוד דברים של נשים שאני לגמרי לא מכירה. או שמישהו פה השקיע ברצינות וידע מראש שאני יבוא או שהיו בחדר הזה הרבה נשים לפני. ואת האמת? אני לגמרי מעדיפה את האופציה הראשונה.

התקלחתי והחלקתי לעצמי את השיער, כמו שלא עשיתי הרבה זמן. עשיתי את זה רק כמה פעמים יחידות, כשהייתי אצל אוולין. התלבשתי והסתכלתי רבות במראה- זו לא ההאנה שאני מכירה.
האנה שאני מכירה היא ילדה שבבית היא שקטה ומעוררת רחמים ובחוץ היא עצבנית שמקללת את כל מי שמעז רק להגיד לה היי חוץ מאוולין.

ההאנה של עכשיו היא האנה שעושה עם עצמה משהו, האנה של עכשיו עושה רק דברים שהיא רוצה, האנה של עכשיו נפתחת לאנשים בשניות כמו מה שהיה עם ג׳סטין.

האנה של עכשיו לא מפחדת לשנות את עצמה לטובה.

היא לא מפחדת לשנות לה את המראה החיצוני ואת הפנימיות- התבוננתי בהאנה של עכשיו כמו אמא גאה שמסתכלת על הבן שלה אומר את המילה הראשונה שלו.

יצאתי אל המטבח וראיתי את ג׳סטין יושב עם הגב כלפי לצד השולחן עם העיתון שלו ואוכל, מוזר.. הוא אמור לעבוד בשעה כזו. החלטתי לנסות את מזלי איתו. הגעתי למסקנה שזה הדבר הכי טוב שאני יכולה לעשות כרגע- לבנות את החיים מחדש עם ג׳סטין.

לבנות את החיים מחדשWhere stories live. Discover now