פרק 21

109 15 10
                                    

הייייי, התגעגעתם?
טוב אז הינה פרק, למרות שמחר יש לי משהו חשוב בבית הספר שלא י צריכה להתכונן אליו ועדיין לא התחלתי. מקווה שתהנו, את הפרק הזה כתבתי מנקודת המבט של ג'סטין. הבנתי מהפרק שהכנתי מנקודת המבט שלו שאתם אוהבים שאני מדברת מנקודת המבט שלו, ואת האמת? גם אני.

"פרטי נמקי והסבירי." אמרתי בחשש, 'צריכים לדבר.' זה אף פעם לא נגמר טוב. בדיוק חזרתי מפעילות מטישה, אני מתנדב במשטרה. אני במשמר השכונתי.. אנחנו שומרים על השכונה שתהיה נקייה מסמים ומאלכוהל אצל קטינים.

מצאתי לפני כמה חודשים סמים אצל אדם בן 22, אולי הוא מבוגר, למעשה הוא כמעט בגילי.. אבל זה לא משנה, סמים זה לא חוקי בכל גיל. מתברר שהוא דילר, זה פשוט מדהים באיזה גיל אנשים נכנסים לעסקים האלו.. במקום ללמוד משהו, לבלות, טיול אחרי צבא.. זה פשוט מדהים ומזעזע בו זמנית.

הכנסתי אותו לשיקום, בהתחלה הוא האשים אותי בהריסת החיים שלו. לאחר זמן מה התיידדנו והיום אנחנו חברים טובים. חשבתי שהוא הפסיק עם זה, חשבתי שהוא מסוגל. בשבילי. הוא יודע איך הייתי פעם עמוק בסמים ומה זה עשה לי..

מסתבר שהוא שיקר לי הוא, הוא הלך ומכר לעוזרות שלי סמים מאחורי גבי. מזל שאני יותר חכם ממנו ומהן, טיפשים. הם לא חושבים שיש לי מצלמות נסתרות בבית? אני אחד מחמשת האנשים העשירים בכל הארץ הזו ולא יהיו לי מצלמות נסתרות? כמו שאמרתי, טיפשים.

והוא בכלל, הוא הלך והמציא עליי שאני בן דוד שלו ודילר, שהתחברתי עם אנשים מחברות סמים שונות בשביל להפיל את העסק שלהם. הוא באמת חשב שאני לא אגלה את זה? ואנחלה המטופשת הזו, הציעה לו שיעבדו על האנה שהיינו זוג. דבר אחד אני חייב להגיד אחרי שציפיתי בקלטות של מצלמות האבטחה שלי, שחקנים טובים? הם כן. אבל עליי הנבלות לא יצליחו לעבוד.

הפעילות הזו הייתה כדי לטפוס את ג'קסון, הדילר שמצאתי אצלו סמים. כמובן שהצלחתי, זו הייתה הפעילות הקלה ביותר שביצעתי. היום יגיעו ניידות גם לעצור את שאר העוזרות, בעיקר את אנחלה. כנראה שעל זה האנה רוצה לדבר עכשיו.. אין לי כוחות לזה, אין לי כוחות בכלל. יש לי מחר גם צילומים על הבוקר, סבל אחד גדול.

"על מה את רוצה לדבר?" שאלתי אותה בתסכול.
"לפי הטון שלך, שנינו יודעים על מה אני רוצה לדבר." אמרה האנה בידיים שלובות. "בזמן הזה, אני לא חושב שאת מבינה כלום.. בטח לא אם את מאמינה להם, חשבתי שאת יותר מזה האנה. יותר מהאחרות. מיוחדת ושונה. כנראה שגם אני טועה לפעמים.. " לחשתי את הסוף בתסכול.

האנה הסתכלה עליי במבט מוטש, מוטש כמעט כמו המבט שלי. "כולנו טועים לפעמים, כדאי שנדבר על זה לא?" שאלה בטון כועס מעט לאור האשמות שלי. "כדאי באמת." אמרתי מתהלך אל עבר החצר כשהיא אחרי, זו לא הולכת להיות שיחה פשוטה..

"תסביר לי הכל, אני רוצה לדעת, לעזור ולהקשיב." אמרה בקול מרגיע והתיישבה על הכיסא. "בסדר, אני אסביר לך הכל." אמרתי מתיישב אחריה, זו לא הולכת להיות שיחה פשוטה...

לבנות את החיים מחדשWhere stories live. Discover now